Citat:
Ursprungligen postat av
Fisosgrisos
Det sista han svarade var ”En debatt är inte aktuellt för mig” för sjukdomar i familjen tog upp all hans tid.
Svarade att okey 🤔 Men ”sug min kuk” och andra totalt meningslösa videos som drar nästan noll visningar vilket ger noll inkomst har du tid med? Men inte att för en gångs skull visa att du faktiskt håller ditt ord som du så ihärdigt påstår när det är DU som utmanat mig och det var DIN idé? Så är den enda som diskuterat upplägget, tjatar om när och hur är JAG? Mycket märkligt. Sedan dess har han ignorerat det istället precis som när jag ställde på honom ang hans bedrägeri av sina följare på 15000kr
Du har iaf försökt. Synd för det hade varit kul. Är också sjukt irriterad över den blåsningen på 15k.
Var det som fick mig att hitta tråden från början. Ska bli en spännande resa att se hur detta utvecklas.
Personligen så föraktar jag Rask pga det han har styrt med dom senaste 5 åren och att Rask tror att ingen ska hålla det emot honom gör att han låter som en naiv 15 åring.
Själv hoppas jag bara att hans barn kommer sikta högre men såna där familjer finns i varje stad och tyvärr så brukar alltid minst en person i varje generation balla ur och bli släktens svarta får.