2014-05-17, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BradS
Nja, inte direkt. Colaburken är 21cm runt, kuken är 18

Om inte alla bevissågare anfaller dig snart blir jag sne, om inte är det särbehandling, du påstår (jag tror dig) att du har STÖRRE än mig (jag är inte förvånad jag vet att de finns de som har större än oss båda)

borde inte en gillette flaska vara lika?
Citera
2014-05-17, 15:50
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.choma
Måste fan testa att jämföra min med en colaburk också och se hur det ser ut. Tycker ändå inte din ser så brutalt stor ut, men kanske är vinkeln och att det inte finns så mycket att jämföra med. Eller så är min hjärna efterbliven.

Nej, håller med, tycker inte heller min är så stor. Var ju först här på FB som jag blev varse om att dem var över medel.

Så jag tycker att jag borde få ha analsex!
Citera
2014-05-17, 15:58
Medlem
Citat:
Nej, håller med, tycker inte heller min är så stor. Var ju först här på FB som jag blev varse om att dem var över medel.

Så jag tycker att jag borde få ha analsex!

hhehehe skall du få analsex måste du träffa jävligt rätt brud eller gå över till den manliga sidan och fråga, där borde din kuk vara mer välkommen.
Citera
2014-05-17, 16:11
Medlem
bwahahahas avatar
Citat:
Vet inte vad du menar med veckad, men det "vita" till höger är hållaren till måttbandet, som bandet liksom hänger i, vilket ser till att måttbandet är liksom "sträckt" runt kuken, om du hajjar

Om du menar vecket på högersidan så är det alltså i och med att måttbandet går in i hållaren och alltså efter måttet så att säga

Men jag fixade två bättre bilder här.
För mig duger det Tror dock att andra skulle vilja ha videobevis där du filmar runt kuken så att du inte har något instoppat mellan måttbandet och kuken.

Är själv nöjd med min längd men hade gjort vad som helst för att få din omkrets!
Senast redigerad av bwahahaha 2014-05-17 kl. 16:15.
Citera
2014-05-17, 19:35
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
hhehehe skall du få analsex måste du träffa jävligt rätt brud eller gå över till den manliga sidan och fråga, där borde din kuk vara mer välkommen.

Haha, ja kanske man borde göra
Citera
2014-05-17, 19:36
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bwahahaha
För mig duger det Tror dock att andra skulle vilja ha videobevis där du filmar runt kuken så att du inte har något instoppat mellan måttbandet och kuken.

Är själv nöjd med min längd men hade gjort vad som helst för att få din omkrets!

Ja, jag kom på det efter jag fixat korten att jag borde filmat. Får fixa det så det inte råder några tvivel
Citera
2014-05-17, 19:40
Medlem
Citat:
Ja, jag kom på det efter jag fixat korten att jag borde filmat. Får fixa det så det inte råder några tvivel
Dock undrar jag lite om din omkrets mitt på kuken. Om jag mäter närmare roten är jag nog nånting 16-17 i storlek men 15-16 mitt på. Blir ändå lite skillnad.
Citera
2014-05-17, 21:07
Medlem
Citat:

Eller så kan du ju skita i vad alla muppar här tror och tycker om din kuk och sluta söka bekräftelse och låta din fru eller fästmö ta del av den istället...
Citera
2014-05-17, 22:58
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.choma
Dock undrar jag lite om din omkrets mitt på kuken. Om jag mäter närmare roten är jag nog nånting 16-17 i storlek men 15-16 mitt på. Blir ändå lite skillnad.

Ja den är nog lite mindre mitt på. Kan dubbelkolla vid tillfälle. Men detta började ju när jag sade att jag ville bli sugen till roten, samt ha analsex, så grovleken vid just roten kändes ju mest relevant då
Citera
2014-05-17, 23:00
Medlem
BradSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lendita
Eller så kan du ju skita i vad alla muppar här tror och tycker om din kuk och sluta söka bekräftelse och låta din fru eller fästmö ta del av den istället...

Bekräftelse? Ja, men det kanske är lite så. Men tänk på att jag flera gånger sagt att JAG inte tycker den är så himla stor.

Min fru är inte så himla intresserad av sex tyvärr :/
Citera
2014-05-18, 00:10
Medlem
Citat:
Jag har blivit kallad stor ett par gånger, men inget överdrivet eller så. De flesta som sagt att jag är stor är själva rätt små tjejer (storleksmässigt, inte åldersmässigt). Utöver dem så är det ingen som sagt något speciellt, vilket är anledningen till att jag blev förvånad när jag, via Flashback, fick reda på att jag har över medel.

Hoppas att du är medveten om att 18cm är mer än vad någon porrstjärna någonsin har/har haft.
(Nu har ju inte jag sett dina bilder eftersom att bayimg inte verkar fungera för tillfället, men har du en drul på 18cm omkrets mitt på skaftet så är du ENORM)

Medel sägs vara 15x12. Leta upp två objekt på 15x12 och 19x18 och se vilken enorm skillnad det verkligen är.. Tvivlar jävligt starkt på att du inte har fått starka reaktioner.

Sen tycker jag att det är väldigt märkligt att din storlek inte har ställt till med problem. Och om tjejer har haft svårt att ta den borde du ju insett att din kuk bör vara större än normalt.

Jag ville tro att jag med mina 18x15 tillhör de stora grabbarna, men jag blir jävligt osäker när såna som bevisligen är större har erfarenheter som tyder på annat.
Senast redigerad av Troett 2014-05-18 kl. 00:26.
Citera
2014-05-18, 01:15
Medlem
Tjejer, vad är egentligen sant?

Åtskilliga studier tyder på att en medelsnittlig penis bör ligga runt 13-15cm för längd och 11-13cm för omkrets, och isåfall så ligger jag en hyffsad bit över medel vilket jag tvivlar starkt på, men vi heterokillar har ju inte direkt någonting annat än porr att jämföra oss med, är den genomsnittliga porr-penisen verkligen större än standardpenisen i verkliga livet?

Jag tänkte att ni tjejer på forumet kanske kunde hjälpa mig och andra killar att reda ut detta en gång för alla. Är en genomsnittlig penis verkligen runt 14cm lång och 12cm tjock?
Senast redigerad av Troett 2014-05-18 kl. 01:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in