2021-12-17, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Haha skrev mitt innan jag hade sett videon där han berättar om sin situation och att han nu behöver ett jobb osv.

Brukar gå baklänges och läsa då det skrivs så mycket i tråden.

Så det är Tessan som har satt ner foten förmodar jag.

Synd att det inte blev något med utmaningen men det är ju ändå Rask vi snackar om.

Lycka till med allt Rask det menar jag.

Så se till att fixa jobb och gå med i en a-kassa så du är tryggad i framtiden.

Det sista han svarade var ”En debatt är inte aktuellt för mig” för sjukdomar i familjen tog upp all hans tid.
Svarade att okey 🤔 Men ”sug min kuk” och andra totalt meningslösa videos som drar nästan noll visningar vilket ger noll inkomst har du tid med? Men inte att för en gångs skull visa att du faktiskt håller ditt ord som du så ihärdigt påstår när det är DU som utmanat mig och det var DIN idé? Så är den enda som diskuterat upplägget, tjatar om när och hur är JAG? Mycket märkligt. Sedan dess har han ignorerat det istället precis som när jag ställde på honom ang hans bedrägeri av sina följare på 15000kr
Citera
2021-12-17, 15:54
Medlem
Citat:
Haha skrev mitt innan jag hade sett videon där han berättar om sin situation och att han nu behöver ett jobb osv.

Brukar gå baklänges och läsa då det skrivs så mycket i tråden.

Så det är Tessan som har satt ner foten förmodar jag.

Synd att det inte blev något med utmaningen men det är ju ändå Rask vi snackar om.

Lycka till med allt Rask det menar jag.

Så se till att fixa jobb och gå med i en a-kassa så du är tryggad i framtiden.

Men nu kommer han väl skylla på sitt nya telefonförsäljarjobb eller vad det blir ta ”all tid” Newsflash Bajsbaronen vi andra som ställer på dig har under hela tiden arbetat heltid! Du är ingen one hit wonder för att du helt plötsligt behöver arbeta ett par timmar om dagen! Vilket han med all säkerhet kommer att tro 😂
Citera
2021-12-17, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Har AlexxHooker inte varit tillbaks? Har många frågor som bara han kan besvara.
Hur blir det med den ärliga debatten med någon frivillig? Bidde det ingenting?

Han har börjat ignorera mig ang den och kom bara med ursäkter! Tryckt på om var när o hur ett bra tag! Sluta med att han ignorerade det precis som när han ställts på om annat han lovar eller bedrägerier han gör 🤦‍♂️ kan skicka hela konversationen i PM om du vill
Citera
2021-12-17, 15:59
Medlem
Hans samarbete med tatuerings borttagningskliniken då? Om de brinner i knutarna med pengar varför inte göra samarbetet? Eller är betalningen bara i utbyte av tjänster? Annars förstår jag inte helt ärligt varför du inte gör något som ger dig pengar.
Citera
2021-12-17, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Hans samarbete med tatuerings borttagningskliniken då? Om de brinner i knutarna med pengar varför inte göra samarbetet? Eller är betalningen bara i utbyte av tjänster? Annars förstår jag inte helt ärligt varför du inte gör något som ger dig pengar.
Var väl samma där som med nappflaskorna med Tessan och andra samarbeten! Företaget gjorde väl lite research och fick reda på vilken Bajskorv han är och sa tack men nej tack till ett samarbete
Citera
2021-12-17, 16:05
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Han har börjat ignorera mig ang den och kom bara med ursäkter! Tryckt på om var när o hur ett bra tag! Sluta med att han ignorerade det precis som när han ställts på om annat han lovar eller bedrägerier han gör 🤦‍♂️ kan skicka hela konversationen i PM om du vill
Du får väl locka med lite stock? (Snus)🤣🤣
Citera
2021-12-17, 16:12
Medlem
Citat:
Var väl samma där som med nappflaskorna med Tessan och andra samarbeten! Företaget gjorde väl lite research och fick reda på vilken Bajskorv han är och sa tack men nej tack till ett samarbete

Där kontaktade någon företaget och talade om vad för skithög rasken var och valde att inte fullfölja samarbetet med baron af förtal
Citera
2021-12-17, 16:13
Medlem
Citat:
Det har du en bra poäng i 🤔 Marknadsföring och bra priser o erbjudanden brukar ju bara det som får fart på affärerna! Med det besökarantalet men knappt några sålda produkter gör man ju något fel. Vore jag han hade jag sålt snyggt designade kepsar eller T-shirts eller liknande som de flesta kanske skulle köpa istället för något rövsmör man ska smeta i skägget. Vill jag ha sånt köper jag det hos min frisör som klipper mig och fixar skägget där jag vet det fungerar och blir bra inte av en känd bedragare som Rask, det är för fan som att köpa en guldkedja på en marknad av en resandefamilj och tro att den ska vara äkta och att du gjort ett klipp 😂😂.
Sen vet jag inte men vem fasen tog han hjälp av med den hemsidan, det är en av de viktigaste sakerna i marknadsföringen han misslyckats kapitalt med. Hans besökaraiffror kontra hans försäljningssiffror går väl stick i stäv med hans visningar kontra hans följarsiffror. Något är väääääldig fel även där. Jag har inte sett en eeeennnnddaa kanal med över 100k subs som nu snittar typ 1000-3000 visningar! Det är något riktigt skumt med dom där 130 000 följarna som aldrig klickar på hans videos. En mer realistisk följarsiffra kanske vore 1500 stycken vilket även syns på hans likes och antalet kommentarer!

Host https://youtubemarket.net/en/buy-youtube-subscribers host
Citera
2021-12-17, 16:24
Medlem
Citat:
Host https://youtubemarket.net/en/buy-youtube-subscribers host

Enligt Micro som hade bekanta på rättegången så erkände rask att han köpt följare, rask har senare också ”erkänt” i videos att han köpt följare, men bara till instagram. Micro kanske kan ge klarhet i saken.
Citera
2021-12-17, 16:25
Medlem
Citat:
Det sista han svarade var ”En debatt är inte aktuellt för mig” för sjukdomar i familjen tog upp all hans tid.
Svarade att okey 🤔 Men ”sug min kuk” och andra totalt meningslösa videos som drar nästan noll visningar vilket ger noll inkomst har du tid med? Men inte att för en gångs skull visa att du faktiskt håller ditt ord som du så ihärdigt påstår när det är DU som utmanat mig och det var DIN idé? Så är den enda som diskuterat upplägget, tjatar om när och hur är JAG? Mycket märkligt. Sedan dess har han ignorerat det istället precis som när jag ställde på honom ang hans bedrägeri av sina följare på 15000kr

Haha vilken jävla fjant. Internetkrigaren Rask!
Citera
2021-12-17, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jodå, det står längts ner på sidan i det svarta fältet.

Org nr: 556248-0367

Och på AllaBolag hittar du adress och telefonnummer till bolaget.
https://www.allabolag.se/5562480367/...eri-aktiebolag

Ytterligare ett bolag finns registrerat - men det är inte det som anges på hemsidan.
https://www.allabolag.se/5567818512/...ture-invest-ab

Åkeriet är ormoljorna
Det andra är det han kör tuben igenom
Citera
2021-12-17, 16:29
Medlem
Citat:

Du har iaf försökt. Synd för det hade varit kul. Är också sjukt irriterad över den blåsningen på 15k.

Var det som fick mig att hitta tråden från början. Ska bli en spännande resa att se hur detta utvecklas.

Personligen så föraktar jag Rask pga det han har styrt med dom senaste 5 åren och att Rask tror att ingen ska hålla det emot honom gör att han låter som en naiv 15 åring.

Själv hoppas jag bara att hans barn kommer sikta högre men såna där familjer finns i varje stad och tyvärr så brukar alltid minst en person i varje generation balla ur och bli släktens svarta får.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in