2021-11-23, 20:57
Medlem
Ja alltså det här med streusel är ju fan kul. Hur kan man vara för "fin" för strössel? Lolade
Citera
2021-11-23, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocky.horror
Vem är det som är glutenintolerant egentligen, tycker hon nämner det väldigt ofta helt plötsligt, kommande samarbete med glutenfria produkter kanske?

Tror mamman, hon har skrivit något om det tidigare.
Citera
2021-11-23, 21:37
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marg0t
Jag tror det är Sigges flickvän Anna som inte tål gluten
Citera
2021-11-23, 22:05
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Jag tror det är Sigges flickvän Anna som inte tål gluten

Okej okej, säkert jag som missat bara. Men tycker det varit ofta den senaste tiden, och det har ju tidigare kunnat betyda ett nytt samarbete!
Citera
2021-11-23, 22:30
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Okej okej, säkert jag som missat bara. Men tycker det varit ofta den senaste tiden, och det har ju tidigare kunnat betyda ett nytt samarbete!
Tror absolut du kan vara ngt på spåret!
Citera
2021-11-24, 08:25
Medlem
Citat:

Så kan det absolut vara! Sökte på bloggen, här skriver hon att hennes mamma är glutenintolerant: https://sofiawood.elle.se/ett-foto-varje-timme-fran-04-57-till-20-50/ Passar också med att det blivit mer sådant sedan flytten till Norrköping & närmre mamman.
Citera
2021-11-24, 10:45
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Så kan det absolut vara! Sökte på bloggen, här skriver hon att hennes mamma är glutenintolerant: https://sofiawood.elle.se/ett-foto-varje-timme-fran-04-57-till-20-50/ Passar också med att det blivit mer sådant sedan flytten till Norrköping & närmre mamman.
Det var elsas mamma vi diskuterade 😅 det är Elsa som plötsligt skriver massa om glutenfritt…
Citera
2021-11-24, 10:45
Medlem
Citat:

Jag tänkte på Elsa, men Sofia har kanske också skrivit om det mycket det senaste?
Citera
2021-11-24, 11:47
Medlem
Sofias två senaste blogginlägg var bland det mer infantilt självupptagna jag läst på en blogg- någon slags lek där man ska gissa falskt eller sant om henne. Får mig ändå att känna vilken hög nivå det är på Elsas blogg med matiga inlägg med massvis av bilder.
Citera
2021-11-24, 11:56
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Sofias två senaste blogginlägg var bland det mer infantilt självupptagna jag läst på en blogg- någon slags lek där man ska gissa falskt eller sant om henne. Får mig ändå att känna vilken hög nivå det är på Elsas blogg med matiga inlägg med massvis av bilder.
Håller med. Riktigt lågvattenmärke hos SW senaste. Och liksom, vem fan bryr sig?? Det är som en sån där bok man hade i lågstadiet typ med ”sina vänner”, den nivån…
Citera
2021-11-24, 15:19
Medlem
Citat:
Håller med. Riktigt lågvattenmärke hos SW senaste. Och liksom, vem fan bryr sig?? Det är som en sån där bok man hade i lågstadiet typ med ”sina vänner”, den nivån…

Haha de har ju ett poddavsnitt som heter "mina vänner boken" där de rabblar allt sånt där redan...
Citera
2021-11-24, 15:25
Medlem
Citat:

Ja så himla trist alltså. Kul dock om det är något annat än jag hatar smoothie som är falskt när hon precis gjort ett samarbete om just hur smidigt det är med färdiga smoothies!

Haha gick in och kollade nu och såg att det var just det som var falskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in