2021-12-03, 22:29
  #757
Medlem
Lite tips på babynamn: Spa-helga eller Bäääige (Linns pinsamma uttal av beige),

Förlåt, jag kan inte ta någon på allvar som kallar sitt underliv för fittis..

Linn säger att hon hade högst betyg i klassen i svenska, jag säger att hon borde få en ordbok i julklapp.
Citera
2021-12-03, 22:29
  #758
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi
Låter avhugget och tråkigt, men det är såklart det betyder ju vacker på franska och Linn är ju besatt av att alla ska tycka att hennes ungar är de sötaste i hela världen.

Hon har ju skrivit att INGEN kan FÖRSTÅ hur mycket hon älskar Tindra...host host, vi med barn kan förstå.

Hon skrev också för några veckor sedan att INGEN kan FÖRSTÅ hur mycket hon älskar sin mamma..jag tror nog att en hel del människor kan relatera..

Samma sak var det med hennes känslor för Simon..självklart så var det ju INGEN som kunde FÖRSTÅ vad hon känner för honom..haha.

HENNES känslor är alltid upphöjda och SPECIELLA..vi vanliga kan inte förstå och detta beteende är ett väldigt starkt tecken på att Linn faktiskt lider av narcissism.
Det är nästan obehagligt hur hon alltid måste överdriva alla sina känslor. Man undrar ju om det endast är narcissism eller om hon faktiskt typ har borderline
Citera
2021-12-03, 22:54
  #759
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Lite tips på babynamn: Spa-helga eller Bäääige (Linns pinsamma uttal av beige),

Förlåt, jag kan inte ta någon på allvar som kallar sitt underliv för fittis..

Linn säger att hon hade högst betyg i klassen i svenska, jag säger att hon borde få en ordbok i julklapp.

Snippis* 🤣🤮
Citera
2021-12-04, 00:18
  #760
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Lite tips på babynamn: Spa-helga eller Bäääige (Linns pinsamma uttal av beige),

Förlåt, jag kan inte ta någon på allvar som kallar sitt underliv för fittis..

Linn säger att hon hade högst betyg i klassen i svenska, jag säger att hon borde få en ordbok i julklapp.
Högsta betyg i svenska?
Hon kan inte stava eller skriva en endaste mening korrekt. Hahaha
Citera
2021-12-04, 00:19
  #761
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suggan45
Det är nästan obehagligt hur hon alltid måste överdriva alla sina känslor. Man undrar ju om det endast är narcissism eller om hon faktiskt typ har borderline
Inte alls. Bara den och skär funktionsnedsättning
Citera
2021-12-04, 10:12
  #762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suggan45
Jag vet det bara. Inside information från Linns vän

Den vännen har alltså nämnt namn och graviditet, vad tycker vännen om Linns val?
Citera
2021-12-04, 10:28
  #763
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olofsfru
Den vännen har alltså nämnt namn och graviditet, vad tycker vännen om Linns val?
Det vet jag inte faktiskt.

Om nu Linn läser i denna tråd, hur mycket ska vi sätta på att dom kommer välja ett annat namn än Belle?
Citera
2021-12-04, 11:43
  #764
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PetraWanna
Lite tips på babynamn: Spa-helga eller Bäääige (Linns pinsamma uttal av beige),

Förlåt, jag kan inte ta någon på allvar som kallar sitt underliv för fittis..

Linn säger att hon hade högst betyg i klassen i svenska, jag säger att hon borde få en ordbok i julklapp.
Hon är en tvättäkta mytoman. Finns inte en chans i helvete att hon har högsta betyg i svenska.
Citera
2021-12-04, 13:29
  #765
Medlem
Belle Bränvall, hmm
Citera
2021-12-04, 15:00
  #766
Medlem
Dom kan va TingeLinn och TinkerBelle. Lite gulligt ändå
Citera
2021-12-04, 19:30
  #767
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Dom kan va TingeLinn och TinkerBelle. Lite gulligt ändå


Hahahahahahahqh orkar ej!
Citera
2021-12-04, 19:35
  #768
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HR2022
Dom kan va TingeLinn och TinkerBelle. Lite gulligt ändå
Haha den var bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in