Citat:
Ursprungligen postat av
Fettmedsyra
Tog du något annat samtidigt?
Har du epilepsi?
Vilken dos, om du minns, tog du?
Detta var två år sedan, jag har tagit kratom efteråt många gånger och det har inte hänt igen, jag har en låg kramptröskel, kan bero på att jag käkade Zoloft 50mg under den perioden. Och det är Inge jävla tram i det här, SS filade sig när dom för längesen hade monopol och la in nån fenta som var av svag sort så jag pissade jämt på fentanyl och alla trodde jag gick runt med kanylen under tungan typ.
Läget är bättre nu, svenska marknaden har imponerat nu när konkurrensen är påtaglig.
SS om ni ser det här, så vet jag. Ni jävlar må vara giriga i utomjordisk klass och saknade omtanke/empati totalt, och jag råder alla att inte köpa från den där jävla thairestaurangs källarförråd som dom sitter och trycker i. Jag glömmer inte . Ni kan ha rykt upp er men jag kunde ha dött. Om någon kommer in här och tar ansvar och ber om ursäkt så snälla lilla gubben gå och spola ner allt ni har för ni är oseriösa och har alltid förstört mina urinprov som fördes till SKL. Förlorade ganska mycket på grund av vad era produkter har haft för inverkan.
Sorry var tvungen att ta ut min morgonillska.
AVRÅDER ALLA ATT BLANDA SSRI MED KRATOM