Citat:
Ursprungligen postat av
Peter Gibbons
Ja det är risken med IMDb
Nu blandade du ihop det lite, nämnde ej FYEO
Givetvis, jag såg fel vad du skrev och klickade inte på länken, tänkte Spy into Eyes, inte Twice into Spy.
En annan förklaring kan vara en återanvändning av något stock footage utav MI6's högkvarter eller dylikt under nån bråkdel av sekund? Men det borde stått ut och synts tydligt pga åldern och 10års lins-utveckling, så jag tror nån behagar sabotera IMDb.
Det var många contributors som blev rejält less på IMDb när dom tog bort dom mycket uppskattade discussion boards som fanns under varje titel, vilket Amazon gjorde då dom insåg att det började dyka upp diskussioner och genomgångar utav i praktiken varenda film, gällande på vilka sätt filmerna kunde antas utgöra globalistisk propaganda i form av handling och karaktärers statistiskt orimliga etnicitet, och vilka inblandade produktion/skådespelare som hade judisk härkomst, vilket ju i praktiken är varenda Hollywood-film. Det blev för mycket att moderera så dom tog bort boardsen helt, och slängde ur sig lite genomskinliga floskler som ursäkt.
Edit: Synd du inte postade om detta för tre veckor sedan, jag såg båda filmerna på Viaplay alldeles nyss och kunde suttit och tänkt på det när jag såg Spy, ifall något såg ut som återanvänt stock footage.