2021-12-30, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
okej men det är bara en grov generalisering tycker jag men klart ingen tjej vill bli ihop om man är ful än mindre ett engångsligg

Varför inte? Du har ju stor.
Citera
2021-12-30, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Min erfarenhet sträcker sig i antal till under fingrarna på en hand.

De har varit små och enorma och däremellan. Mannen jag levt med i ca 20 år har en kuk som är mitt emellan skulle jag säga. Skulle aldrig komma på tanken att ta fram ett måttband och mäta den...

De män jag varit med har jag inte blivit kär i beroende på kukmått. Det finns lite andra faktorer som avgör den saken för mig...

De män som brytt sig om sitt kukmått har varit de som varit väldigt små som nojjat över det, och den som var extremt välutrustad som var stolt över det.

Du svarade på något annat än det jag frågade. Det tar jag som ett ja...Om du har sex med en man som du inte älskar så spelar kukstorleken roll.

Jag tycker att man kan ursäktas ifall man kommer in på kukprat när man är full och har leken "jag har inte......" Det är enda gången som det har hänt. Jag var för övrigt värden och då är det ännu mer accepterat.
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2021-12-30 kl. 13:10.
Citera
2021-12-30, 13:23
Medlem
Går inte runt med förväntningar. Är den för lite finns praktiskt skal man kan sätta på. Tar bort mycket känsel för killen dock
Citera
2021-12-30, 13:42
Medlem
Tjejen hade raggat upp en kille men han kände sig tvungen att förbereda henne.

- Jag måste bekänna att jag inte är säker på att det kommer att fungera så bra. Jag är nämligen skapt som en nyfödd där nere.

- Jo men det ordnar sig nog med det.

Väl nakna i sängen utbrister hon:

- Det var det värsta! Du sa ju att du var skapt som en nyfödd där nere.

- Ja, 3,5 kg och 50 cm.
Citera
2021-12-30, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Sju minuter mellan inläggen. Bara älskar FB, finns väl inte en knäppgök som inte har konto här.
Tack du 🤪
Citera
2021-12-30, 15:12
Medlem
Castles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
känns inte som ha en stor kuk hjälper om man vill hitta kk... vad är poängen ? allt handlar om det yttre ändå..
Du kan ju testa Bodycontact. Vad jag minns var det ganska många kvinnor som uttryckligen sökte stor kuk. Och eftersom man kan ange måtten i profilen borde det vara till fördel.
Citera
2021-12-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Det är väl ganska relevant att veta vilket verktyg man ska borra med? Kalla mig galen..

Det beror på.
Det är en hel del andra saker som är mer relevanta faktiskt, och det är mannens personliga egenskaper. Undantaget micropenis nu, men det är såpass sällsynt så risken är rätt liten.

Du kan ju ha borr i titan, blank och fin, men du har en borrmaskin som är rostig och sliten och kolen är slut på, hur bra borr-jobb blir det med en sån?

Eller så väljer man en högklassig borrmaskin, med vanlig borrfunktion, varvtalsreglering och även slagborr, den maskinen lär även med en billigare borr kunna göra ett bättre jobb?

Ofta är det viktigare att maskinen (mannen) som borren (kuken) ska användas med är av hög kvalitet och att han vet hur man använder maskin och borr så att säga. Stor nytta med värsta fina borrmaskinen och så har du inte en aning om hur man använder den för?
Citera
2021-12-30, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ofta är det viktigare att maskinen (mannen) som borren (kuken) ska användas med är av hög kvalitet och att han vet hur man använder maskin och borr så att säga. Stor nytta med värsta fina borrmaskinen och så har du inte en aning om hur man använder den för?

Hur svårt kan det vara? Du behöver inget körkort direkt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Om man gillar mannen gillar man kuken som medföljer Oavsett mått eller utseende.

Jag var lite ironisk och lite rädd för att jag skulle varnas för trams men kunde inte låta bli Här verkar alla vara välutrustade ju

För många är det stort sett så, det är elementärt för många av oss kvinnor.
Och även om man inte tänker ha något seriöst med mannen, så är det sällan som det hänger på storleken, jag tror att en majoritet av kvinnor anser att samspelet är så mycket vikitigare?

Jo, här har ju alla män en sån redig FB-dase...
Citera
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Det beror på.
Det är en hel del andra saker som är mer relevanta faktiskt, och det är mannens personliga egenskaper. Undantaget micropenis nu, men det är såpass sällsynt så risken är rätt liten.

Du kan ju ha borr i titan, blank och fin, men du har en borrmaskin som är rostig och sliten och kolen är slut på, hur bra borr-jobb blir det med en sån?

Eller så väljer man en högklassig borrmaskin, med vanlig borrfunktion, varvtalsreglering och även slagborr, den maskinen lär även med en billigare borr kunna göra ett bättre jobb?

En tanke som många män alltid bör reflektera över. Inklusive undertecknad. Storleken har förstås en betydelse, men det är sällan den har avgörande betydelse. Handhavande avgör upplevelsen och effektiviteten, oavsett hur verktyget ser ut.
Citera
2021-12-30, 17:28
Medlem
Citat:

En del behöver nog det, så det är viktigt att man väljer rätt man för såna komplicerad borr-jobb
Citera
2021-12-30, 17:28
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Fast det är ju precis den inställningen som gör så många kvinnor besvikna... ;-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in