Citat:
Ursprungligen postat av
razerdayzer
Nu är rask i full gång att deleta videos, senaste videon borttagen, trilla de in en tillräckligt stor donation? Mattias videon borttagen. Det är stor julstädning på kanalen just nu.
Edit: allt senaste 6 månader är deletat
Edit igen: allt senaste året, in på kanalen han är i full mode att deleta sina senaste år
Det här är hans nya taktik för att rädda ansiktet
när det länkas videos här som han har ligger uppe trots att han beter sig som ett ärkesvin eller motsäger sig sina gamla lögner eller då han fabricerat nya..
Eftersom han som vi alla vet hänger i den här tråden
Var Dag 24/7 365/dagar om året
och förut alltid inom
tio minuter en kvart tog ner videos som inte stämde med hans lögner eller misskrediterade honom på annat vis så börjar det bli lite pinigt för honom att plocka ner enskilda videos vartefter de länkas här, eftersom han hela tiden trots att det är uppenbart nekar att han läser här annat än de tillfällen
han också skriver här, så då tar han ner ett helt gäng på en gång istället för att det ska verka som någon slags "
allmän städning" som pågår, och inte att det är
ett fåtal enskilda videos som för tillfället skaver som en sten i skon.... Sedan reuploadar han ofta dem igen efter ett tag när inget focus längre är på just de videosarna
Någon skrev här idag såg jag att den skulle skicka en stock snus ifall BB skaffade ett heltidsjobb här snart,
-Jag kontrar med att skicka en stock av valfritt märke till honom på årsdagen då alla kränkningsvideos på hans farsa varit borttagna, -men då menar jag
precis ALLA..
Och då ska han även här i tråden meddela när han avser att ta ner dem
och då även så göra så....