Citat:
Ursprungligen postat av
MyOwnMatrix
Det som du skriver ang att bubble agerar grindvakt och fick betalt för det, är det något som du vet eller är det starka misstankar som du besitter?
Jag säger inte emot dig utan ser vad du menar,tycker dock det äår konstigt att man helt plötsligt börjat babbla om FS3s fd forummedlemmar när man aldrig gjort det förut.
Varför inget snack när det var aktuellt. Det kan inte vara så att det är samma stjjärnor som arbetar i skift här som där?
Varför ? Varför inte? Att jag tog upp nu beror på att det inte kändes som flugsvamp och hur det funkade var uppe för diskussion på Flashback medan marknaden var igång.
Dessutom så lyfte Luffarn upp nyligen i sin blog, menat som en positiv reklam, att jaaa, bubblemint finns på archetyps forum. Vad glada vi ska bli!
Därför tog jag upp det här, på neutral mark. Jag verkar ju inte ensam om att ha stört mig.
Om jag vet att han fick betalt? Jag vet att han chattade kontant i en säljares tråd som delade ut gåvor till honom och andra som var i tråden mycket. Han beter sig som om han är nån sorts väktare för marknaden. Höll alltid säljare om ryggen , tog aldrig kunders parti, tonade ner kritik.
På archetyp är han redan igång och vill ta bort betyg. Är inte det skumt? Att han som köpare brinner för att man bara ska kunna ge tummen upp eller tummen ner? ( Det bäddar ju för att sånt som är mediokert får samma betyg som det som är bra. Det känns som en säljares agenda.)