Citat:
Ursprungligen postat av
ursalund
Måste göra dig ledsen.
Hur än Be*t* var jävlig (i din mening) för första eller andra skitstöveln så i domstolen när de kommer att falla dom blir det utan betydelse.
Tack men i vanlig ordning har du missförstått allt.
Jag har endast försökt belysa att det förefaller orimligt att C ensam ska bära all skuld för utgången i detta drama utan jag tror att B själv varit väldigt provocerande på olika sätt och att det har fått parets relation att urarta helt och hållet. Självklart ska en stor del av skulden också läggas på C, han har ingen rätt att hota, kränka eller misshandla. Nu är han dessutom misstänkt för ännu grövre brott.
Det jag har reagerat över är din partiska enögda mansfientliga syn som du (och flera andra användare) ger uttryck för, i de allra flesta destruktiva relationer är det två motparter som bekämpar varandra på olika sätt, varför skulle det aktuella fallet utgöra ett undantag?
Du och vissa andra typer i tråden har inget emot att spekulera och lansera olika teorier men när någon annan gör det så håller du på att explodera av ilska, pallar du inte med yttrandefrihet och en fri debatt så är nog det här fel forum för dig.