Citat:
Ursprungligen postat av
BradS
Jag har blivit kallad stor ett par gånger, men inget överdrivet eller så. De flesta som sagt att jag är stor är själva rätt små tjejer (storleksmässigt, inte åldersmässigt). Utöver dem så är det ingen som sagt något speciellt, vilket är anledningen till att jag blev förvånad när jag, via Flashback, fick reda på att jag har över medel.
Hoppas att du är medveten om att 18cm är mer än vad någon porrstjärna någonsin har/har haft.
(Nu har ju inte jag sett dina bilder eftersom att bayimg inte verkar fungera för tillfället, men har du en drul på 18cm omkrets mitt på skaftet så är du
ENORM)
Medel sägs vara 15x12. Leta upp två objekt på 15x12 och 19x18 och se vilken enorm skillnad det verkligen är.. Tvivlar jävligt starkt på att du inte har fått starka reaktioner.
Sen tycker jag att det är väldigt märkligt att din storlek inte har ställt till med problem. Och om tjejer har haft svårt att ta den borde du ju insett att din kuk bör vara större än normalt.
Jag ville tro att jag med mina 18x15 tillhör de stora grabbarna, men jag blir jävligt osäker när såna som bevisligen är större har erfarenheter som tyder på annat.