Citat:
Ursprungligen postat av
IchHeisseArneWeise
Tjena! Tog min sista dos kratom på nyårsafton efter att ha tagit ungefär 20 gr om dagen i typ 2 års tid. Går på SSRI också och började ta kratom för att stabilisera magen som blir totalt paj på SSRI. Tog det även för att det lindrade min sociala fobi och gav mig mer energi.
Kratom funkade verkligen skitbra länge för mig men sista månaderna har det fuckat upp min sömn rätt ordentligt. Jag har varit i behov av typ 10-11 timmars sömn per natt för att fungera normalt och de positiva effekterna på humöret och energin försvann. Däremot har magen funkat kanon hela tiden!
Har haft en AT från helvetet verkligen nu de senaste dagarna. Värst va det inatt då jag inte har kunnat sova ett smack. Obehagskänslor och ont i hela kroppen, ångest, svettningar, varit för varm och för kall omvartannat etc. Hoppas att det börjar kännas bättre snart.
Kommer nog inte att lägga av med kratom helt men ska passa mig för att börja ta det dagligen igen. Och ska givetvis vänta tills ATn är helt förbi innan jag unnar mig en liten sked eller två.
Ville mest berätta om mina erfarenheter av kratom. Ha det gott!
Ja, 20 gram i två år leder till bra AT.
Man kan inte gå påverkad av en substans 24/7 i åratal utan det leder till beroende.
Sömnbristen är verkligen det värsta, man blir knäpp, upplevde aldrig det när jag slutade med alkohol😬
Men visst, kunde vara värre, det är ju inte heroin ju.