2025-10-12, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Fan tom skoförsäljaren var ju bjuden.

Han kommer väl snart ut och berättar i en video att han visst var bjuden men inte kunde åka pga sin självdiagnosterade agorafobi.

Måste varit ett hårt slag för personanongratabaronen att inte bli bjuden, han som har begått brott för Jockebooois räkning under flera års tid.

Sanningen är att det inte är bra för ens sociala status att bli sedd offentligt med en kriminell bedragare som Baronen.
Han har ju uppenbarligen en ny liten kompis nu som avgudar honom och sitter snällt på golvet framför trumsettet när baronen håller livespelning, så det kanske är en bra tröst för att han ite blev bjuden?
Citera
2025-10-12, 17:25
Medlem
Brajebrasomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Ingen vill heller bjuda in någon som plötsligt kan slänga ur sig att han ska "hetspumpa" någons fru "och frusta som om det vore julafton".

Äcklet går inte att ha i möblerade rum.

Och det där löjliga jävla fnisset han kör med, när han tror sig säga något fyndigt.

Man vill begå brott mot hans mänskliga rättigheter.
Citera
2025-10-12, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajebrasomfan
Och det där löjliga jävla fnisset han kör med, när han tror sig säga något fyndigt.

Man vill begå brott mot hans mänskliga rättigheter.

Utöver fnissandet gör han någon slags ljud i strupen/halsen när han är upphetsad/frustrerad/nervös.

Låter som en blandning mellan en visslande andning och väsande. Lite som en hund kan låta
Citera
2025-10-12, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Vad var det han gjorde på Jockes förra fest han var på? Spydde han i poolen?

Har hört en version att han snodde med sig mat.

Blev full och plockade med sig mat.
Citera
2025-10-12, 17:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Han har ju uppenbarligen en ny liten kompis nu som avgudar honom och sitter snällt på golvet framför trumsettet när baronen håller livespelning, så det kanske är en bra tröst för att han ite blev bjuden?
Så han har en vän nu? Kul för honom men jag tror nog mer på att det är Thessans vänner.

Vi får väl se hur länge det håller, finns ju ingen som stannat i hans liv i någon längre tid förutom hans familj men dom är fast med honom än så länge.

Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Blev full och plockade med sig mat.
Han var riktigt vulgär, gick även runt och fes och rapade högt medans han garvade.

Det var ju även den här legendariska kvällen som han bjöd in oss till skidbacken.

En grej jag tänkte på, var är det för en idiot som lånar ut bilen till Rask och Therese, vet människan inte om att polisen i samarbete med kronofogden kan utmäta bilen då både Rask och T är skuldsatta?
Citera
2025-10-12, 17:57
Medlem
Citat:
Så han har en vän nu? Kul för honom men jag tror nog mer på att det är Thessans vänner.

Vi får väl se hur länge det håller, finns ju ingen som stannat i hans liv i någon längre tid förutom hans familj men dom är fast med honom än så länge.

Han var riktigt vulgär, gick även runt och fes och rapade högt medans han garvade.

Det var ju även den här legendariska kvällen som han bjöd in oss till skidbacken.

En grej jag tänkte på, var är det för en idiot som lånar ut bilen till Rask och Therese, vet människan inte om att polisen i samarbete med kronofogden kan utmäta bilen då både Rask och T är skuldsatta?

Japp, livsfarligt att låna ut bilen till någon i familjen Rask.

Den där grannens bil ligger riktigt risigt till eftersom fogden kan se på YT att han använder den som om den vore hans egen.
Citera
2025-10-12, 18:32
Medlem
PhilipsDP18s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen

Citat:

Hade denna nya vän nån kanal på YT eller Tiktok eller hur var det?
Citera
2025-10-12, 18:36
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Varför var inte Carl Alexander hos Jockeboooi?

Dom som är så bra polare

Den där sluga Jockiboi använder sin hov av rövslickare som nyttiga idioter. Och högst upp bland dem är Baronen, helt övertygad om att han är en del av innersta kretsen, när han i själva verket bara är ännu ett redskap.

Baronen sitter i live och dreglar fram sina sjuka våldtäktsfantasier på nätet, övertygad om att det är ”humor”, medan hans gud Jockiboi egentligen vill ha så lite med honom att göra som möjligt. Så fort den perversa byfånen börjar smutsa ner Jockibois varumärke kommer det gå snabbt, "Jag tar avstånd, jag visste inte att Rask var sån dåre."

När rättegångarna börjar snurra igång kommer det inte vara några ”bröder” kvar. RövslickarBaronen kommer stå ensam, medan feta Badbollen och Jockiboi som han fjäskat för i åratal låtsas som de aldrig känt honom.

Det tragiska är att Trosas byfåne inte fattar det. Idioten tror att de skrattar med honom, när de egentligen skrattar åt honom.
Citera
2025-10-12, 18:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilipsDP18
Hade denna nya vän nån kanal på YT eller Tiktok eller hur var det?
Jag vet inte, men han ska visst vara någon trummis
Citera
2025-10-12, 19:11
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Så kompisen är trummis på riktigt men Baronen tyckte att han passade bäst sittandes på golvet när Baronen temposvajade på sitt plasttrumset? En normal människa hade ju inte tagit spotlighten då…speciellt inte med socialfobipanikångest.

Herregud.
Citera
2025-10-12, 19:18
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Så kompisen är trummis på riktigt men Baronen tyckte att han passade bäst sittandes på golvet när Baronen temposvajade på sitt plasttrumset? En normal människa hade ju inte tagit spotlighten då…speciellt inte med socialfobipanikångest.

Herregud.
äh vafan… ja bland får man skina inför den publik som finns.
Citera
2025-10-12, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Äntligen någon han kan bli sprutad i ansiktet av! Det är nog ett tag sen han fick en rejäl sats i nyllet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in