2021-12-17, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Är Baronen nu uppriktig med det här är det hatten av från mig, då är mitt jobb gjort här i tråden, min profilbild kommer att bytas ut och mitt erbjudande kvarstår, om Bajskungen från Trosa fixar en heltidstjänst innan året är slut ska jag personligen skicka honom en stock av hans absoluta favoritsnus ettan lös.

Eller så är det en scam han försöker dra igen, mina förväntningar är låga.

Tills motsatsen är bevisad är det ännu en scam.
Tänk på att vi har en 31 årig man som är hetero och har fått mer cumshot i ansiktet än en homosexuell.
Senast redigerad av razerdayzer 2021-12-17 kl. 18:16.
Citera
2021-12-17, 18:37
Medlem
ballobass avatar
Woop Woop nu är det julstädning på gång i kvarteret patrask. Jag redigerar mig själv , jag tror hans konto är kapat
Citera
2021-12-17, 18:41
Medlem
Har det här med sitt ”ambassadör” samarbete med vitjul att göra, i stort sett hela kanalen raderas utom missbruksbloggen, samtidigt som han laddar upp sin sketna film om vitjul på IG, varje jul.
Citera
2021-12-17, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Woop Woop nu är det julstädning på gång i kvarteret patrask. Jag redigerar mig själv , jag tror hans konto är kapat

Om det hade varit kapat så hade man gjort som verz och deletat hela kanalen, inte rensa ut det gottigaste och behålla pk content
Citera
2021-12-17, 18:48
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Har det här med sitt ”ambassadör” samarbete med vitjul att göra, i stort sett hela kanalen raderas utom missbruksbloggen, samtidigt som han laddar upp sin sketna film om vitjul på IG, varje jul.
Tycker det luktar lite skit...
Är skitungen borttagen? Det är inte riktigt i linje med "gråtande" barn..
Rask är som en öppen bok..

Påtal om ingenting, tessan efterlyser om någon av hennes följare säljer ett gaming SET Billigt?
Citera
2021-12-17, 18:52
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Tills motsatsen är bevisad är det ännu en scam.
Tänk på att vi har en 31 årig man som är hetero och har fått mer cumshot i ansiktet än en homosexuell.
Det är det vi måste förhålla oss till.

Gillar videon du delade med Italienresan, gränslös var ordet, jag undrar vad Morsans nya kille tyckte om den.

RING RING

Hallå vem e de?

-Hej jag heter Carl-Fredrik Alexander Rask och jag skulle vilja erbjuda dig ett julerbjudande på våra swiffer produkter.

KLICK

HALLÅÅÅ jag sa att jag heter Carl-Fredri..
Citera
2021-12-17, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Tycker det luktar lite skit...
Är skitungen borttagen? Det är inte riktigt i linje med "gråtande" barn..
Rask är som en öppen bok..

Påtal om ingenting, tessan efterlyser om någon av hennes följare säljer ett gaming SET Billigt?

Gaming set, hörlurar, tangentbord, mus, musmatta. Ska barnen få lira spel på baronens dator? Billigaste setet på pricerunner 299kr, skit grejer för en riktig gamer men ok för ett barn, ska hon komma ännu billigare undan? Är det så illa? Att man inte kan avara 299 på sitt barns önskan?
Citera
2021-12-17, 18:54
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Det är jul om en vecka, jag gissar att det kan bli lite helglajv, kanske Tomas & Carina kan skänka några hundra från deras redan ansträngda ekonomi.
Citera
2021-12-17, 18:57
Citat:
Gaming set, hörlurar, tangentbord, mus, musmatta. Ska barnen få lira spel på baronens dator? Billigaste setet på pricerunner 299kr, skit grejer för en riktig gamer men ok för ett barn, ska hon komma ännu billigare undan? Är det så illa? Att man inte kan avara 299 på sitt barns önskan?
Hon efterlyste akut hjälp eftersom det var något strul med tvspelet, fort*nite..
Citera
2021-12-17, 18:58
Citat:
Det är jul om en vecka, jag gissar att det kan bli lite helglajv, kanske Tomas & Carina kan skänka några hundra från deras redan ansträngda ekonomi.
Tror hon menar spelkonsoll, aka barnvaktsunderhållare
Citera
2021-12-17, 19:01
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Tror hon menar spelkonsoll, aka barnvaktsunderhållare
Jag gillar att det blir Therese lott att fråga sina följare om tv-spelshjälp... Borde inte 40kdatorbaronen kunna googla fram eller fråga sina youtubegamerpolare?

Det känns verkligen som T gör ALLT, tror hon börjar på va redigt less på de.
Citera
2021-12-17, 19:03
Avstängd
TordesPungs avatar
Citat:
Är Baronen nu uppriktig med det här är det hatten av från mig, då är mitt jobb gjort här i tråden, min profilbild kommer att bytas ut och mitt erbjudande kvarstår, om Bajskungen från Trosa fixar en heltidstjänst innan året är slut ska jag personligen skicka honom en stock av hans absoluta favoritsnus ettan lös.

Eller så är det en scam han försöker dra igen, mina förväntningar är låga.

Snus känns ändå o-värt att skicka, han har ju bara inne sina snusar i mellan två och fem minuter.
Det blir lite som att kasta snus åt svin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in