Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Källa på det? Eller är det dina fantasier som spökar nu igen?
Ett frågetecken anger att satsen är en fråga, inget påstående, teori eller fantasi. I de fallen ska det vara en punkt.
Citat:
Begäran om kontaktförbud prövades och avslogs. Du kan omöjligt heller veta vem av B eller C som provocerade eller bråkade mest med den andra parten och det är just detta som är det stora problemet i den här tråden, du vägrar att lyssna på andra användare som har andra teorier om hur det hela kan ha gått till och vem som gjorde vad.
Vem som bråkade mest har vi svar på: C är häktad för bl.a. misshandel och skadegörelse OCH MORD. Oavsett vad B har gjort/inte gjort är det inga förmildrande omständigheter.
Citat:
Du vill bara ha enkla svar som passar din ensidiga partiska bild av destruktiva relationer.
Occam's razor.
Citat:
Av vad vi vet i nuläget så går det inte alls att utesluta att både C och B kan ha uppträtt mycket dåligt på olika sätt och provocerat varandra och att bråket eskalerade den 24 september men det betyder inte att jag är en skurk bara för att jag uttrycker den teorin?
...och?
Citat:
Tack men det enda du verkar vara intresserad av är att sitta och chatta med andra förvirrade användare och dunka er själva i ryggen.
Därför svarar jag dig nu när det är faktatorka.
Citat:
Piotrs sorgliga berättelse är intressant ur den aspekten att den visar att hans ex inte alltid skötte saker bra utan snarare tvärtom och det här har definitivt relevans för det aktuella fallet.
Ja, det är just en sorglig berättelse, inget annat.
Citat:
Sen får du och 4-5 användare sura bäst ni vill.
Som jag ser det är det du som surar.