2021-12-16, 20:03
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Tiggerskan har ingen maktposition.
Nej men hon kan säkert tro det. Eller få Retardo att tro det.
Citera
2021-12-16, 20:05
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Nej, det är helt officiellt - Anna Book står som låtskrivare för Drömhus-låten "Försent".

Okej jag tror dig, går den att höra? Drömhus har ju lagt av sen länge men det var ju ett artistnamn i och för sig, jobbar Terese med musik ännu fast under sitt vanliga namn? Blûmchen (hon tyskan) gör det fast med sitt vanliga namn Jasmine Wagner tror jag hon heter i verkligheten.
Senast redigerad av Onan-eraren 2021-12-16 kl. 20:17.
Citera
2021-12-16, 20:20
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onan-eraren
Okej jag tror dig, går den att höra? Drömhus har ju lagt av sen länge men det var ju ett artistnamn i och för sig, jobbar Terese med musik ännu fast under sitt vanliga namn? Blûmchen (hon tyskan) gör det fast med sitt vanliga namn Jasmine Wagner tror jag hon heter i verkligheten.

Här är Annas låtskrivna Drömhus-låt: https://www.youtube.com/watch?v=UV0trDDVvMc

Bitchen Therese borde tacka Anna för hennes karriär. Den otacksamma slampan!
Citera
2021-12-16, 20:37
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moralhora
Här är Annas låtskrivna Drömhus-låt: https://www.youtube.com/watch?v=UV0trDDVvMc

Bitchen Therese borde tacka Anna för hennes karriär. Den otacksamma slampan!

Tack. Låten var ju inte så bra men Drömhus fick ställa upp i melodifestivalen med "stjärna på himmelen" så nån dålig sångerska var hon ju inte. Att hon gjorde Annas tramsiga låt (har inte hört den å lyssnade ändå en del på Drömhus då hon håll på) övergår mitt förstånd, kanske gjorde hon det för att dryga ut skivan få fler låtar att sjunga, vad vet jag.

Hade inte Therese varit en ännu otacksammare slampa om hon valt att INTE sjunga den låten?
Senast redigerad av Onan-eraren 2021-12-16 kl. 20:40.
Citera
2021-12-16, 22:45
Medlem
cece123s avatar
Citat:

Nja, Anna står som 3e låtskrivare FÖRUTOM Ari Lehtonen och Terese, det kan innebära att Anna i princip bidrog enbart till en eller två rader.

Terese är ju aktuell igen i tjejgruppen Femme med bla Annas fd kompis Denise Lopez.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...dar-supergrupp

Anna.. Hm, jag undrar om en av hennes många miniutbrott har något att göra med denna grupp.
Anna hade definitivt velat vara med i den gruppen.
Det.. Skulle nog INTE gå bra med Anna i en grupp, då Anna vill stå i centrum hela tiden, sätter sig främst och är dålig på att samarbeta.
Citera
2021-12-16, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Om nu Anna menade på allvar om hotet mot Lilla Fridolf så vad skulle hon göra? Hon har inga resurser att göra något. Robelino äger väl det mesta kan jag tänka mig. Om de skulle skilja sig nu kanske hon får hälften av vad de äger + hälften av alla skulder. När Robelinos pappa dör skulle Mumsmums Anna inte få en krona. Varken våning på Östermalm eller lgh i Spanien. Undrar vad Annas pappa polischefen efterlämnade för arv till sin spanska dotter Anna? Kubiken hotade ju kaffeflickan Camilla Henemark så hon blev lite spak. Frågan är, vem i helvete skulle kunna bli rädd för Anna Book?

Var har hänt mellan Anna och maken? Inte hängt med i svängarna på ett tag… Trodde hon avgudade honom och deras fantastiska sexliv? 😆
Citera
2021-12-16, 23:36
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nja, Anna står som 3e låtskrivare FÖRUTOM Ari Lehtonen och Terese, det kan innebära att Anna i princip bidrog enbart till en eller två rader.

Terese är ju aktuell igen i tjejgruppen Femme med bla Annas fd kompis Denise Lopez.
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...dar-supergrupp

Anna.. Hm, jag undrar om en av hennes många miniutbrott har något att göra med denna grupp.
Anna hade definitivt velat vara med i den gruppen.
Det.. Skulle nog INTE gå bra med Anna i en grupp, då Anna vill stå i centrum hela tiden, sätter sig främst och är dålig på att samarbeta.

Ja hon är som en tonåring fast hon nog är ett decennium äldre än dessa damer, Denise Lopez har jag nog inte hört så mycket om egentligen men Terese var ju Drömhus, Anna är typ A.B.C å nån Samba sambero men än sen då?....
Citera
2021-12-16, 23:47
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ja hon är som en tonåring fast hon nog är ett decennium äldre än dessa damer, Denise Lopez har jag nog inte hört så mycket om egentligen men Terese var ju Drömhus, Anna är typ A.B.C å nån Samba sambero men än sen då?....

Anna har ju alltid drömt om att göra musik som folk dansar till.
Det främsta hon är ihågkommen för är dagispoplåten ABC, Anna är musikvärldens Inger Nilsson (Pippi) för evigt förknippad med det man först blir känd för.
Inger har dock gjort deckarserier i Tyskland, stått på teaterscen och jobbat i ett vanligt yrke.
Så hon är i övrigt INTE jämförbar med Lazyyy Anna.
Citera
2021-12-16, 23:56
Medlem
Onan-erarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna har ju alltid drömt om att göra musik som folk dansar till.
Det främsta hon är ihågkommen för är dagispoplåten ABC, Anna är musikvärldens Inger Nilsson (Pippi) för evigt förknippad med det man först blir känd för.
Inger har dock gjort deckarserier i Tyskland, stått på teaterscen och jobbat i ett vanligt yrke.
Så hon är i övrigt INTE jämförbar med Lazyyy Anna.

Nää, Inger är nog hästlängder före Anna fast att hon är skådespelerska, Anna är väl mest känd för sina ibland makalöst pinsamma lives på instagram av vad jag har sett. Jag följer dock inte Virrpannan där utan kollar det som läggs upp i denna tråd då jag besöker den. Att människan orkar hålla på som hon gör, i den åldern.
Citera
2021-12-17, 00:02
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Jag tror hon tänker sig att hon är i maktposition och kan sprida saker som förstör hans kommande förhållanden, gör att han får problem på jobbet, gör att hans relation till barnen kraschar då de ställer sig på mammas sida mot honom o s v. Och jag tror han är dum eller naiv nog att tro på det med.

Precis, hon kommer att utnyttja alla medier för att förtala honom till skoskaftet samt givetvis kräva av honom en massa pengar för att hålla tyst så det är troligen detta hon menar med sitt hot. Hon är som sagt helt okontrollerbar och gränslös så hon kan hitta på vad som helst för att förstöra för andra människor eftersom hon anser att hon inte har något att förlora på det. Till exempel stalkade hon ju DeeDee och skickade hotbrev vilket en vanlig människa inte vågar göra. Roberto får det som sagt hett om öronen om han försöker smita iväg.
Citera
2021-12-17, 04:56
Medlem
Jag vill inte göra er avundsjuka, men jag fick en gammal Anna Book autograf i present av mina kompisar igår. 😆😆😆 Inramad och fin hänger den på min vägg i hallen. Autografen fick en snubbe av Anna för typ 20 år sedan utan att be om den. Hon kom in till hans loge och räckte fram ett papper och pladdrade på. Han trodde i många år att hon tog fel person, att det var nån i rummet bredvid som bett om autografen. Men efter ett jobb i tv-huset samtidigt som Anna rultade omkring i Hellenius hörna insåg han att hon är "fan för mycket"...😆😆😆

Kanske jag borde skänka den till musikhjälpen, den måste ju vara värd multum.
Citera
2021-12-17, 06:42
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Jag vill inte göra er avundsjuka, men jag fick en gammal Anna Book autograf i present av mina kompisar igår. 😆😆😆 Inramad och fin hänger den på min vägg i hallen. Autografen fick en snubbe av Anna för typ 20 år sedan utan att be om den. Hon kom in till hans loge och räckte fram ett papper och pladdrade på. Han trodde i många år att hon tog fel person, att det var nån i rummet bredvid som bett om autografen. Men efter ett jobb i tv-huset samtidigt som Anna rultade omkring i Hellenius hörna insåg han att hon är "fan för mycket"...😆😆😆

Kanske jag borde skänka den till musikhjälpen, den måste ju vara värd multum.

Du kan förtidspensionera dig på detta genom att enbart försörja dig på att ta inkomstavgift för att folk ska få se ANNA BOOK-autografen som hänger i din hall.

Så avundsjuk. Önskar jag hade Anna Books autograf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in