2021-12-18, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Tro det eller ej, det är reklam för det där solariumet..
https://pasteboard.co/kVlAEO6PJHlL.jpg
Att Annas ungar har fått pojk och flickvänner är Anna givetvis stolt över.
Sonens tjej påminner mycket om Anna.
Med tanke på hur otränad Anna är blir hon stolt över att yngsta dotterns pojkvän är en sportig typ som tränar.
https://pasteboard.co/MV8Ny1Be1z80.jpg
Anna har säkert honom som ett frikort i sina drömmar. I Annas Universum är hon världens sexigaste milf.. Hybrisen hon fick efter att hon gick ner var större än Annas omkrets på 146 cm när hon var som tjockast..
Denna jävla spanskan hela tiden. Att inte madonnan flyttar dit på heltid. Mallorca vore väl en bra ide så hon få vara nära sin släkt. Nu är hon väl i okontakt med hela sin svenska släkt.
Citera
2021-12-18, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Va va va??? Är hon en superspridare nu igen.

Hälsan före allt gäller enbart henne.
Kommer Anna till himmelen på stegen lär jag få ta hissen. Anna är så egoistisk så det är sorgligt. En nolla som hänger kvar med gråt repotage och förnedringsprogram. Det värsta är att hon skäms inte heller. Finns 007 James Bond och 0000 Anna Book med rätt att göra bort sig.
Citera
2021-12-18, 21:06
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Haha, javisst. ”Lite kolhydrater” som i ett stort lass risgrynsgröt, macka med sötsenap…saffranssockerkaka, lussekatter doppade i smör och socker, kola, knäck, kakor, sött kaffe, nutella, pasta, pizza.

Bästa hon kan göra är att faktiskt gå ner i vikt om hon är orolig för diabetes(och det har hon anledning att vara med tanke på ålder och vikt). Inte skylla på att hon ”går upp om hon äter för lite” och liknande. Kan inte mycket om pcos men äter man mindre kalorier än man förbränner är det nästintill omöjligt att bara bli tjockare och tjockare. Måste vara en ny sällsynt ämnesomsättningssjukdom hon drabbats av.

Hon verkar äta ungefär dubbelt så mycket som jag äter dagligen. Som man på 115kg. Gissar att hon går upp två kilo i veckan.

Inte ens när jag bulkade som mest och tryckte i mig allt jag kunde skulle jag kunna äta allt hon får i sig.

Sen är inte sociala media någon som visar allt eller rättvist. Men matmissbrukare brukar visa mindre än vad dom äter, inte mer.

*något
Citera
2021-12-18, 21:15
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeman
Hon verkar äta ungefär dubbelt så mycket som jag äter dagligen. Som man på 115kg. Gissar att hon går upp två kilo i veckan.

Inte ens när jag bulkade som mest och tryckte i mig allt jag kunde skulle jag kunna äta allt hon får i sig.

Sen är inte sociala media någon som visar allt eller rättvist. Men matmissbrukare brukar visa mindre än vad dom äter, inte mer.

*något

Fattar poängen men hon går inte upp över 100 kg på ett år 😉.

Det du skriver under om att visa mindre… ja, så är det ofta. Hela matmissbrukssituationen med förklaringar etc. Men unnar såklart Anna en saffranskaka och knäck.
Citera
2021-12-18, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
10 sorters kakor, lite julgodis och en tårta? Det är ju fjärde advent så gottegrisen måste slå på stort.

Det gäller att förbereda sig inför julmaten!
Citera
2021-12-18, 21:34
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Det gäller att förbereda sig inför julmaten!
Ja verkligen, töja ut magsäcken så julmaten och godiset ryms i mängder.
Citera
2021-12-18, 22:56
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Det du skriver under om att visa mindre… ja, så är det ofta. Hela matmissbrukssituationen med förklaringar etc. Men unnar såklart Anna en saffranskaka och knäck.

Fast Anna är ju inte så bra på att räkna..
En knäck är gånger 25.
En liten tårtbit är 2/3 delar av en tårta
En macka är egentligen 6 stycken
En potatis är egentligen 5 osv osv osv
Citera
2021-12-18, 22:58
Medlem
Coffeemans avatar
Citat:

Nej det är klart att det planar ut någonstans det är ju självklart, kommer man upp i en viss vikt så förbrukar man mer också. Men om hon äter som det ser ut som planar hon ut någonstans kring 240 om 12-13 år. Sen måste hon äta mer om hon ska gå upp.

Kanske dvärgar som hon planar ut tidigare, man kan väl inte bli helt fyrkantig. Inte ens Sune Mangs lyckades med det. Jag är ju 1,90 så är inte helt säker på hur det funkar för dom. Själv tror jag inte att jag skulle kunna gå till 240kg även om jag kämpade som hon gjort i trettio år. Men det finns ju många som gjort det så det måste ju gå.
Citera
2021-12-19, 12:24
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Denna jävla spanskan hela tiden. Att inte madonnan flyttar dit på heltid. Mallorca vore väl en bra ide så hon få vara nära sin släkt. Nu är hon väl i okontakt med hela sin svenska släkt.
Den stora frågan är väl om hon faktiskt har några vänner i Spanien? Tveksamt säger jag. Sen vill honnog egentligen inte flytta från Sverige då ingen vet vem hon är i Spanien. Här i Sverige vet ju rått många vem hon är, även om hon huvudsakligen är känd för att lipa över trasiga nagla och trasslat hår och försvara barnvåldtäktsmän.
Citera
2021-12-19, 12:47
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Den stora frågan är väl om hon faktiskt har några vänner i Spanien? Tveksamt säger jag. Sen vill honnog egentligen inte flytta från Sverige då ingen vet vem hon är i Spanien. Här i Sverige vet ju rått många vem hon är, även om hon huvudsakligen är känd för att lipa över trasiga nagla och trasslat hår och försvara barnvåldtäktsmän.

Det är svårt att säga om hon för närvarande har det då hon bränner relationer rätt snabbt och ofta, men jag tror att den största anledningen till att hon aldrig skulle flytta till Spanien är den du säger - hon skulle vara ingen där. I Sverige kan hon åtminstone låtsas att hon har en 36-årig artistkarriär.
Citera
2021-12-19, 12:48
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

Hon är ökänd i Sverige och okänd i Spanien alltså. Inget av alternativen är smickrande för henne egentligen och frågan hon måste ställa sig är hur hon vill bli ihågkommen efter sin död. Det hon är ökänd för nu är inget att vara stolt över anser jag.
Citera
2021-12-19, 12:50
Medlem
TPLs avatar
Anna gör reklam för läsglasögon igen.
"Klucka på länken". 🐔🐔🐔
Snart gör hon reklam för Pullfor också. 🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto