Flashback bygger pepparkakshus!
2021-12-01, 16:58
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapspartiet
Cirka 3 000 kr i obetalda skulder på en månadslön på ca 140 000 kr är inte strulig ekonomi. Hon har dessutom förmögenhet på säkert långt bortom 5-10 milj kr. Det är inte underlag för fara för nationen.

...nej men bristen på intelligens, ärlighet och omdömeslösheten är.
Citera
2021-12-01, 17:00
Medlem
Grenkomp GRKs avatar
Vad man måste förstå är att man inte hamnar hos fogden efter bara 1 påminnelse. Totalt 9 ärenden hos kronofogden inkl betalningsanmärkning, vilket hon sagt att hon aldrig har haft. Hon har helt enkelt inte koll på sin ekonomi men det kommer säkert att skyllas på hennes makes självmord.
Citera
2021-12-01, 17:03
Avstängd
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salladsmix
Tankarna går tillbaka till Monas Toblerone cirkus med regeringens kreditkort, Annika tog en annan väg för att komma in i historieböckerna.
Lika slampiga också. Liket hann knappt kallna innan Strandell vandrade hand i hand med Morgan Johansson i Visby. Nu är jag övertygad om att avskum dras till sosseriet där dom känner sig hemma.
Citera
2021-12-01, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grenkomp GRK
Vad man måste förstå är att man inte hamnar hos fogden efter bara 1 påminnelse. Totalt 9 ärenden hos kronofogden inkl betalningsanmärkning, vilket hon sagt att hon aldrig har haft. Hon har helt enkelt inte koll på sin ekonomi men det kommer säkert att skyllas på hennes makes självmord.

Hon har redan skyllt detta på hennes döda make. Enligt henne är det han som hade hand om ekonomin? Väldigt fräscht Annika .. Låt din döda make ta smällen, vidrigt som fan att ensa nämna hans namn när det här gäller dig.
Citera
2021-12-01, 17:07
Medlem
Så hon har alltså enligt tv4 haft 9 skulder hos kronofogden och hon säger att hon har koll på sin ekonomi. Undrar om bag-in-box maggan är nöjd med sitt val av minister.
Citera
2021-12-01, 17:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Drar inte Hanif en liten lögn här?
Strandhäll byggde väl aldrig verandan pga att hon inte fick bygglov och ville därför inte betala arkitekten.

Hon ska väl betala för arkitektens arbete oavsett om hon låter bygga den eller inte?

Jag trodde ärligt talat inte att Magda kunde hitta en sämre ersättare än stolpskottet Bohlund men det klarade hon galant på första försöket!

Undrar vad som klickar hos en sossepamp egentligen? Tror dom att folket är korkade på något sätt eftersom dom utser dessa idioter att leda landet?
Citera
2021-12-01, 17:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ankhelvete
Hon har redan skyllt detta på hennes döda make. Enligt henne är det han som hade hand om ekonomin? Väldigt fräscht Annika .. Låt din döda make ta smällen, vidrigt som fan att ensa nämna hans namn när det här gäller dig.

Det var var skatan som drev maken till självmord om jag förstått det hela rätt. Så att skylla på honom är nog inget som bekymrar denna vidriga människa.
Citera
2021-12-01, 17:10
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Om det kommer fram något saftigt skvaller av lite dignitet om henne lovar jag att avregistrerar mig från detta forum.

Varje gång jag ser henne funderar jag osökt på om det inte är världens ordentligaste människa jag har framför ögonen.

Jag tror ärligt talat inte ens hon har spolat ner en tampong i toaletten eller låtit någon liten plastdetalj följa med pappret ner i pappersåtervinningen.

Jag förstår att du gillar henne instinktivt eftersom hon inte är akademiker, hon är damfrisörska enligt wiki.

Du lovade att "avregistrerade dig från fb om det kom fram skvaller av diginitet". Det är såklart en slamkrypare eftersom du inte definierade vad "skvaller av dignitet är". Så du kan lugnt vifta allt skvaller åt sidan och säga: "skvallret är inte av dignitet".

Men vad säger du om henne 9 fall hos kronofogden? Hon är värre än Mona Salin med sina obetalda bilar förutom att hon "lånade" av arbetsgivaren. Är det en skandal av "diginitet" att en minister inte betalar för sig trots väldigt hög lön.
Citera
2021-12-01, 17:14
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Lika slampiga också. Liket hann knappt kallna innan Strandell vandrade hand i hand med Morgan Johansson i Visby. Nu är jag övertygad om att avskum dras till sosseriet där dom känner sig hemma.
Vad kan man förvänta sig av en som har en frisörutbildning som högsta utbildning.
Citera
2021-12-01, 17:17
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Otroligt jobbigt för henne nu. Men jag kan inte låta bli att ställa mig fundersam till vad behöver man egentligen göra som kvinna för att bli petad?
Det känns som att Magdalena valt sina vänner till poster och inte av något annat skäl. Annika Strandhäll är visserligen kompetent möjligen men knappast första handsval och när mAgdalena nu hade möjligheten att städa om och städa rätt så valde hon sina kompisar snarare än de som var bäst för partiet. Det är med beskymmersamma ögon jag ser hur socialdemokraterna faller mer och mer.
Magdalena valde sina ministrar likt Saddam, Assad, Stalin och Putin. Dvs sina vänner, inte den mest kompetenta.
Citera
2021-12-01, 17:22
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TyrgilScramasax
Jag förstår att du gillar henne instinktivt eftersom hon inte är akademiker, hon är damfrisörska enligt wiki.

Du lovade att "avregistrerade dig från fb om det kom fram skvaller av diginitet". Det är såklart en slamkrypare eftersom du inte definierade vad "skvaller av dignitet är". Så du kan lugnt vifta allt skvaller åt sidan och säga: "skvallret är inte av dignitet".

Men vad säger du om henne 9 fall hos kronofogden? Hon är värre än Mona Salin med sina obetalda bilar förutom att hon "lånade" av arbetsgivaren. Är det en skandal av "diginitet" att en minister inte betalar för sig trots väldigt hög lön.
Denne Rotebro-conny är så mycket vänster sosse att han skulle rösta på dem om de så valde en häst till Statsminister.
Citera
2021-12-01, 17:24
Medlem
Har S och M.A haft vetskap om hennes affärer, men ändå valt henne för kunna bli av med henne en gång för alla?
Detta är ju ett ypperligt tillfälle att peta A.S från politiken och S partistyrelse.
A.K verkar ju tidigare ha haft motsatta åsikter om det som är M.A:s nya planer och politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in