2022-10-27, 20:30
Avslutad
Varför har hennes frisör inte introducerat henne för silver schampoo. Svider i ögonen att titta på knall gult hår 👱
Citera
2022-10-27, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Om man gör reklam för en klänning … är det inte då rätt bra om man inte lägger texten så den döljer halva plagget?

Hon döljer mest benen med text tycker jag.

Men anmärkningsvärt igen att noll tid läggs på redigering.
Man hör Simon säga ”TRE” i storyn med teddykappan, hon startar varje story med ”seeen den här…” och ju fler plagg hon visar upp desto mer faller frisyren. Hon är till och med rufsig på sista vardagsklänningen.

Hon hämtade upp lådan med samarbetsprylarna imorse, och lägger upp det samma dag. Känns så stressigt jämt.

Och den bilden som hon lägger i flödet är så sönderfixad med färgerna. Hon behöver lära sig att lägga lager i bilderna så att bakgrunden kan bli höstgul men inte håret.

Hon ska få ett fett jäkla plus ändå, samarbetena med bubbleroom är oftast utan barn 🙃
Citera
2022-10-27, 20:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Texten döljer ingenting?
Halva plagget var givetvis en överdrift men den döljer nederkanten och tidigare nu borttagen version dolde ännu mer.
https://i.postimg.cc/nhF53TJF/4-D5-E1-A77-C005-479-C-9-AF9-C11-C69-BB5-E43.png
Citera
2022-10-27, 21:02
Medlem
Blir så sugen på stiiil the spotlight 😃
Citera
2022-10-27, 21:32
Medlem
Hur fan kan företagen accepter att hon spelar in pissdåliga videos om och om igen med enbart mobilkamera utan noll redigering? Hon kan inte ens redigera ut Simons stönade och kommentarer i bakgrunden.
Hoppas hon får skitdåligt betalt för hon lägger verkligen ner NOLL tid på sina samarbeten.
Citera
2022-10-27, 23:28
Medlem
Cloud88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K3tch
Hur fan kan företagen accepter att hon spelar in pissdåliga videos om och om igen med enbart mobilkamera utan noll redigering? Hon kan inte ens redigera ut Simons stönade och kommentarer i bakgrunden.
Hoppas hon får skitdåligt betalt för hon lägger verkligen ner NOLL tid på sina samarbeten.

Vi borde maila företagen med våra åsikter och länka tråden. Mailen kan vara vår gemensamma tex skvallerLinnFlashb hotmail. Därifrån skickar vi ut massor med mail hela dagarna och turas om.
Citera
2022-10-28, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
Vi borde maila företagen med våra åsikter och länka tråden. Mailen kan vara vår gemensamma tex skvallerLinnFlashb hotmail. Därifrån skickar vi ut massor med mail hela dagarna och turas om.

Eftersom tråden fyllts med så mycket skit så är det troligen inte lämpligt att länka denna i försök att sprida information.
Ett företag kommer inte ta det som skrivits här seriöst, utan snarar förskräckas över det ”hat” som Linn utsätts för
Citera
2022-10-28, 08:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cloud88
HAHA jag dör
Citera
2022-10-28, 08:19
Medlem
Senaste storyn ”Folk hatar att jag har tre barn med olika pappor”.
Nej. Folk tycker det är korkat att du skaffar barn 2 månader in i nya förhållanden
Citera
2022-10-28, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Nej. Folk tycker det är korkat att du skaffar barn 2 månader in i nya förhållanden

Förstår inte varför hon inte får in det i skallen. Jag känner flera som har barn med 3-4-5 olika, ingen har fått något ”hat”. Skillnaden är att dom väntat minst 1 år innan dom börjar försöka…
Citera
2022-10-28, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen

👏 spot on!
Citera
2022-10-28, 11:01
Avslutad
Ska hon bli en häxa nu eller? 🥴 vad ska hon göra med kristaller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in