2021-12-17, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon efterlyste akut hjälp eftersom det var något strul med tvspelet, fort*nite..

Japp och de gällde ps4, när man säger Gaming set så är det oftast till pc så antar att det är en julklapp för att ps4 är trasig och datorn är det han kommer få spela på.
Sist ps4 gick sönder så fick dom en ny av th*mas & ca*ina, antar att det finns en liten liten gnutta heder kvar och inte tigga ett till ps4, vad som förstärker mitt argument är att T tidigare i veckan la ut en bild där det stod ”min son loggade in på fortnite och det ser ut så här”, såg ut som något grafikfel. Nytt ps4 vs Gamingset, när det finns en dator för 40k (enligt baronen) i hemmet
Citera
2021-12-17, 19:22
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Hahahah är du lobotomerad eller? Sen när fan har du sett minderåriga små barn på hitta eller Mr:koll etc 😂😂😂🤦‍♂️ Ja jävlar dra mig baklänges nivån i denna tråden nådde nu nya höjder 😂

Jag har aldrig sett barn hängas ut som vuxna men det betyder ju inte att jag vet om barn hängs ut eller inte.. jag har bara inte sökt på nån unge och kan därför inte veta om dom också hängs ut.

Läste att dom ska börja vaccinera barn från 6 månaders ålder med de nya experimentella covid vaccinerna från pfizer så det hade med andra ord inte förvånat mig om barn från 6 månaders ålder hängdes ut på nätet.. "för deras egen bästa" såklart.

Folk frågar inte ens sig själv vilken typ av yrkesgrupp som behöver ha alla människors adresser offentliga på internet tillsammans med skattedeklarationer och lista på ägodelar.. för det är ju kriminella som vill ha sån info när dom ska planera vem som ska utpressas eller kidnappas för vinstsyften.

Såna som Rask behöver hängas ut dock så att vi andra kan hitta han enkelt på nätet och se att han är en dömd brottsling som man får akta sig för om man vill vara säker på att inte bli utsatt för brott som han har bevisat att han är kapabel till att begå genom uthängningar.

Andra kriminella får gärna veta vart Rask håller hus .. men att kriminella ska få veta allt om alla lagliga människor också tycker jag personligen är lite skevt och rent utsagt farligt då kunskap är makt och därför delar man inte ut kunskap om sig själv till kriminella genom folkbokföring av en vistelseadress som kan användas för kriminalitet som i mitt fall när nån skurk utpressade mig för att Skatteverket vägrar sluta hänga ut min vistelseadress tills jag fick lov att lämna adressen för att dom är så okapabla att sluta jobba med kriminella genom att leverera info om mig till de kriminella som HAR utpressat och hotat mig på grund av uthängningen.
Citera
2021-12-17, 19:22
Medlem
Finnj-vels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Ingen som sitter på klippet när den törstiga grannen kommer över till Rasken?
Nej, Rasks fans är sämst på att arkivera.
Citera
2021-12-17, 19:23
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Snus känns ändå o-värt att skicka, han har ju bara inne sina snusar i mellan två och fem minuter.
Det blir lite som att kasta snus åt svin.
Det är ju bara för att han inte lärt sig snusa ordentligt, sådär snusade jag när jag gick i femman, borde inte vara några större problem för BB att kicka vanan, han får ju knappt i sig något nikotin ändå.
Citera
2021-12-17, 19:31
Avstängd
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Nej, Rasks fans är sämst på att arkivera.

Jag hittade en backup där ett ljudklipp från fyllekärringens nattliga besök är med. Priceless
Citera
2021-12-17, 19:39
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det är jul om en vecka, jag gissar att det kan bli lite helglajv, kanske Tomas & Carina kan skänka några hundra från deras redan ansträngda ekonomi.

Tror det är bättre Tomas spenderar sin cash på tänderna.
Citera
2021-12-17, 19:43
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Tror det är bättre Tomas spenderar sin cash på tänderna.
Vet inte hur hans tänder ser ut men jag vet hur dyrt det är att fixa käften, en människa som lever med knappa ekonomiska marginaler har INTE råd med det, tro mig jag vet...
Citera
2021-12-17, 19:45
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Nu är rask i full gång att deleta videos, senaste videon borttagen, trilla de in en tillräckligt stor donation? Mattias videon borttagen. Det är stor julstädning på kanalen just nu.

Edit: allt senaste 6 månader är deletat
Edit igen: allt senaste året, in på kanalen han är i full mode att deleta sina senaste år

Det här är hans nya taktik för att rädda ansiktet när det länkas videos här som han har ligger uppe trots att han beter sig som ett ärkesvin eller motsäger sig sina gamla lögner eller då han fabricerat nya..

Eftersom han som vi alla vet hänger i den här tråden Var Dag 24/7 365/dagar om året och förut alltid inom tio minuter en kvart tog ner videos som inte stämde med hans lögner eller misskrediterade honom på annat vis så börjar det bli lite pinigt för honom att plocka ner enskilda videos vartefter de länkas här, eftersom han hela tiden trots att det är uppenbart nekar att han läser här annat än de tillfällen han också skriver här, så då tar han ner ett helt gäng på en gång istället för att det ska verka som någon slags "allmän städning" som pågår, och inte att det är ett fåtal enskilda videos som för tillfället skaver som en sten i skon.... Sedan reuploadar han ofta dem igen efter ett tag när inget focus längre är på just de videosarna

Någon skrev här idag såg jag att den skulle skicka en stock snus ifall BB skaffade ett heltidsjobb här snart, -Jag kontrar med att skicka en stock av valfritt märke till honom på årsdagen då alla kränkningsvideos på hans farsa varit borttagna, -men då menar jag precis ALLA..

Och då ska han även här i tråden meddela när han avser att ta ner dem och då även så göra så....
Citera
2021-12-17, 19:50
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=lt65...b_channel=RASK

ny video
Citera
2021-12-17, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Jag hade rätt, nytt jobb, räkmacka hela vägen, precis som med skadestånden, hur många liv har mannen . Lycka till härligt att se att verkligheten kom ikapp
Hur många gånger har han inte spelat in en liknande video? Han har ännu en gång tagit ut segern i förskott innan något är klart.
Någon random gubbe har hör av sig och fixat ett telefonjobb lite senare i videon så ber han tittarna hålla ögonen efter andra telefonjobb.
Det känns utstuderat det här är för att släcka branden hemma och få lite lugnt i jul. Troligtvis har det ställts krav från både mor och T.
Citera
2021-12-17, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Hur många gånger har han inte spelat in en liknande video? Han har ännu en gång tagit ut segern i förskott innan något är klart.
Någon random gubbe har hör av sig och fixat ett telefonjobb lite senare i videon så ber han tittarna hålla ögonen efter andra telefonjobb.
Det känns utstuderat det här är för att släcka branden hemma och få lite lugnt i jul. Troligtvis har det ställts krav från både mor och T.

Jag tog bort mitt inlägg för jag såg/ har inte sett klart videon än, men det visar bara att det är samma beteende mönster som jag såg och du ser. När han visar i vloggen sitt anställningsbevis, då tror jag han
Citera
2021-12-17, 20:18
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Det här är hans nya taktik för att rädda ansiktet när det länkas videos här som han har ligger uppe trots att han beter sig som ett ärkesvin eller motsäger sig sina gamla lögner eller då han fabricerat nya..

Eftersom han som vi alla vet hänger i den här tråden Var Dag 24/7 365/dagar om året och förut alltid inom tio minuter en kvart tog ner videos som inte stämde med hans lögner eller misskrediterade honom på annat vis så börjar det bli lite pinigt för honom att plocka ner enskilda videos vartefter de länkas här, eftersom han hela tiden trots att det är uppenbart nekar att han läser här annat än de tillfällen han också skriver här, så då tar han ner ett helt gäng på en gång istället för att det ska verka som någon slags "allmän städning" som pågår, och inte att det är ett fåtal enskilda videos som för tillfället skaver som en sten i skon.... Sedan reuploadar han ofta dem igen efter ett tag när inget focus längre är på just de videosarna

Någon skrev här idag såg jag att den skulle skicka en stock snus ifall BB skaffade ett heltidsjobb här snart, -Jag kontrar med att skicka en stock av valfritt märke till honom på årsdagen då alla kränkningsvideos på hans farsa varit borttagna, -men då menar jag precis ALLA..

Och då ska han även här i tråden meddela när han avser att ta ner dem och då även så göra så....

Jag skänker en fri zon för Tessan å hennes kids om han tar bort sin kanal på tuben , kontrar jag med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in