2021-12-03, 03:49
Medlem
Tackochhej08s avatar
Skrattade högt när jag såg vilket film som såg. Linn skulle absolut kunna spela huvudrollen själv i en modern version av Tomten är far till alla barnen!
Citera
2021-12-03, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Linnsan om att vänta ytterligare en dotter (Diamantra): Såå lycklig! Det kändes sååå självklart!

Eh .. för en vecka sen hade du känslan av att det var en pojke 😂

Grattis Linnsan, din värsta mardröm att få en grabb avleddes även denna gång.

Nya avkomman ska heta Belle, no joke
Citera
2021-12-03, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prussiluskan85
Vill även lägga till …

Linn har ju kompisar .. med kompisar delar man allt …

hur fan reagerar ens kompisar när man säger att man vill skaffa barn med en snubbe man känt 1 månad ?????

Eftersom Linn inte verkar ha någon vuxen förälder som kan tala vett med henne borde väl kanske kompisarna försökt ?

Mina kompisar hade totalt idiotförklarat mig om jag ens tänkt tanken på ngt så jävla dumt

😱😱😱😱😱
Till hennes kompisar sa hon ju inte att hon planerade att skaffa barn NU, utan att dom skulle börja försöka när dom varit ihop i ett år
Citera
2021-12-03, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av daikirai
Tycker att frågorna stämmer bra överens med vad som skrivs här. Känns inte som en slump att hon svarar på frågor som "spelar barnets kön någon roll?" och "skulle ni flytta om Simon får erbjudande från en annan klubb?"

Exakt! Så oerhört retuscherat!
Tycker det borde vara jobbigt att inte kunna leva livet som man känner för utan hela tiden visa upp en oäkta fasad..
Citera
2021-12-03, 08:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suggan45

Måste säga att det är ok namn🤣. Bättre än Juvelia och Tindra.
Citera
2021-12-03, 09:38
Medlem
Citat:

Låter avhugget och tråkigt, men det är såklart det betyder ju vacker på franska och Linn är ju besatt av att alla ska tycka att hennes ungar är de sötaste i hela världen.

Hon har ju skrivit att INGEN kan FÖRSTÅ hur mycket hon älskar Tindra...host host, vi med barn kan förstå.

Hon skrev också för några veckor sedan att INGEN kan FÖRSTÅ hur mycket hon älskar sin mamma..jag tror nog att en hel del människor kan relatera..

Samma sak var det med hennes känslor för Simon..självklart så var det ju INGEN som kunde FÖRSTÅ vad hon känner för honom..haha.

HENNES känslor är alltid upphöjda och SPECIELLA..vi vanliga kan inte förstå och detta beteende är ett väldigt starkt tecken på att Linn faktiskt lider av narcissism.
Citera
2021-12-03, 10:29
Medlem
Citat:

Åh såklart ett disney princess namn, att vi inte tänkt på det förut
Citera
2021-12-03, 10:48
Medlem
Citat:

Hur vet du det? Något framför Belle?
Glittra-Belle eller något?
Citera
2021-12-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Från filmen Skönheten och odjuret
Citera
2021-12-03, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Från filmen Skönheten och odjuret

Jo jag vet vartifrån det kommer men hur vet vi att hon ska heta det? Inget de har gått ut med ju. Jag röstar fortfarande på Diamantra eller Tiara
Citera
2021-12-03, 22:04
Medlem
Citat:
Jo jag vet vartifrån det kommer men hur vet vi att hon ska heta det? Inget de har gått ut med ju. Jag röstar fortfarande på Diamantra eller Tiara

Jag röstar på Rabatta (men hoppas ju såklart på något mer normalt - typ Alva eller Ellen, men de passar nog inte in i prinsessvärlden Linn lever i)
Citera
2021-12-03, 22:27
Medlem
Citat:
Jag vet det bara. Inside information från Linns vän
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto