2021-12-17, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Lite konstigt är det.. men att se Rask bo i en rondell var ganska lustigt.
Eniro visar fru och far Rask men inga barn på adressen.
Kanske är normalt att dom inte hänger ut barn på dessa hemsidor, jag vet inte.

Hahahah är du lobotomerad eller? Sen när fan har du sett minderåriga små barn på hitta eller Mr:koll etc 😂😂😂🤦‍♂️ Ja jävlar dra mig baklänges nivån i denna tråden nådde nu nya höjder 😂
Citera
2021-12-17, 15:30
Avstängd
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Ja, jag vet vad konsumenter har för rättigheter.
Nu handlar det om en bedragare som skiter i lagar och regler.
Svara hellre på mina frågor, det är just vad som kan bli problematiskt, att handla av en gårdfarihandlare

Samma regler gäller för Alexander som för alla andra oavsett om han är bedragare eller inte.

Hur ska jag kunna svara på det, jag har inte handlat av Rasken och om jag mot förmodan skulle göra det så har jag bestämt mig för att jag vill ha varan och om det inte är bajs i burken när den kommer fram så hade jag inte reklamerat skäggvaxet.
Citera
2021-12-17, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkblomman
Han får väl inte efterlängtat resultat att folk ska tycka synd om han här i större utsträckning så då försvann han. Rask dyker nog upp i framtiden i tråden igen.

Under tiden så är det mer hål i skutan att försöka laga men i Rasks situation så kommer skutan förr eller senare att sjunka. Givet för oss som ser spektaklet utifrån.

Kanske därför Rask gjorde Estoniavideos för han kan relatera till sjunkande skepp.

Tycker dock inte synd om Tessan ett dugg utan mer synd om barnen då det låter jävligt trångbott. Speciellt om man har en far som spottar ut snus till höger och vänster.

Barnen för köra slalom mellan snushögarna på morgonen. :P

Ja det har du nog rätt i. Hans sturska utmaning blev det ju inget med heller vilket jag inte är förvånad över! Fått ett par förhalanden o ursäkter men orka till slut inte tjata när han gjorde en Rask och ignorerade mig istället och hoppas att även denna gång han slog sig för bröstet o utmanade till kamp glöms bort!
Sen hade han mage o påstå andra här inne är dom som lovar tungt o håller tunt 😂 Hans självinsikt är j en större katastrof än Estonia
Citera
2021-12-17, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
- Ja hejsan mitt namn är Carl Fredrik Alexander RASK, jag har en utav Sveriges största youtubekanaler, idag ringer jag till dig med ett kanon erbjudande.

Kunden: nej tack vi ska inget ha!

Rask: sa jag att jag hade en väldigt stor youtube kanal? Så mitt erbjuda…

Kunden: men jag ska inte ha något *klick*

Rask: *rask startar kameran* goddag alla mina framstjärtar idag ska vi prata om vett och hur fan folk beter sig, men först en snus. Som ni alla vet så har jag börjar jobba som säljare, jag prata nyss med Berit och hon hade ett fruktansvärt dåligt bemötande *klippet håller på i 32 min till*

Ser framemot arbetarbaronens jobb vloggar.

Haha! Jag dör... Kan se det framför mig. Rask raskar stygga otrevliga kunder.

" Jag måste generera cash, jag kan inte bara gå här hemma och tycka synd om mig själv"

Ja, sent ska syndaren vakna heter det ju! Grattis Rask grattis!
Citera
2021-12-17, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TordesPung
Vad är varningsanmärkningar för något?

Använd Www.Google.se snälla 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ Nivån här börjar fan bli pinsamt låg 😂
Off topic by the way
Citera
2021-12-17, 15:38
Avstängd
TordesPungs avatar
Ingen som sitter på klippet när den törstiga grannen kommer över till Rasken?
Citera
2021-12-17, 15:39
Avstängd
TordesPungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Använd Www.Google.se snälla 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ Nivån här börjar fan bli pinsamt låg 😂
Off topic by the way

Vet du vad varningsanmärkningar är?
Citera
2021-12-17, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Nu känns det som att han ljugit igen va? Han visade siffror på att ha sålt för totalt ~57 000 kr. Men lät det inte väldigt annorlunda nyligen?

Japp. Stämmer bra!

Sedan kan man ju tycka att han borde funderat över sina priser när han har haft 24000+ besökare men bara 234 sålda produkter.
Citera
2021-12-17, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Ja det har du nog rätt i. Hans sturska utmaning blev det ju inget med heller vilket jag inte är förvånad över! Fått ett par förhalanden o ursäkter men orka till slut inte tjata när han gjorde en Rask och ignorerade mig istället och hoppas att även denna gång han slog sig för bröstet o utmanade till kamp glöms bort!
Sen hade han mage o påstå andra här inne är dom som lovar tungt o håller tunt 😂 Hans självinsikt är j en större katastrof än Estonia

Haha skrev mitt innan jag hade sett videon där han berättar om sin situation och att han nu behöver ett jobb osv.

Brukar gå baklänges och läsa då det skrivs så mycket i tråden.

Så det är Tessan som har satt ner foten förmodar jag.

Synd att det inte blev något med utmaningen men det är ju ändå Rask vi snackar om.

Lycka till med allt Rask det menar jag.

Så se till att fixa jobb och gå med i en a-kassa så du är tryggad i framtiden.
Citera
2021-12-17, 15:45
Har AlexxHooker inte varit tillbaks? Har många frågor som bara han kan besvara.
Hur blir det med den ärliga debatten med någon frivillig? Bidde det ingenting?
Citera
2021-12-17, 15:46
Medlem
Citat:
Japp. Stämmer bra!

Sedan kan man ju tycka att han borde funderat över sina priser när han har haft 24000+ besökare men bara 234 sålda produkter.

Stod det inte 234 betalningar? Det kan ju vara fler produkter i en transaktion, men tror inte att det är några stor ordrar
Citera
2021-12-17, 15:49
Medlem
Citat:
Japp. Stämmer bra!

Det har du en bra poäng i 🤔 Marknadsföring och bra priser o erbjudanden brukar ju bara det som får fart på affärerna! Med det besökarantalet men knappt några sålda produkter gör man ju något fel. Vore jag han hade jag sålt snyggt designade kepsar eller T-shirts eller liknande som de flesta kanske skulle köpa istället för något rövsmör man ska smeta i skägget. Vill jag ha sånt köper jag det hos min frisör som klipper mig och fixar skägget där jag vet det fungerar och blir bra inte av en känd bedragare som Rask, det är för fan som att köpa en guldkedja på en marknad av en resandefamilj och tro att den ska vara äkta och att du gjort ett klipp 😂😂.
Sen vet jag inte men vem fasen tog han hjälp av med den hemsidan, det är en av de viktigaste sakerna i marknadsföringen han misslyckats kapitalt med. Hans besökaraiffror kontra hans försäljningssiffror går väl stick i stäv med hans visningar kontra hans följarsiffror. Något är väääääldig fel även där. Jag har inte sett en eeeennnnddaa kanal med över 100k subs som nu snittar typ 1000-3000 visningar! Det är något riktigt skumt med dom där 130 000 följarna som aldrig klickar på hans videos. En mer realistisk följarsiffra kanske vore 1500 stycken vilket även syns på hans likes och antalet kommentarer!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in