2021-12-02, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Linnsan om att vänta ytterligare en dotter (Diamantra): Såå lycklig! Det kändes sååå självklart!

Eh .. för en vecka sen hade du känslan av att det var en pojke 😂

Grattis Linnsan, din värsta mardröm att få en grabb avleddes även denna gång.

Ja såklart, pojkar kan ju INTE ha rosa kläder. Det är ett måste på bebisar för Linn. Finns inget könsneutralt i hennes värld.
Citera
2021-12-02, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Ja såklart, pojkar kan ju INTE ha rosa kläder. Det är ett måste på bebisar för Linn. Finns inget könsneutralt i hennes värld.

Kan ju inte tänka mig att pojkstackarn någonsin skulle få bära huvtröjor med grävmaskiner på eller spindelmannenstrumpor 😅 mest troligt hade det blivit pastellfärger till dagen han blev myndig. 🙄
Citera
2021-12-02, 19:11
Medlem
Är hon rädd att barnen ska växa upp Ocu växa ut ur hennes psykosfantasi? Är det därför hon skaffar fler hela tiden? För vad vore hon utan barnen på instagram? Det är dom som drar in följare. Inte linsan hahhahaha
Citera
2021-12-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solros89
Har funderat över om när Simon och Linn gör slut, kommer han att bo kvar i Örebro då?. Han har ju ändå släkt och vänner uppe i Luleå. Han kan ju inte spela ishockey hur länge som helst, vad ska han jobba med då. Om dom gör slut och han flyttar, kommer han få ha sin dotter med sig uppe i norrland en längre tid tex vid högtider, lov etc... kommer hon tillåta det?
Linn lär ju inte vilja vara ifrån barnen en längre tid, hon är ju så familjär...

Jag tänker oxå på vad som händer när S tvingas byta klubb o inte spelar för Lindlöven längre.. Ska L flytta med då och dra med sig de andra två barnen från sina pappor?
Citera
2021-12-02, 20:45
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NNFFS
Jag tänker oxå på vad som händer när S tvingas byta klubb o inte spelar för Lindlöven längre.. Ska L flytta med då och dra med sig de andra två barnen från sina pappor?

Han behöver inte ” tvingas ” han spelar på sån låg nivå att han får lägga av med hockeyn då eller välja en klubb relativt nära o pendla.

Han får väl börja plugga som vilken människa som helst o skaffa ett jobb.
Citera
2021-12-02, 21:13
Medlem
Tingelinns tips på fina pojknamn:

Lowe
Charlie
Louie
Lias
Lewie
Leo
Citera
2021-12-02, 21:20
Medlem
klimpos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av localhotmilf

Lowe
Charlie
Louie
Lias
Lewie
Leo
Samtliga WT, precis som flickornas namn.
Citera
2021-12-02, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboChick
Jag kan dementera den teorin. Jag arbetar skift och har en son på 2 år. Jag umgås betydligt mer med honom än vad hans pappa gör. Jag har ju många lediga förmiddagar då man jobbar kväll (barnen är ju oftast vaken dagtid) och även lediga veckor var tredje vecka så jag upplever att jag har otroligt mycket tid med min son. Mer än om jag hade jobbat ett vanligt 7-16 jobb.

Alla skiftjobb ser ju inte likadana ut. Om du jobbar 5skift (om de blir rätt), alltså förmid en vecka, eftmid andra och ledig tredje så är det ju toppen att du får så mycket tid med din son. Men det är inte så för alla. Gabbe jobbar väl ändå 2skift?
Min sambo jobbar 6-14 och 14-22, men finns arbeten med helt andra tider för det.

Iallafall, vad jag vet har Gabbe Juvelia så mycket han kan/tillåts. Tror absolut att Linn vill ha Juvelia så mycket det bara går och kanske inte låter Gabbe ha henne så ofta han vill/får. (Vet inte hur det ser ut för barn strax över året med delat boende)
Citera
2021-12-02, 23:03
Medlem
Tycker att frågorna stämmer bra överens med vad som skrivs här. Känns inte som en slump att hon svarar på frågor som "spelar barnets kön någon roll?" och "skulle ni flytta om Simon får erbjudande från en annan klubb?"
Citera
2021-12-02, 23:32
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av localhotmilf

Lowe
Charlie
Louie
Lias
Lewie
Leo
WT namn hela bunten, go figure.
Citera
2021-12-02, 23:46
Medlem
Omgående …

Från senaste storyn ..

Kollar på tv .. linnsan kladdandes på Simon och han ägnar henne inte ens 1 % uppmärksamhet ….. helt inne i sitt och länns totalt iskall och OINTRESSERAD av Linn….

Man behöver inte sitta ihop jämt , MEN .. här ser man ju på samtliga bilder/filmer (förut de starkt manipulerade hos fotograf) det totala ointresse / kylan Simon visar inför Linn!…

Tycker hela hans uppenbarelse skriker egoistisk mansgris som helst ligger och fiske högt i sängen med snuset hängandes , ”kärringjäveln” är mest till besvär …

Är inget fan av Linn….. men Simon !!!!! Han ger mig kalla kårar på riktigt !!!!!
Citera
2021-12-03, 00:46
Medlem
Linnsan och Simon kollar på tomten är far till alla barnen i senaste story, snällt av Linn att visa Simon hur hans framtida jular kommer se ut med 10 ungar med 10 olika pappor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in