2021-12-15, 21:21
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati
Bajsbaronen har enligt egen utsago en riktigt extra rejäl FB-dase, så sluta jiddra bruschan!
Enligt honom själv, tänk om den som ställer upp i ett battle, visar sig vara precis allt som Alex inte är..
Alex möter sin överman.
Men som sagt, det lär inte hända.
Alexander vågade inte komma till tingsrätten och möta dem han skadat, hade det inte varit coronapandemi, hade han hämtats av polis, nu kunde han sitta i duschen, eller på toa, ligga i sängen, och hävda att han hade symptom, lite krasslig.. jävla pajas är han.
Grabbarna kommer inte tycka att deras farsa är kick-ass, de kommer förmodligen behöva terapi för att bearbeta sin barndom. Antagligen kommer de anklaga samhället, skolan, socialen och ifrågasätta varför ingen gjorde någonting? Hur kunde de tillåta att barnen utsattes för all skit? Alla såg men ingen orkade kontakta socialen
Citera
2021-12-15, 21:22
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Det unnar jag honom, en stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem.
Absolut!
Citera
2021-12-15, 21:24
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Enligt honom själv, tänk om den som ställer upp i ett battle, visar sig vara precis allt som Alex inte är..
Alex möter sin överman.
Men som sagt, det lär inte hända.
Alexander vågade inte komma till tingsrätten och möta dem han skadat, hade det inte varit coronapandemi, hade han hämtats av polis, nu kunde han sitta i duschen, eller på toa, ligga i sängen, och hävda att han hade symptom, lite krasslig.. jävla pajas är han.
Grabbarna kommer inte tycka att deras farsa är kick-ass, de kommer förmodligen behöva terapi för att bearbeta sin barndom. Antagligen kommer de anklaga samhället, skolan, socialen och ifrågasätta varför ingen gjorde någonting? Hur kunde de tillåta att barnen utsattes för all skit? Alla såg men ingen orkade kontakta socialen
Glöm inte vitrinskåpet, som han hånat andra för att sitta och gråta i!
Citera
2021-12-15, 21:24
Medlem
Citat:
Stackars T, hon var jättefin i sin ungdom enligt mig. Foton länkades tidigare i tråden, men då var hon ung och ursäktad. Nu när vi "känner" henne så inser vi att hon ligger på ungefär samma nivå som Micke Magmys gällande intelligens, och det är fan inte positivt!

Nej! Men där har du antagligen anledningen till varför hon valde att bilda familj med Trosas största byfåne, hennes intelligens… eller ska vi säga BRIST på just intelligens! En bajsfixerad förvuxen bebis som inte åstadkommit ett skit i sitt liv. En socialbidragstagare har ju för fan högre årsinkomst än vad den slashasen har haft någonsin sedan han fyllde myndig och skulle som normalt begåvade människor ut i arbetslivet! T kan inte ha siktat mot stjärnorna direkt när hon valde bland Trosas singlar vem hon skulle släpa hem och börja avla diagnosskadade barn med 😂😂🤦‍♂️
Senast redigerad av Fisosgrisos 2021-12-15 kl. 21:25. Anledning: Felskrivning
Citera
2021-12-15, 21:27
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
Han får gå igenom vad han vill och debatten kan hållas vart han vill vilket jag sagt till honom. Märkligt dock att den utmanade måste va den pådrivande i att få till stånd en debatt när det var han som utmanade 😂 Återstår att se men än så länge har jag inte fått något konkret svar än och kommer säkert få någon dum ursäkt till varför han inte svarat på ett tag. Sen kommer han säkert dra ut på det och hoppas det rinner ut i sanden som alla andra gånger han utmanat folk och sedan struntat i det bara för att få låta ball o häftig en stund.
Vore ju bra content om inte annat till hans kanal då det är ganska grov torka på både bra content och visningar! Skrattade så jag nästan blev harmynt när han påstod att Lokals kanal var lika död som hans egen när Lokal snittar över 100 tusen visningar per video och har riktiga följare inte köpta siffror som Rask 😂😂😂
Ni kör väl online? (skype) Jag tror aldrig han vågar sig ut till en irl debatt, han har ju tidigare kört live debatt med bla peddot Elyas Afen.

Sen har jag en fråga till Rask: Varför har du inte lasrat bort dina tatueringar i ansiktet ännu? Det är andra gången du går ut med att du ska göra det, ville dom inte göra det mot en shout out på insta?
Citera
2021-12-15, 21:28
Medlem
Citat:
Glöm inte vitrinskåpet, som han hånat andra för att sitta och gråta i!

Jasså? Det hade jag fan missat att han hade varken pungkulor eller ryggrad nog att komma och se sina offer i ögonen och be om ursäkt. Undra om han än idag ens bett vederbörande om ursäkt eftersom han påstår sig vara en ny man. Då brukar det höra till med gottgörelse men det vet väl Bajsbaronen inte vad det betyder
Citera
2021-12-15, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Ni kör väl online? (skype) Jag tror aldrig han vågar sig ut till en irl debatt, han har ju tidigare kört live debatt med bla peddot Elyas Afen.

Sen har jag en fråga till Rask: Varför har du inte lasrat bort dina tatueringar i ansiktet ännu? Det är andra gången du går ut med att du ska göra det, ville dom inte göra det mot en shout out på insta?

Skulle tro det! Frågade senast för någon timma sen när det blir av! Den kan göras på vilket sätt han än vill då det var han som utmanade. På tal om frågor skrev jag tidigare i tråden att man kan skicka mig PM om man vill jag tar upp något speciellt om ”debatten” blir av men utan gehör alls från någon här så utgick ifrån att ingen hade nåt speciellt att ta upp. Har dock en hel hög med egna ämnen och frågor baserade på saker han har gjort som det inte går att slingra sig ur men som han konsekvent ignorerat när det frågats om.
Citera
2021-12-15, 21:32
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Jasså? Det hade jag fan missat att han hade varken pungkulor eller ryggrad nog att komma och se sina offer i ögonen och be om ursäkt. Undra om han än idag ens bett vederbörande om ursäkt eftersom han påstår sig vara en ny man. Då brukar det höra till med gottgörelse men det vet väl Bajsbaronen inte vad det betyder
Oj, vitrinskåpet körde han med ett tag.
Finns säkert folk här i tråden som har bättre koll på det och kan länka.
T var skitsnygg i sin ungdom, det ger jag henne. Mmm...
Citera
2021-12-15, 21:32
Medlem
Citat:
Oj, vitrinskåpet körde han med ett tag.
Finns säkert folk här i tråden som har bättre koll på det och kan länka.

Vitrinskåpet? Vad har jag missat nu?
Citera
2021-12-15, 21:46
Citat:
Nej, han har inte bett om ursäkt. Han ser ingen anledning till det. Att göra en video där han ber om ursäkt dementerar de falska anklagelser som gjort att människor lider än idag, finns inte på kartan.
Han påstod att han var sjuk, så han var på rättegång via telefon.
Citera
2021-12-15, 21:49
Citat:
Feeling för vad 😂 Jag är gift med fru och 3 barn men du kanske syftade på min fru som garvar lika mycket åt Bajsbaronens bravader som jag… Vem vet
Offtopic, hur gamla är dina barn? Om de sett rasken, vad tycker dem om honom? Vad skylle de tycka om du betedde dig som honom?
Citera
2021-12-15, 21:57
Medlem
MrsLibras avatar
Citat:
Ja det hade varit sjukt kul om reglerna för debatten är att dumma undanflykter etc inte är tillåtna utan man svarar varandra konkret på frågor. Har en hel del frågor man bara får ”Vafan har du med det o göra” eller ”de skiter jag i” som svar fast frågorna handlar om hur han behandlar följare, medmänniskor eller andra människor, blåst folk, lögner och halvsanningar! Ser sjukt fram emot det och att röja min identitet är ett litet pris att betala mot att få en sån debatt på video 😊👍

Precis, därför vore det fint med en som håller i debatten. Så att han inte slingrar ihjäl sig, utan håller det sakligt. Vågar han inte? Haha, så skevt att komma med idén och sedan bara ducka.. Men förvånad blir man ju inte.

Tror inte du behöver röja vem du är förresten. En rånarluva på så är du anonym för alla som inte känner dig iallafall👍
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in