2021-11-22, 18:01
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oveove
Håller helt med, har han någonsin skrivit något negativt eller ens neutralt om en säljare eller produkt? Supertrevlig och även givmild, betalar grejer åt folk visst men nåt skumt är det.
Han var ju faktiskt betald redan på flugforum. Fick bonusar för att hänga och chatta i en säljares tråd för att hålla dem aktiv ( från muppen som sålde tjack med blå karamellfärg i. ”Chefen”. Som framstod som rätt insyltad med de som ägde marknaden.)

Bubble agerade som en sort grindvakt mot ”dålig stämning” och dränkte klagomål i sitt chittchatt. En känd desinformationteknik faktiskt för att kontrollera internetgrupper. Man överflödar med kommentarer för att de som skriver negativa saker försvinner i bruset och hamnar bakåt i trådarna.

Nu kom nån med förslaget att göra honom till moderator på Archetyp. Jag spyr.

Jag undrar om han kan ha nåt med Luffarn att göra. Luffarn verkar tjäna bra på att vara hela Sveriges portal till dark web . Luffarn har också hajpat Archetyp.
Citera
2021-11-22, 20:42
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cashew
Ingen kritik som jag läst har raderats, men det beror väl på hur kritiken framförs. Langare och folk som tjänar på det brukar inte gilla om man dissar dom för tydligt så man måste läsalite mellan raderna. Inte alla som klarar tydligen. Dumma psykedeliska fitta.
Men herregud, är det vad du läst eller inte som sätter gränserna?? Det var en känt faktum att admin på forumet raderade kritik, saklig sådan, för att inte paja säljarnas rykte.

Då ÄR det en dålig marknad..

Att man dessutom förstört escrow systemet genom att konsekvent ge säljarna rätt (vilket man kunde läsa på ditt jävla bästa-forum ganska ofta) är också ett tecken på att det är skräp.

Men det kanske du också kan förklara?

Fan är jag en psykadelisk fitta? Inte en psykotisk fitta?

Annars kan jag gärna vara en psykadelisk fitta också om det känns bättre.
Senast redigerad av Ladida 2021-11-22 kl. 20:44.
Citera
2021-11-22, 21:57
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Jag undrar om han kan ha nåt med Luffarn att göra. Luffarn verkar tjäna bra på att vara hela Sveriges portal till dark web . Luffarn har också hajpat Archetyp.
Jag tror Luffarn har många fingrar i Achetypes fitta. Det finns ingen anledning att pusha en market till en massa korkade pundare som har en inlärningskurva när det redan finns en existerande market som i stort sätt funkar som FS3 gjorde om man inte har en agenda.
Citera
2021-11-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scooby1961
Jag tror Luffarn har många fingrar i Achetypes fitta. Det finns ingen anledning att pusha en market till en massa korkade pundare som har en inlärningskurva när det redan finns en existerande market som i stort sätt funkar som FS3 gjorde om man inte har en agenda.

Kan det möjligtvis vara så att en stor del av användarna helt enkelt vill ha något som funkar annorlunda än vad FS3 och därmed FS4 gjorde och gör? Luffarns "agenda" behöver man inte vara något geni för att räkna ut. FS4 har inga referrallänkar medans AT har det. Varför skicka sina läsare till en sida när han inte personligen tjänar något på det?
Citera
2021-11-22, 23:04
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huxon
Kan det möjligtvis vara så att en stor del av användarna helt enkelt vill ha något som funkar annorlunda än vad FS3 och därmed FS4 gjorde och gör?

Man önskar det vore så, men tyvärr tror jag inte det . Jag skulle säga att majoriteten av köparna på Flugsvamp var träskallar som glatt och tacksamt lät sig påsättas rövligen.
Det räckte att läsa på flugforum för att inse de. Den allmänna attityden var att att underdånigt tassa på tå, skrämt försöka undvika bli svartlistad genom att sätta en femma i betyg på undermåliga produkter och att lydigt svälja narrativet att det största problemet för marknaden är ”oärliga köpare” och att det är normalt att ett privatbrev inrikes kan ta 7-8 vardagar att kommma fram. Och att intala sig att marknadens säkerhet var unik trots att säljare efter säljare åkte dit och packare skickade hotbrev och skit.
Senast redigerad av st33r 2021-11-23 kl. 00:01.
Citera
2021-11-22, 23:11
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Man önskar det vore så, men tyvärr tror jag inte det . Jag skulle säga att majoriteten av köparna på Flugsvamp var träskallar som glatt och tacksamt lät sig påsättas rövligen.
Det räckte att läsa på flugforum för att inse de. Den allmänna attityden var att att underdånigt tassa på tå, skrämt försöka undvika bli svartlistad genom att sätta en trea i betyg på undermåliga produkter och att lydigt svälja narrativet att det största problemet för marknaden är ”oärliga köpare” och att det är normalt att ett privatbrev inrikes kan ta 7-8 vardagar att kommma fram. Och att intala sig att marknadens säkerhet var unik trots att säljare efter säljare åkte dit och packade skickade hotbrev och skit.
Majoriteten av alla som handlar droger på darknet är pundare. Pundare beter sig som pundare.
Citera
2021-11-22, 23:55
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Majoriteten av alla som handlar droger på darknet är pundare. Pundare beter sig som pundare.

Hmm. Jo. Du kanske har rätt. Tänkte säg mot dig först men ångrade mig.

Fast det kanske gäller alla människor iofs. De flesta är förvånansvärt dumma i huvudet.
Senast redigerad av st33r 2021-11-22 kl. 23:58.
Citera
2021-11-23, 11:54
Medlem
Citat:

Skulle Archetype Rekommenderas?
Citera
2021-11-23, 12:17
Medlem
Scooby1961s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBL184
Skulle Archetype Rekommenderas?
Jag kommer använda Torrez.
Citera
2021-11-23, 15:40
Medlem
Är det nån som varit i kontakt med admin på torrez? Vilka jäkla barnsliga egon, så himla oprofessionella. Dom behöver verkligen lite medicin. Eller åka fast.

Vågar jag lägga en beställning utan att nåt ska gå fel? Har aldrig varit med om en sån attityd.
Senast redigerad av SpaceShip123 2021-11-23 kl. 15:50.
Citera
2021-11-23, 18:45
Medlem
Ja varför luffarn pushar archetyp vet ja ej agenda vad vet ja d säger att Dem fått bekräftat att någon vendor i vart fall varit grön att administration är fortfarande under utveckling känns dock som sidan utvecklas visa har samma pgp vet själv några som fått posten känns nästan som scam är uteslutet om inte någon enstaka dum vendor såna blir oftast också outade det borde ha visat sig sen är ju faktiskt postnordS nya utdelning s system uselt däremot har ja höft problem med vendors och insättning s adressen som genereras inte kan hittas när man ska skicka btv etc något som tydligen vendors klagat på någon som känner till någon alt beställt eller fått paket
Citera
2021-11-23, 19:08
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpaceShip123
Är det nån som varit i kontakt med admin på torrez? Vilka jäkla barnsliga egon, så himla oprofessionella. Dom behöver verkligen lite medicin. Eller åka fast.

Vågar jag lägga en beställning utan att nåt ska gå fel? Har aldrig varit med om en sån attityd.

Du måste ju berätta mer. I vilket syfte hade du kontakt med en administratör på marknaden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in