2022-01-05, 17:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Länge sedan de var på Cicci-Otto-Knubbig. Inget under varken jul eller nyår. Det kan bara betyda en sak; Ejube och F har gjort slut. Tidigare har det blivit MINST en gång i veckan, förevigat i tiotals bilder ur diverse vinklar, samt reklam "från hjärtat".
Citera
2022-01-05, 18:29
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minturmintur
Nu verkar allt vara fine and dandy igen..
Hon lagar mat (nej ingen fisk i sikte...förutom ostronsås....), nån thai-kyckling-slabb-rätt de tydligen köper hem ofta. "Går ju inte att köpa restaurangmat hela tiden." Rätten passar även bra till scampi eller lax.
Hon är helt förvånad att det går att laga så det smakar...borta-lagat...Det har gått att köpa alla ingredienser för real thai-mat i åratal. Koko, vakna!

Va? Anna som är Queen i köket? Nähä… hon berömde bara sig själv igen.

Tydligt mönster…efter ”engelsk ilska” lagas det mat. DM svämmar över och Anna blir bekräftad.
Citera
2022-01-05, 18:57
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Nu verkar allt vara fine and dandy igen..
Hon lagar mat (nej ingen fisk i sikte...förutom ostronsås....), nån thai-kyckling-slabb-rätt de tydligen köper hem ofta. "Går ju inte att köpa restaurangmat hela tiden." Rätten passar även bra till scampi eller lax.
Hon är helt förvånad att det går att laga så det smakar...borta-lagat...Det har gått att köpa alla ingredienser för real thai-mat i åratal. Koko, vakna!
Roberto är allergisk mot skaldjur men jag har sällan sett nån laga så mycket som innehåller så mycket skaldjur som det Anna lagar. 2 kilo skagenröra. Räkor i allt och nu ostronsås. R får äta chokladgodiset.
Citera
2022-01-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag behöver också en rejäl avgiftning. Took är mer beroendeframkallande än alla andra droger tillsammans. Kan inte fatta att jag lägger tid på detta Kan ingen öppna en avgiftningsklinik för oss som är djupt nere i Took-träsket.

Jag har av egen maskin lyckats hålla mig ifrån att läsa eller skriva i tråden i några veckor som mest, men sen trillar man dit igen.
Vi ses på Book-mässan 😅
Citera
2022-01-05, 18:59
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Undra när hon ska hon laga tanden? Tänderna ? De verkar fallera.....Ingen tandläkare som sponsrar?
Det är högst osannolikt, hon får gå med trasiga tänder. För inte har hon väl råd att fixa dom själv.
Citera
2022-01-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Är det någon som sett Anna använda sitt M-halsband på sistone?
Eller har hon sålt den på loppis?
Enligt artikeln ska den vara beströdd med drygt 40 diamanter..
Möjligtvis gick Anna direkt till juveleraren efter att arvodet från hennes uppträdande på Skansen kom in på bankkontot..
Pengar ska absolut inte läggas på hög..a la Anna.
https://www.expressen.se/noje/anna-b...or-med-smycke/
https://www.expressen.se/noje/extra/...yxiga-smycken/

Anna fortsatte nog att knapra på av dessa lugnande tabletter en bra tid efter morsans död, Annas navelsträngen satt fortfarande kvar på morsan efter morsans död..

"Anna har ritat smycket som är fem gånger (nästan) fyra centimeter i vitt guld av 50 karat, och med nästan 40 diamanter i."

FEMTIO KARAT? Bastugrader, Anna-karat. Jag ser ett mönster.
Citera
2022-01-05, 19:12
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Länge sedan de var på Cicci-Otto-Knubbig. Inget under varken jul eller nyår. Det kan bara betyda en sak; Ejube och F har gjort slut. Tidigare har det blivit MINST en gång i veckan, förevigat i tiotals bilder ur diverse vinklar, samt reklam "från hjärtat".
Orsaken kan ju vara att Felicia i sedvanlig ordning bara "lånat" lite från dagskassan och Anna också i sedvanlig ordning bara lyssnat på sitt barn som säger sig vara oskyldig.
Citera
2022-01-05, 19:20
Medlem
Citat:
Hon visade upp sina "diamant"-ringar i en live och påvisade att hon hade resurser att sälja av om det behövdes. Om de var äkta hade de kostat mucho, långt över deras budget. Men de kanske är arvegods?
Följare har tidigare frågat var de kommer ifrån men det har hon aldrig svarat på.
Begagnade stenar har långt lägre värde än nyinköp. Försäkringsvärde kan vara högt, men det är inte marknadspris.
Överdrivs Anna. Kommer de från mamma Marita så måste hon sålt mycket korv svart när hon jobbade i ett gatukök.
Citera
2022-01-05, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruOl
Men herregud...hur många gånger om året kör hon med det där att det är dags att sätta sig själv först och bla bla bla?
Hur många gånger KAN man ens göra det?

Hon gör ju inget annat. Hon kan ju inte ens åka och ta en fika utan att på något vis framhäva hur fantastiskt underbar Hon är

Har undrat samma sak flera ggr. Samma sak år ut och år in, flera gånger om året dessutom.

Alla har vi råkat ut för falska människor som inte varit uppriktiga mot en och som man varit tvungen att säga adjö till. Men Anna tycks ha en väldig otur i valet av umgänge som gång efter annan, flera gånger om året dessutom, är tvungen att avsluta vänskapen med personer hon har i sin närhet.

Som det klassiska ordspråket säger: Om det luktar skit vart du än kommer så är det dags att titta under dina egna skor.
Citera
2022-01-05, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Någon är arg.
https://postimg.cc/gallery/1S087NC
Nu har 16 ampers proppen gått på madam. Lilla Fridolf får väl hoppas att han har nattskiftet så han slipper vara hemma.
Citera
2022-01-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteAlltid
Har undrat samma sak flera ggr. Samma sak år ut och år in, flera gånger om året dessutom.

Alla har vi råkat ut för falska människor som inte varit uppriktiga mot en och som man varit tvungen att säga adjö till. Men Anna tycks ha en väldig otur i valet av umgänge som gång efter annan, flera gånger om året dessutom, är tvungen att avsluta vänskapen med personer hon har i sin närhet.

Som det klassiska ordspråket säger: Om det luktar skit vart du än kommer så är det dags att titta under dina egna skor.

Det finns nog ingen svensk offentlig person som så effektivt, nästan dagligen förstört alla möjligheter till en yrkeskarriär och relationer via sin mobil och utan ens gå utanför dörren som Anna Book.
Citera
2022-01-05, 19:53
Medlem
Citat:
Jag behöver också en rejäl avgiftning. Took är mer beroendeframkallande än alla andra droger tillsammans. Kan inte fatta att jag lägger tid på detta Kan ingen öppna en avgiftningsklinik för oss som är djupt nere i Took-träsket.

Jag har av egen maskin lyckats hålla mig ifrån att läsa eller skriva i tråden i några veckor som mest, men sen trillar man dit igen.
Jadu, vi är många som sitter i samma beroende. Det bästa är att man inte får någon baksmälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in