Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-12-02, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon påstår att hon inte varit i butiken, "ett av mina favoritställen på över ett år sen, faktiskt" det var där hon köpte de fina dekorationerna till sin mammas grav...mmm, eh, vi säger så..
Hon flåsar som om hon sprungit riktigt snabbt. Varför? Har hon någonsin varit där? Det är så pinsamt. Hon skyndar dit, filmar, kommer på att det blir för genomskinligt att hon som av en händelse åker till hålan gud glömde, så hon gör ett spontanbesök hos en stackars äldre dam, VA? Varför får vi inte följa med hem till fisans pappa? Han har väl ynglat av sig, det är många halvsyskon. Tänk vilka kungliga bjudningar hon skulle kunna ordna, med hela tjocka släkten... lite guld och bling bling, ala annna, katshing!

Det är så uppenbart att det enda hon vill åt är att bli publicerad på deras instagram, få inlägg precis som Carola. Haha, så patetiskt att man sekundärskäms över henne.
Citera
2021-12-02, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Och om man skulle få för sig att anmäla det där inlägget till Instagram... kommer hon då kunna se vem man är? Vill inte bli stalkad av henne

Nej, anmälan är anonym. Däremot är det svårt att hitta en rubrik som passar när man anmäler(man kan välja mellan olika typer av regelbrott) och du kan inte heller lämna en kommentar där du specificerar varför du anmäler. Anmälde ändå.

Tunnan hittade lite guldigt krimskrams i butiken, dags för taggningsbonanza. Hon har plötsligt blivit stammis och du med ägaren trots att åtminstone jag under snart två år aldrig sett henne posta något om dem…ändå har hennes smygreklam tydligen genererat hundratals DMs där kärringarna frågar om tingeltangelmarknaden har en webshop Är det mot förmodan sant att de skickar henne DM har hon Sveriges dummaste följare som inte kan skicka meddelandena direkt till butiken istället…
https://postimg.cc/gallery/jN31qHN
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-02 kl. 21:38.
Citera
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Ja tanten försökte väl vänligen avvisa Tooken men hon bufflade sig in genom dörren och insisterade.

Jag ser synen framför mig.. Anna börjar likna sin kära mor och Maritha var en djävul på att buffla fram sig.
Citera
Medlem
StAlias avatar
Kommer ibland på mig själv med att undra vad Tunnan har hittat på för galenskaper idag. Är det en terapeut eller exorcist som jag behöver? 😢
Citera
2021-12-02, 21:45
Medlem
En exorcist blir nog bäst! 🤣
Citera
2021-12-02, 21:50
Medlem
Och nu är det reklam (tags) för både EGs Fyndmarknad, COOP och ÖoB.

https://postimg.cc/gallery/XNRWP0m
Citera
2021-12-02, 21:54
Citat:
Ursprungligen postat av StAlia
Kommer ibland på mig själv med att undra vad Tunnan har hittat på för galenskaper idag. Är det en terapeut eller exorcist som jag behöver? 😢
🤣🤣🤣jag vet, det är hemskt. Det värsta är när man yttrar något från hennes insta, och mottagaren sett detsamma.. samt 80% av kollegorna
Citera
2021-12-02, 21:58
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Och nu är det reklam (tags) för både EGs Fyndmarknad, COOP och ÖoB.

https://postimg.cc/gallery/XNRWP0m
Ja, hon är tjenis med ägaren nu, eller? Omnämner honom, Gabriel..
Alltså, jag dör inombords. Kan inte Carola bemöta detta? Kanske PW ska ta sig en tur?
Citera
2021-12-02, 22:03
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Enligt en snabb googling på nätet ser det ut som att anmälan sker helt anonymt.

Är själv sugen på att ta en skärmdump och dm:a till polisens instagram och bara fråga om det verkligen är okej att lämna ut information om att folk ska resa bort en länge tid...

Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Nej, anmälan är anonym. Däremot är det svårt att hitta en rubrik som passar när man anmäler(man kan välja mellan olika typer av regelbrott) och du kan inte heller lämna en kommentar där du specificerar varför du anmäler. Anmälde ändå.

Tack! Då håller jag igen - annars blir det säkert snack om näthat och förstasida i aftonbladet.
Citera
2021-12-02, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Hon har liksom lagt upp 5 bilder på stories och taggar affären. Varav det första: ”passar på när jag ändå är här ute på ärenden”

Ärendet var att åka till butiken. Varför inte bara skriva det rakt upp och ner? Stör mig så jävla mycket på den där människan

Och varit snäll nog att tipsa dem om att de borde ha en webb-butik, med ett språk som gör att man undrar om hon tror att man bara signar upp och loggar in på nätet utan någon som helst logistiskt planering bakom något sådant.

Hon har ju fått över 100 DM's om frågan om de har en webb-butik.
Frågorna på det:
- Varför skriver inte hennes följare direkt till butiken? De har ju länken i hennes inlägg
- Varför skriver alla DM till henne istället för som på alla andras IG - i kommentatorsfälten?

Svaret:
Självklart har hon inga DM's utan ville bara få ut sin briljanta idé så hon slipper åka ut till Alby varje gång Carola varit där för att kunna visa upp sina inköp.
Citera
2021-12-02, 22:11
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook

Tunnan hittade lite guldigt krimskrams i butiken, dags för taggningsbonanza. Hon har plötsligt blivit stammis och du med ägaren trots att åtminstone jag under snart två år aldrig sett henne posta något om dem…ändå har hennes smygreklam tydligen genererat hundratals DMs där kärringarna frågar om tingeltangelmarknaden har en webshop Är det mot förmodan sant att de skickar henne DM har hon Sveriges dummaste följare som inte kan skicka meddelandena direkt till butiken istället…
https://postimg.cc/gallery/jN31qHN

Ännu mer avslöjande är ju att Anna först gillar företager EFTER att Carola varit på besök.
Om Anna nu tycker att detta är en av hennes favvisbutiker.. Varför kommer hon på just efter att Carola besökt butiken, att den är så otroligt bra..
Anna är ju rätt duktig på att gilla saker på IG.
Pinsamt att tagga företaget för att påpeka att några personer hört av sig.
När Anna var med i körslaget var det samma visa.
Anna berättade stolt att hon hade fått massor av brev från hela Sverige, "minst 100 ifrån Malmö" Förmodligen var det 10 brev, eller möjligtvis bara ett..
Anna och matte.. ni vet.
Det hela får mig att tänka på detta..
Favorit i repris..
https://youtu.be/xdcNibIFAuI
Citera
2021-12-02, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Hon är så dum. Självklart ska hon tala om för alla att hon gjort tantens dag,
Tänkte först att det är väldigt onödigt att utsätta en så gammal människa för smittorisk, covid. Anna har varit runt lite överallt, innan spanien var hon hos myy..
Varför basunera ut att det är öppet mål hos tanten? Är det för att inte fisan ska bli anklagad, utan att någon utomstående råkat snappa upp det?

Det är ju som att bjuda in till inbrott. Anna, du läser ju här! Ta bort inlägget om du har nån skam i kroppen och respekt för 93-åriga Marianne.
Ingen i den åldern skulle godkänna att hennes adress och kommande frånvaro läggs ut offentligt, så antagligen har du inte upplyst henne om detta tilltag.
Hoppa ner från dina hästar, folk klarar sig faktist utan den detaljerade infon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in