2021-12-23, 19:07
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Ja detta har blivit som en reklamblogg för Ett hem. Ett hem återkommer ständigt.

Jag förstår inte riktigt hypen med detta hotell? Det är ju liksom bara, ett hotell?
Men det klart, så ofta som Elsa och Sofia Wood & co. är där så blir det väl som ett andra hem för dem, och för hotellet är det ju billig exponering att skicka över ett par julklappar.
Citera
2021-12-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jag förstår inte riktigt hypen med detta hotell? Det är ju liksom bara, ett hotell?
Men det klart, så ofta som Elsa och Sofia Wood & co. är där så blir det väl som ett andra hem för dem, och för hotellet är det ju billig exponering att skicka över ett par julklappar.

Ja eller hur? Blir så otroligt fånigt när hon skriver: Det hade de verkligen inte behövt göra, men så gulligt eftersom vi bor där då och då. Som att detta är något de gör enkom för att vara snälla? Ingen som läser bloggen är väl så naiv?
Citera
2021-12-23, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Ja eller hur? Blir så otroligt fånigt när hon skriver: Det hade de verkligen inte behövt göra, men så gulligt eftersom vi bor där då och då. Som att detta är något de gör enkom för att vara snälla? Ingen som läser bloggen är väl så naiv?

Nej exakt, de har ingen privat vänskapsrelation utan det är ett företag och i praktiken blir det ju reklam i Elsas blogg vilket de såklart vet när de skickar "presenten".
Citera
2021-12-27, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Det var elsas mamma vi diskuterade 😅 det är Elsa som plötsligt skriver massa om glutenfritt…

Haha oj jag missade detta! Säkert ett samarbete stundande eller bara ett sätt att variera sina recept så ingen märker att alla egentligen kommer från Icas hemsida, fast med en tillagd ingrediens (typ zest).
Citera
2021-12-27, 17:53
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marg0t
Haha oj jag missade detta! Säkert ett samarbete stundande eller bara ett sätt att variera sina recept så ingen märker att alla egentligen kommer från Icas hemsida, fast med en tillagd ingrediens (typ zest).
Hahaha ja😅
Citera
2021-12-31, 07:42
Medlem
Idag är det ett år sedan Elsa firade nyår och struntade i restriktionerna om hur många man fick vara vid ett firande inomhus har jag för mig! Annars hade de bara barn över på sitt firande. Men alla minns väl hur hysteriskt det blev 2020 med alla ursäkter kring att de tänkte åka till Gotland?
Senast redigerad av rocky.horror 2021-12-31 kl. 08:03.
Citera
2022-01-01, 19:02
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Idag är det ett år sedan Elsa firade nyår och struntade i restriktionerna om hur många man fick vara vid ett firande inomhus har jag för mig! Annars hade de bara barn över på sitt firande. Men alla minns väl hur hysteriskt det blev 2020 med alla ursäkter kring att de tänkte åka till Gotland?

I år firade hon tillsammans med Sandra Beijer hemma hos vaccinmotståndaren Anna Björklund. Undrar om de pratade om vaccinet? Både Sandra och Elsa har ju tagit det.

Edit: Sandras kille har ju gjort några lustiga uttalanden om covid och kulturarbetare.

https://www.opulens.se/opinion/media-och-natkultur/helsnurrigt-bjorn-werner/
Senast redigerad av Hamsterboll 2022-01-01 kl. 19:08.
Citera
2022-01-01, 19:36
Medlem
Durochmolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
I år firade hon tillsammans med Sandra Beijer hemma hos vaccinmotståndaren Anna Björklund. Undrar om de pratade om vaccinet? Både Sandra och Elsa har ju tagit det.

Edit: Sandras kille har ju gjort några lustiga uttalanden om covid och kulturarbetare.

Väldigt udda nyårsfirargäng. Hur binds de samman? Vet ju att Sandra och Elsa är vänner, men vem är vän med Anna, eller är deras pojkvänner vänner på något sätt?
Citera
2022-01-01, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Väldigt udda nyårsfirargäng. Hur binds de samman? Vet ju att Sandra och Elsa är vänner, men vem är vän med Anna, eller är deras pojkvänner vänner på något sätt?

Ja verkligen en udda skara! Men det är väl hon som är gift med Kringlan, som Elsa var hos på Gotland i somras? Minns att det blev några frågor på bloggen om det, men det var inget hon bemötte.
Citera
2022-01-01, 20:49
Medlem
Citat:

Oj intressant läsning, det visste jag inte! Har ju läst här om att han har fått en del kritik, men detta var nytt för mig!
Citera
2022-01-01, 21:12
Medlem
Citat:

Anna Björklund skriver för GP, anställd av Björn Werner, och Sandra har bloggat om att de varit på middag hos dem förr. Sandra har också hyllat Annas gamla podd Della Q. Angående Elsa Billgren har hon och Sofia pratade hyllande om Anna i sin podd förr, och Elsa har även bloggat om Anna och hur hon "känner igen sig" i henne. Sedan har Elsa skrivit i sin blogg en del om nya vänner hon fått genom att slajda in i DM så antar att det är så.

Både Sandra och Elsa (och Sofia) verkar imponerande av Anna, hennes stil och sätt, så jag tror de tagit mycket initiativ till denna relation.
Citera
2022-01-02, 12:02
Medlem
RayOfLights avatar
Citat:

Ja det var en vågad konstellation i dessa omikron-tider. Kringlan har inte heller vaccinerat sig (han har berättat om det i poddar). Undrar om Sandra och Elsa ens vet det? Eller så kanske de inte bryr sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in