2021-11-24, 16:12
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Ja så himla trist alltså. Kul dock om det är något annat än jag hatar smoothie som är falskt när hon precis gjort ett samarbete om just hur smidigt det är med färdiga smoothies!

Haha gick in och kollade nu och såg att det var just det som var falskt.
Hahaha ja, satan vad genomskinligt! Kom hon inte på något bättre liksom för att framföra ”guuud va bra det är med smoothies”
Citera
2021-11-24, 17:03
Medlem
Komiskt att både Sofia och Elsa gör reklam för hårtänger samma dag, nästan identisk frisyr, men med helt olika märken och prisklasser.

Sofias kostar 4690 kr

Elsas kostar 367 kr
Citera
2021-11-24, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdlerSaddler
Komiskt att både Sofia och Elsa gör reklam för hårtänger samma dag, nästan identisk frisyr, men med helt olika märken och prisklasser.

Sofias kostar 4690 kr

Elsas kostar 367 kr

Gör den där superegoistiska leken lite mer förståelig. Hon måste ju varva alla sponsrade inlägg med något!
Citera
2021-11-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bambib
Gör den där superegoistiska leken lite mer förståelig. Hon måste ju varva alla sponsrade inlägg med något!

Ja det måste ju enbart varit för att fylla upp mellan sponsrade inlägg som du säger. Läser knappt hennes blogg då det bara är samma bilder på lägenheten som någon skrev, varvar med försök att låta intellektuell, det om senaste konstnären var jag tvungen att läsa efter prat om det här inne, skrattretande!
Citera
2021-11-26, 12:23
Medlem
”Alltså myyyyyyssssset när jag. Tar på mig. Mina inneskor. Med moccasula. Som… ehrm… Har… *konstpaus* En liten, liten perrrrfek-t rrrrrosett på toppen. Tänder en liten brasa. Har ett litet glas i handen…. Alltså mmm. Jag känner mig så lååångt ifrån en Cròs-Manhon vilde då.”
Citera
2021-11-26, 12:29
Medlem
Tycker vi borde lyfta hennes kille Pontus! Ett fantastiskt mähä som så uppenbart lyckats nästla sig in och rida på vågen av att vara försörjd av sin tjej. Vet att han för några år sedan aktivt redigerade hennes blogg och insta åt henne och tog bort kommentarer m.m. Som gjorde Elsa ledsen. Så jävla roligt att han liksom jobbat extra för henne!

Det är ett otroligt underhållande par att följa. Båda två barn/barnbarn till några av Sveriges mest kända konstnärer, men båda två är så pass obegåvade att det enda de kan göra är att använda det kulturella kapitalet för att shoppa, äta dyra soppor på restaurang och få folket att älska det. Fantastiskt hur ängslig man kan vara.
Citera
2021-11-26, 13:09
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NalensOga
Tycker vi borde lyfta hennes kille Pontus! Ett fantastiskt mähä som så uppenbart lyckats nästla sig in och rida på vågen av att vara försörjd av sin tjej. Vet att han för några år sedan aktivt redigerade hennes blogg och insta åt henne och tog bort kommentarer m.m. Som gjorde Elsa ledsen. Så jävla roligt att han liksom jobbat extra för henne!

Det är ett otroligt underhållande par att följa. Båda två barn/barnbarn till några av Sveriges mest kända konstnärer, men båda två är så pass obegåvade att det enda de kan göra är att använda det kulturella kapitalet för att shoppa, äta dyra soppor på restaurang och få folket att älska det. Fantastiskt hur ängslig man kan vara.
Haha! Exakt så! Tror för övrigt han fortfarande moddar hennes bloggkommentarer… så inte stackars känsliga Elsa ska bli ledsen. Gör hon är sååå känslig, det beror på att hon är ~mellanbarn~, och på cancern, och på…..osv.
Citera
2021-11-26, 13:10
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdlerSaddler
”Alltså myyyyyyssssset när jag. Tar på mig. Mina inneskor. Med moccasula. Som… ehrm… Har… *konstpaus* En liten, liten perrrrfek-t rrrrrosett på toppen. Tänder en liten brasa. Har ett litet glas i handen…. Alltså mmm. Jag känner mig så lååångt ifrån en Cròs-Manhon vilde då.”
😂
Citera
2021-11-26, 21:41
Medlem
Nu har de båda gjort Aco-samarbete på insta såg jag, tycker att Sofia var bättre och mer allvarligt, vilket kändes mer passande. Även om Aco var snåla å
Citera
2021-11-30, 16:40
Medlem
Frida Lund går loss i Sofias sista bloggpost om julklänningen
Citera
2021-11-30, 17:58
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burrata
Frida Lund går loss i Sofias sista bloggpost om julklänningen
Jaaaaa vad pinsamt!! Och som hon skriver, framstår som extremt obildad, och helt värdelöst språk!
Citera
2021-11-30, 18:01
Medlem
Klänningen låter inte så klädsam för en "mogen" kvinna.
Får vibbar av "Huset på prärien" för en liten flicka 1800-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in