Citat:
Ursprungligen postat av
Prepper
Tror det finns män som är villiga betala för att Linn inseminerar deras arvsanlag i henne.
Så det är ingen omöjlig sak för Linn att få ett till barn och någon som är villig betala ett högt underhåll.
Det är vad jag tror.
Män betalar 1 miljon för en surrogat-baby betala 60000 per år till Linn skulle vara möjligt.
Det är ju en ordentlig skillnad. En surrogatmamma behåller ju inte barnet själv utan säljer det, och då rör det sig väl oftast om minst en miljon för att kompensera för alla medicinska risker. Plus att man brukar använda äggdonator, alltså inte den biologiska surrogatmammans egna arvsanlag.
Att betala underhåll är ju något helt annat, inte i närheten av de summorna och dessutom är ju meningen att pengarna ska gå till barnet, inte till mamman.
Linn skulle nog vilja ha kvar ungen själv. Och varför skulle då pappan betala?