Citat:
Det hör till din sjukdomsbild att inte förstå det, du sa nyss att du inte ens gillar dig själv=du kan inte empatisera, varken med dig själv eller andra, det är därför du har behov av att varje dag gå runt och filma dig själv för att du behöver näring för att upprätthålla en person som du vet inte existerar och så kommer det vara för dig hela livet.
Men som också redan nämnt, du lever i en extrem förnekelse, faktiskt den värsta jag själv sett med kluster B, därför är du så intressant att följa. Kolla bara på din farsa hur mycket han ljuger för andra och sig själv, det är du om 20 år när Edward frågar dig varför dom aldrig fick den där hunden.
Men som också redan nämnt, du lever i en extrem förnekelse, faktiskt den värsta jag själv sett med kluster B, därför är du så intressant att följa. Kolla bara på din farsa hur mycket han ljuger för andra och sig själv, det är du om 20 år när Edward frågar dig varför dom aldrig fick den där hunden.
Min sjukdomsbild?
Jag har ännu inte fått en diagnos ännu, och var det inte ni som nyss gav mig skit för att ha "tryckt på" Therese en diagnos fast jag inte ens har det?
Sedan så dår jag en stämpel i pannan av samma personer och när man själv gör exakt samma sak som man kritiserar bajsbaronen för höjer ingen på ögonbrynet.
Detta har blivit en infekerad skithåla, en tråd som varit aktiv i 3 år och fortfarande diskuteras det som var på tapen då, flitigt i nutid.
"Det hör till din sjukdomsbild att inte förstå det, du sa nyss att du inte ens gillar dig själv=du kan inte empatisera, varken med dig själv eller andra, det är därför du har behov av att varje dag gå runt och filma dig själv för att du behöver näring för att upprätthålla en person som du vet inte existerar och så kommer det vara för dig hela livet. "
Alla som lider av självhat saknar inte empati för andra, och nej, jag har inte ett behov utav det, det är något som konstateras av dig, fast du inte har en aning ens om du vill om vad som händer i mitt huvud, faktum är att det gör er lika pissiga som baronen själv.
Ni menar ju att jag är hemsk för att jag tidigare "satt diagnoser på andra", att jag tror mig veta precis hur det ligger till osv, fast ni själva gör samma sak i precis varje inlägg?