2021-12-17, 11:46
Medlem
Henrik lanserar sin teori om att MF arbetar fr Vnsterkollen. Han har vergtt till att vara lika ynkligt feg p twitter som de alltid r i podden i vanliga fall genom att kalla honom mannen eller oidipus nr skvallertackan ljuger och sprider falska rykten fr femtioelfte ret i rad om personen som han enligt egen utsago gjord allt i sin makt fr att sluta brka med

P tal om motsgelsefulla saker som ex. att ska sig till just flashback fr att vilja lra knna folk som man diskuterar med
Citera
2021-12-17, 12:06
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nille1990
Det r mycket gnll p allt och alla kring deras debatter. Det finns alltid en urskt. Antingen r de tre, eller s r ngon fet och ful eller s r det ngot annat.

Se bara hur diskussionen med Morahora hr gick. Han bjds in, det var sansat och intressant. Det lter mest som urskter. Du sitter och kallar Axel fr skrivbordskrigare men i samma sekund du blir inbjuden s bangar du. r inte det sjlva definitionen p en skrivbordskrigare?

Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Eh. Det beror vl p hur du ser p det hela. Jag och Henrik hade ett rtt frutsttningslst samtal, men andra sidan s hatar vi inte varandra heller. En massa personer som frekommer i denna trd har rtt uppenbart ngon slags relation till de drabbade och rent av avskyr Henrik, Axel, Sanna och Myra. Hela Haverist-iden bygger vl p att starta beefs med mnniskor s det r rtt svrt att ha frutsttningslsa samtal frn den grunden, men vad vet jag?

Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag r BFC:s wingman anyday men tror det hade blivit ett stkigt samtal om det sker i grupp. Det hade skert brjat sansat men skulle Haveristerna dricka alkohol samtidigt, som de verkar gra som oftast, s hade nog det snabbt frvandlats till ngon form av smd-SM med ord som "horunge" och "din mamma"-referenser.
Yeah, precis som Carlbom s r det ungefr det ovanstende som jag tror kommer att hnda och det r jag inte det minsta intresserad av.

Jag kan tnka mig att mta dom p en plattform som inte r deras och som dom inte har kontroll ver.
Citera
2021-12-17, 12:09
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Yeah, precis som Carlbom s r det ungefr det ovanstende som jag tror kommer att hnda och det r jag inte det minsta intresserad av.

Jag kan tnka mig att mta dom p en plattform som inte r deras och som dom inte har kontroll ver.

Varfr skulle de vara intresserade av att mta dig?
Citera
2021-12-17, 12:32
Medlem
DumpsterFires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Varfr skulle de vara intresserade av att mta dig?

Fr att Henko bjd in honom?
Citera
2021-12-17, 13:03
Medlem
Kom att tnka p en sak, Boris Benulic har faktiskt aldrig blivit granskad av Haveristerna.

Inte heller hans parhst Martin Eriksson.
Citera
2021-12-17, 13:14
Medlem
tenebriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumpsterFire
Fr att Henko bjd in honom?

Fr att samla innehll att publicera Patreonexklusivt. Det r inte svrt att frst att man grna diskuterar med meningsmotstndare om man fr in pengar p det. Vad jag inte frstr r varfr meningsmotstndarna stller upp och gr det gratis.
Citera
2021-12-18, 13:52
Medlem
Axel hman hnar nu helt ppet och offentligt Mattias Irving fr hans utseende, vilket ocks ska vara varfr Tim Fielding lnge har valt nick han med ansiktet

Citat:
Ursprungligen postat av Mattias Irving
De senaste ca tolv gngerna nn skmtade om att jag r oattraktiv och bara vill ligga var det en hgerextremist. Men att dra skmtet tv gnger samt lnka till Urban dictionary fr att vara SKER p att alla frsttt humorn i mitt skeva fejs, det r nog en ny niv av trtthet.

Haveristerna tnjer p mobbningsgrnserna fr var dag som gr det r inte lngre bara psykiskt sjuka, folk med diagnoser eller avvikande sikter som ska hnas och frnedras utan ven fr hur de ser ut. S lgt att man vill krkas

Citat:
Ursprungligen postat av PappaBoeg
Det kommer innan rsskiftet. Troligtvis blir det nsta Patreon-exklusiva avsnitt.

Mannen myten o legenden verkar ha teruppsttt p twitter eller r det bara nnu ett i raden av era egna trollkonton BummySuffers Casvaiuir GanglandTranas HogreH kattluckevakten + 100 till som ni med fula metoder anvnder fr att misstnkliggra/sprida rykten om folk/trakassera och annat fegt?
Senast redigerad av TorskIAvesta 2021-12-18 kl. 13:57.
Citera
2021-12-18, 13:59
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskIAvesta
Axel hman hnar nu helt ppet och offentligt Mattias Irving fr hans utseende, vilket ocks ska vara varfr Tim Fielding lnge har valt nick han med ansiktet

Haveristerna tnjer p mobbningsgrnserna fr var dag som gr det r inte lngre bara psykiskt sjuka, folk med diagnoser eller avvikande sikter som ska hnas och frnedras utan ven fr hur de ser ut. S lgt att man vill krkas

Mannen myten o legenden verkar ha teruppsttt p twitter eller r det bara nnu ett i raden av era egna trollkonton BummySuffers Casvaiuir GanglandTranas HogreH kattluckevakten + 100 till som ni med fula metoder anvnder fr att misstnkliggra/sprida rykten om folk/trakassera och annat fegt?
Har hnet mot Mattias tagits bort eller? Ser inget.
Citera
2021-12-18, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Har hnet mot Mattias tagits bort eller? Ser inget.

Det r en meme, Axel lnkar t.o.m. till urban dictionary fr att det ska bli extra tydligt att han hnar Mattias fr hur han ser ut och att mattias gr som han gr bara fr att vilja ligga med tjejer som r bortom hans mjligheter
Citera
2021-12-18, 14:12
Medlem
EXTREMFETMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorskIAvesta
Det r en meme, Axel lnkar t.o.m. till urban dictionary fr att det ska bli extra tydligt att han hnar Mattias fr hur han ser ut och att mattias gr som han gr bara fr att vilja ligga med tjejer som r bortom hans mjligheter
Jag tror du misstolkar det. Det R en meme, men det han syftar p r ju inte att Mattias r ful p ngot stt, bara att han r en simp. Man behver inte vara ful fr att vara simp.
Citera
2021-12-18, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Jag tror du misstolkar det. Det R en meme, men det han syftar p r ju inte att Mattias r ful p ngot stt, bara att han r en simp. Man behver inte vara ful fr att vara simp.

Jag gr inte s mycket egen tolkning utan gick mest p mattias kommentar som jag infogade hr uppe i kombination med hur Axel brukar skamma folk fr att de r gamla, har fula tnder och annat
Citera
2021-12-18, 16:16
Medlem
Fred Friendlys avatar
Axel r vl frvrigt fel person att tala om gymnasieintellektuell nr han sjlv just saknar eftergymnasial utbildning. Han och Henko har vl 0 hp ihop? Eller har Axel pbrjat studier p hgskola nu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in