Igår, 12:01
Medlem
Tror det finns män som är villiga betala för att Linn inseminerar deras arvsanlag i henne.

Så det är ingen omöjlig sak för Linn att få ett till barn och någon som är villig betala ett högt underhåll.

Det är vad jag tror.

Män betalar 1 miljon för en surrogat-baby betala 60000 per år till Linn skulle vara möjligt.
Citera
Igår, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Tror det finns män som är villiga betala för att Linn inseminerar deras arvsanlag i henne.

Så det är ingen omöjlig sak för Linn att få ett till barn och någon som är villig betala ett högt underhåll.

Det är vad jag tror.

Män betalar 1 miljon för en surrogat-baby betala 60000 per år till Linn skulle vara möjligt.
Det är ju en ordentlig skillnad. En surrogatmamma behåller ju inte barnet själv utan säljer det, och då rör det sig väl oftast om minst en miljon för att kompensera för alla medicinska risker. Plus att man brukar använda äggdonator, alltså inte den biologiska surrogatmammans egna arvsanlag.

Att betala underhåll är ju något helt annat, inte i närheten av de summorna och dessutom är ju meningen att pengarna ska gå till barnet, inte till mamman.

Linn skulle nog vilja ha kvar ungen själv. Och varför skulle då pappan betala?
Citera
Igår, 16:21
Medlem
Vad f*n lägger hon ut för videor på TikTok? Vad sysslar hon med helt ärligt?! Jag behöver minst 10 skämskuddar för att ens våga gå in på hennes profil igen.
När hon och Lydia står och hoppar i ”folkdräkt” och Lydias man smyger på dem bakifrån och.. ja jag vet inte vad han gör.
Nu räcker det?! Dra ut internetkabeln Linn!

Man kan dessutom tro att hon blivit sponsrad av SD senaste tiden.
Citera
Igår, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardinaa
Vad f*n lägger hon ut för videor på TikTok? Vad sysslar hon med helt ärligt?! Jag behöver minst 10 skämskuddar för att ens våga gå in på hennes profil igen.
När hon och Lydia står och hoppar i ”folkdräkt” och Lydias man smyger på dem bakifrån och.. ja jag vet inte vad han gör.

Herregud vad pinsamt klarade inte ens av att se hela klippet när Ls man smyger fram mot dom 🤦‍♀️
Citera
Igår, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardinaa

Hon tycker säkert att det är skönt att ha samlag bara. Barnen kom på köpet så som ett vådaskott ibland får större konsekvenser än att lite krut förbränns.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in