2021-12-30, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
En tanke som många män alltid bör reflektera över. Inklusive undertecknad. Storleken har förstås en betydelse, men det är sällan den har avgörande betydelse. Handhavande avgör upplevelsen och effektiviteten, oavsett hur verktyget ser ut.

Tack
Så trevligt med en man med viss erfarenhet som bekräftar detta.
Givetvis olika från en kvinna till en annan vilka preferenser man har kring storlek och form, men tillhör man skaran som är nöjd med medel, så är det långt mycket viktigare i övrigt vad och hur mannen gör.
Citera
2021-12-30, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Du kan ju testa Bodycontact. Vad jag minns var det ganska många kvinnor som uttryckligen sökte stor kuk. Och eftersom man kan ange måtten i profilen borde det vara till fördel.

Inte helt dum tanke, men,
då inte helt sällan en kvinna även vill kunna se på mannen, så är det inte säkert att det räcker med enbart stor kuk. Det ska ofta till attraktion i övrigt också. Men vet ju inte hur han ser ut, om han själv säger att han är ful bara eller om andra tycker det?
Men visst, det är värt ett försök om man gör en bra profil och kan verifiera sin storlek. Och att man kan uppföra sig så att någon kvinna blir sugen och tar kontakt eller svarar på hans kontaktförsök.
Men inte helt lätt då det är skev könsbalans, så man måste sticka ut på något bra sätt för att synas bland alla andra män...
Citera
2021-12-30, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Fast det är ju precis den inställningen som gör så många kvinnor besvikna... ;-)

Perfekt. Jag är ju trots allt här för att ge män ett dåligt rykte.
Citera
2021-12-30, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Castle
Du kan ju testa Bodycontact. Vad jag minns var det ganska många kvinnor som uttryckligen sökte stor kuk. Och eftersom man kan ange måtten i profilen borde det vara till fördel.

Men usch, vad för tjejer är med där. Gissa på att dom inte har så mycket val av killar faktiskt.

Jag har blivit erbjuden stor många gånger av folk jag känner alltså. Dom är väldigt sugen, så jag behöver inte ta någon desperat kille på nå sån sida, utan isåfall har jag säkert 100 valfria killar (med både stor och liten) som skulle va sugen och redo vilken sekund som helst om jag ville.
Inte direkt så jag skulle få tanken att gå in på nån sida och söka efter desperat kille som inte kan få någon.
Senast redigerad av Jendy 2021-12-30 kl. 18:41.
Citera
2021-12-30, 21:05
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Men usch, vad för tjejer är med där. Gissa på att dom inte har så mycket val av killar faktiskt.

Jag har blivit erbjuden stor många gånger av folk jag känner alltså. Dom är väldigt sugen, så jag behöver inte ta någon desperat kille på nå sån sida, utan isåfall har jag säkert 100 valfria killar (med både stor och liten) som skulle va sugen och redo vilken sekund som helst om jag ville.
Inte direkt så jag skulle få tanken att gå in på nån sida och söka efter desperat kille som inte kan få någon.
Tråkigt att höra. Men ge inte upp det finns nog någon för dig också.

Det fanns en del klart vettiga kvinnor på Bodycontact. Träffade en ganska rolig bisexuell. Lite lång för mig dock.
Citera
2021-12-30, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Att män med stora kukar har enorma egon håller jag absolut med om xD
De verkar nästan tro att stor kuk är det ända viktiga som finns och har man det finns det inget annat en tjej kan vilja ha liksom :P

Har inte samma erfarenheter alls, och vi har såklart stött på olika killar men den korrelationen tror jag inte riktigt på. Men om man väljer bad boys stämmer det säkert det med ego. Eller jag kom på nu ett par killar som var POS och de hade en stor k*k men tror inte det var därför som de var dåliga och att den ene var så "full of himself". Det är personlighet & diagnoser helt enkelt oberoende av kukstorlek. Resten av välutrustade har varit ganska bra jordnära killar, inga stora egon eller själviska.

För mig var den med minst penis även den sämsta partnern, en pundande kvinnohatande olojal elak idiot helt enkelt, mitt första ex. Fast ganska bra i sängen det var han, som för att kompensera sin lilla grej.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-12-30 kl. 22:05.
Citera
2021-12-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Har inte samma erfarenheter alls, och vi har såklart stött på olika killar men den korrelationen tror jag inte riktigt på. Men om man väljer bad boys stämmer det säkert det med ego. Eller jag kom på nu ett par killar som var POS och de hade en stor k*k men tror inte det var därför som de var dåliga och att den ene var så "full of himself". Det är personlighet & diagnoser helt enkelt oberoende av kukstorlek. Resten av välutrustade har varit ganska bra jordnära killar, inga stora egon eller själviska.

För mig var den med minst penis även den sämsta partnern, en pundande kvinnohatande olojal elak idiot helt enkelt, mitt första ex. Fast ganska bra i sängen det var han, som för att kompensera sin lilla grej.

Jasså? Bra att veta att det finns guldkorn med stora kukar då och jag bara haft oflyt haha
Citera
2021-12-30, 22:35
Medlem
Citat:
Jasså? Bra att veta att det finns guldkorn med stora kukar då och jag bara haft oflyt haha

Jadå, det finns lugna lojala bra killar, fast de var kanske inga fotomodeller men vem vill ha en sådan. I min uppfattning är det sådana som ser bra ut alt. har hög social status alt. är bad boys som har stora egon.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-12-30 kl. 22:49.
Citera
2021-12-30, 22:37
Medlem
Citat:
Jadå, det finns lugna lojala bra killar, fast de var kanske inga fotomodeller men vem vill ha en sådan.

äh, jag kan gärna kompromissa i andra fysiska områden om kuken är stor och bra
Citera
2021-12-30, 22:39
Medlem
Citat:
äh, jag kan gärna kompromissa i andra fysiska områden om kuken är stor och bra

Jag har i Sverige endast stött på killar som varit över medel måste jag säga. Gud har väl lett mot mig, nej jag skojar, men så har det blivit av de jag träffat/lärt känna som jag visste penisstorleken på. Oavsett om man legat eller ej.
Citera
2021-12-30, 22:41
Medlem
Citat:
Jag har i Sverige endast stött på killar som varit över medel måste jag säga. Gud har väl lett mot mig, nej jag skojar, men så har det blivit av de jag träffat som jag visste penisstorleken på. Oavsett om man legat eller ej.

Du har haft väldigt tur då, jag har haft en hel del erfarenheter med mindre kukar :/
Citera
2021-12-30, 22:43
Medlem
Citat:
Du har haft väldigt tur då, jag har haft en hel del erfarenheter med mindre kukar :/

Var det ganska korta killar, tro? Hade ju någon enstaka dejt med ett par killar som var ganska korta och smala så jag kan tänka mig att de var modell mindre. Men det blev inga fler dejter med dem dock av andra skäl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in