2022-01-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
I "skvallerbyttan" drygt 4 minuter in får vi veta att familjen Rask blivit socanmäld för 5e gången.

Den här anmälan verkar ha tagit, handläggaren ska nu ringa runt till en massa olika instanser, skola, kronofogden osv. Bra att detta tas seriöst, om man lyssnar på skitfarsan är det helt befängda påståenden som vanligt. Sök hjälp människa!

Han är alltid helt oförstående. Han är ju en kick-ass farsa! Det är ju som alla vet väldigt kick-ass att inte jobba, att låta mamman till sina barn jobba ihjäl sig, att ge sin son rubiks kub i födelsedagspresent, och att hälla kallt vatten på sin dotters huvud så att hon inte ska somna. Kick-ass Baronen!

Men familjen är viktigast! Brofist!
Citera
2022-01-23, 19:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froge
Han är alltid helt oförstående. Han är ju en kick-ass farsa! Det är ju som alla vet väldigt kick-ass att inte jobba, att låta mamman till sina barn jobba ihjäl sig, att ge sin son rubiks kub i födelsedagspresent, och att hälla kallt vatten på sin dotters huvud så att hon inte ska somna. Kick-ass Baronen!

Men familjen är viktigast! Brofist!
Jag börjar på riktigt bli rädd för honom, tror det kan slå slint när han blir full nästa gång.

Det här är en väldigt, väldigt sjuk människa, han gränsar ju för fan till psykos.
Citera
2022-01-23, 20:02
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Jag börjar på riktigt bli rädd för honom, tror det kan slå slint när han blir full nästa gång.

Det här är en väldigt, väldigt sjuk människa, han gränsar ju för fan till psykos.

Tror inte han behöver alkohol för att det ska snurra runt fullständigt om man säger som så.
Citera
2022-01-23, 20:06
Medlem
hippilis avatar
Citat:

Varit gör mycket droger
Citera
2022-01-23, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Varit gör mycket droger

Är*
Citera
2022-01-23, 20:37
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Varit gör mycket droger
Jag har också tagit mycket droger och känner människor som tagit mycket droger, det är i grunden inte drogerna det är fel på, visst vem som helst kan flippa av att vara vaken i 4 dagar på tjack, sprit och benzo, men det är i grunden ett personligt problem.

Bajsbaronen med sin personlighetsstörning och redan nedsatta empatiska förmåga blir under drogpåverkan en tickande bomb, det har vi ett flertal exempel på bla när han hotade fyllkärringen, hotade Verz med stryk, hotade Hoffa, hotade oss med skidbacken osv, föreställ dig då vad som hänt OFF CAM.

Riktigt obehaglig typ är han, han kommer säkerligen sluta upp antingen på kåken eller rättpsyk, jag hoppas på det sistnämnda, hoppas ingen behöver dö innan bara.
Citera
2022-01-23, 21:12
Medlem
Dopys avatar
Tror att det är T som inte orkar alla soc anmälningar och tvingar honom att sluta med vloggarna. Jag tror att om rask skulle få bestämma skulle han fortsätta att göra videos om allt han kan.

Och hans nya nyhetskanal, intervjua sig själv??? det var det konstigaste jag sett.

Varför inte bara lägga ner youtube och fokusera på att jobba och tjäna pengar som normalt folk?
Citera
2022-01-23, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tror att det är T som inte orkar alla soc anmälningar och tvingar honom att sluta med vloggarna. Jag tror att om rask skulle få bestämma skulle han fortsätta att göra videos om allt han kan.

Och hans nya nyhetskanal, intervjua sig själv??? det var det konstigaste jag sett.

Varför inte bara lägga ner youtube och fokusera på att jobba och tjäna pengar som normalt folk?

Rask skiter i sin familj vill han vlogga så gör han det oavsett om någon säger att han inte ska lägga upp saker så gör han det ändå. Han orkar nog förmodligen inte lämna hemmet för att gå på möten därav slutar han vlogga. Oavsett om rask hade tjänat 100k netto varje månad hade han fortfarande lagt upp videos i någon form på nätet för han vill synas han behöver bekräftelse.

Men de var som fan de dök ner en orosanmälan till, jag tyckte också det var konstigt att blöta ungens hår för att hålla barnet vaken så länge som möjligt. Har man sov rutiner på barnet så håller de sig vaket tills det är dags att sova för natten.

Men då ljög rask igen då, han sa efter senaste videon med orosanmälan ”om det kommer in en till så kommer dom informera oss och sen riva den då dom varit här och sett att barnen har det bra”, så var tydligen inte fallet, rask tror jämt att han står över lag och ordning, att han går före här är ett strålande exempel https://streamable.com/ux46il
Citera
2022-01-23, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy

Den där familjen skulle säkerligen varit orosanmäld om det inte vore för vloggarna också, bara det att nu kom missförhållandena fram fortare i ljuset, problemet är Rask, inte vloggarna, konstigt att inte Therese ser det efter alla dessa år, det kanske är det som är problemet, hon är så insyltad i nätet att alla Rasks lögner nu är hennes att bära också.

Det kan ju inte höra till vanligheterna att en familj får sådär många anmälningar på sig, varesig det kommer från soc, polisen eller vilka andra myndigheter som är efter dom med blåslampa.
Citera
2022-01-23, 22:23
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJohanssen
Den där familjen skulle säkerligen varit orosanmäld om det inte vore för vloggarna också, bara det att nu kom missförhållandena fram fortare i ljuset, problemet är Rask, inte vloggarna, konstigt att inte Therese ser det efter alla dessa år, det kanske är det som är problemet, hon är så insyltad i nätet att alla Rasks lögner nu är hennes att bära också.

Det kan ju inte höra till vanligheterna att en familj får sådär många anmälningar på sig, varesig det kommer från soc, polisen eller vilka andra myndigheter som är efter dom med blåslampa.
Det är intressant hur han försöker få det att framstå som att det är taget ur luften, att socialen får in orosanmälningar, gör sig lustig över att trovärdigheten hos anmälaren är noll, eftersom de önskar en återkoppling så att socialen tar det på allvar. Idioten drar fram stråken och anspelar på alla stackars barn som får stå tillbaka för att socialen måste ta orosanmälan på allvar och sätter igång en utredning direkt, utan förhandsbesked, för att i nästa sekund lägga ner, eftersom hans barn har det bra och det bara är onödigt att han, idioten måste resa på fläsket ich masa sig till socialen för att överbevisa dem med sina klipp och klistra videos att han inte häller kallt vatten på ungen. Undrar om han spelade upp uttalandet om att de blötte huvudet med kallt vatten för att hon inte skulle somna?
Just det klippet, med kallt vatten, var väl nu i veckan? Då måste soc ha agerat snabbt, även ha hunnit att ringa skola, fritids och dagis för att höra om raskens föräldraförmåga.
Vad kan de ha svarat? "Jo, fru socialtant, Carl Fredrik Alexander Patrask är en kick-ass-farsa, den störste i sitt slag."
Undrar om socialen bemödat sig att själva surfa runt för att se vad idioten laddar upp, för att bilda sig en egen uppfattning, utan att idioten står och gapar så spottet yr och spänner sin "legit, farliga blick" och ska överbevisa att det saknas grund för orosanmälningarna?
Undrar om soc frågade hur det går med ekonomin? Jobb?
Citera
2022-01-23, 22:27
Medlem
cerns avatar
Jävlar vilken smörja han kör nu.. Från en populär Missbrukar-logg till att bli helt ego centrisk.

Tycker synd om er som följer honom dag in och dag ut. Måste vara många bortkastade timmar.
Citera
2022-01-23, 22:36
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cern
Jävlar vilken smörja han kör nu.. Från en populär Missbrukar-logg till att bli helt ego centrisk.

Tycker synd om er som följer honom dag in och dag ut. Måste vara många bortkastade timmar.
Jag tror inte det är någon i tråden som följer honom "dag ut och dag in", det går ganska snabbt att spola förbi 30 minuter pladdrande i bil för att konstatera att det är totalt ointressant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in