Citat:
Ursprungligen postat av
coli
Nu har jag läst hela tråden, precis som allt annat jag under åren kommit över om Palmemordet.
Det är väldigt mycket. Jag har aldrig postat något om mordet på Palme tidigare. För jag har aldrig tidigare trott att det fanns en lösning på mordet i sikte. Men nu tillslut, efter alla år och miljoner lästa textrader, är jag faktiskt övertygad om att det nu tills slut är uppklarat.
Välkommen in i diskussionen. Jag gjorde också som du och läste HELA tråden innan jag skrev mitt första inlägg. Det tog mig något år att komma ikapp. Sen ubåtade jag tråden i några år till, innan jag klev in. Jag tror i grund och botten mest på att SE är oskyldig. Men i denna tråd försvarar jag främst misstankarna mot honom, då jag tycker att det är idioti att vilja utesluta honom på så lösa grunder.
Jag hade önskat att alla nytillkomna som ramlat in i tråden efter Netflix-serien hade läst lite mer innan de började spruta ur sig inlägg.
Det är tröttsamt att älta allt gång på gång. Men gör min egna del är det mest jobbigt att jag inte hinner med. Lägger 2h dagligen på tråden men hamnar ändå 7-10 dagar efter hela tiden nu.