2021-12-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Ja precis. vad tror du om det?

Vet inte om det nödvändigtvis har med stor kuk att göra faktiskt. Tror det är mer att män som har lättare att ragga/ligga inte stressar in i något förhållande, medans män som har det svårare att hitta någon stannar med vem som helst typ.

Så även långa, snygga män med social kompetens är inte heller jättesnabba på att hoppa in i ett förhållande, oavsett kukstorleken

Och stor kuk är ju ett väldigt attraktivt attribut så de känner sig nog bekväma i att de kan hitta en partner när de vill och inte behöver stressa
Det är mest mina egna tankar dock, i min erfarnehet är ålder ett lättare sätt att förutspå hur seriös en kille är.

Äldre=Mer seriöst
Yngre=Vill ligga med allt och alla
Citera
2021-12-29, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
Jo men de som träffas traditionellt. Via jobbet, vänner. Som dejtar ex antal gånger och kan ha köpt grisen i säcken.

Jag har endast ett bekymmer som man och det är jag har en riktig kvinna med en riktig fitta gentemot mig. Framförallt i dessa tider.

Varför skulle jag inte kunna fråga innan bara för vi träffades på jobbet?
Vill man inte fråga rakt ut "Hur stor kuk har du? Oj den var för liten för mig" för att man är orolig att de ska berätta för någon och man får rykte eller så så kan man ju bara sexchatta innan man har sex, och är den inte vad man vill ha låta det rinna ut liksom
Citera
2021-12-29, 22:58
Medlem
Man må prata en del om det på fb men irl har det aldrig ens slagit mig hur välutrustad någon varit när man nätdejtade. Man varken undrade tyst för sig själv eller frågade dem. Fast en gång när man platoniskt sov över hos en nätdejt första dejten så kände jag på ett ungefär hur stor den var eftersom killen skedade mig. Yep han var välutrustad kunde man konstatera, jag tycks mest träffa på sådana. Och han var kanske 190 cm fast sambandet med längd stämmer inte alltid.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-12-29 kl. 23:05.
Citera
2021-12-29, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slut96
Varför skulle jag inte kunna fråga innan bara för vi träffades på jobbet?

Av samma anledning jag inte frågar en tjej om hennes fitta
Citera
2021-12-29, 23:06
Medlem
Citat:
Vet inte om det nödvändigtvis har med stor kuk att göra faktiskt. Tror det är mer att män som har lättare att ragga/ligga inte stressar in i något förhållande, medans män som har det svårare att hitta någon stannar med vem som helst typ.

Så även långa, snygga män med social kompetens är inte heller jättesnabba på att hoppa in i ett förhållande, oavsett kukstorleken

Och stor kuk är ju ett väldigt attraktivt attribut så de känner sig nog bekväma i att de kan hitta en partner när de vill och inte behöver stressa
Det är mest mina egna tankar dock, i min erfarnehet är ålder ett lättare sätt att förutspå hur seriös en kille är.

Äldre=Mer seriöst

Okej, det kan nog stämma.

Har även märkt att dom tror dom kan bete sig hur de vill då de tror att man vill ha deras stora och ungefär som att det är den enda stora man kan få , vilket inte alls stämmer eftersom det finns många andra killar med stor som är sugen och vill direkt om man ringer.
Citera
2021-12-29, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Man må prata en del om det på fb men irl har det aldrig ens slagit mig hur välutrustad någon varit när man nätdejtade. Man varken undrade tyst för sig själv eller frågade dem. Fast en gång när man platoniskt sov över hos en nätdejt första dejten så kände jag på ett ungefär hur stor den var eftersom killen skedade mig. Yep han var välutrustad kunde man konstatera, jag tycks mest träffa på sådana. Och han var kanske 190 cm fast sambandet med längd stämmer inte alltid.

Jadu. Antingen är det ett mindre problem än vad jag trodde eller så har du bara haft tur!
Citera
2021-12-29, 23:07
Medlem
Citat:
Av samma anledning jag inte frågar en tjej om hennes fitta
Förstår inte alls varför man inte skulle fråga sånt. Varför köpa grisen i säcken liksom? Jag frågar om allt jag anser är viktigt och hoppas killen gör samma med mig så man snabbare kan veta om man matchar väl eller ska leta efter nån annan
Citera
2021-12-29, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Okej, det kan nog stämma.

Har även märkt att dom tror dom kan bete sig hur de vill då de tror att man vill ha deras stora och ungefär som att det är den enda stora man kan få , vilket inte alls stämmer eftersom det finns många andra killar med stor som är sugen och vill direkt om man ringer.

Att män med stora kukar har enorma egon håller jag absolut med om xD
De verkar nästan tro att stor kuk är det ända viktiga som finns och har man det finns det inget annat en tjej kan vilja ha liksom :P
Citera
2021-12-29, 23:12
Medlem
Citat:

Äldre=Mer seriöst
Bra inlägg!
Citera
2021-12-29, 23:13
Medlem
Citat:
Att män med stora kukar har enorma egon håller jag absolut med om xD
De verkar nästan tro att stor kuk är det ända viktiga som finns och har man det finns det inget annat en tjej kan vilja ha liksom :P

Exakt, och dom tar det då som en självklarhet att då vill man ha han. Dom tror att dom har den största och bästa. men ett samtal bort finns en större som är redo
Citera
2021-12-29, 23:16
Medlem
Citat:
Jadu. Antingen är det ett mindre problem än vad jag trodde eller så har du bara haft tur!

Nu är ju mina liggerfarenheter ganska begränsade då jag inte ligger runt men ja faktiskt så har alla man träffat på i Sverige och där det gått så långt att man hamnat i säng platoniskt eller intimt, varit över medel i antingen omkrets eller omkrets/längd.

Den enda som varit under medel var från Nya Zeeland.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2021-12-29 kl. 23:18.
Citera
2021-12-29, 23:17
Medlem
Citat:
Förstår inte alls varför man inte skulle fråga sånt. Varför köpa grisen i säcken liksom? Jag frågar om allt jag anser är viktigt och hoppas killen gör samma med mig så man snabbare kan veta om man matchar väl eller ska leta efter nån annan

Även ett krogragg? Eller du känner helt enkelt på honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in