2021-11-21, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ St*fan Davidss*n var väl inge råtta, 🐀
han var väl en mänsklig varelse och kanske också en form av vampyr, det vill säga efter som han tycktes älska blod och då framförallt vid så kallat akrobatiksex tillsammans med sin älskarinna L*na Wesstr*m.

■ Beträffande ord som, Stockholms blodbad, akrobatsex och blodiga niagarafall i samband med St*fan Davidss*n:s tidigare sexuella kontakter med sin älskarinna L*na Wesstr*m, det är något som andra postare tidigare och rikligt har gödslat tråden med.

■ Jag ställde tidigare i mitt postade inlägg en vanlig och enkel fråga om vad man kan tänka sig att St*fan Davidss*n "Yoda" har fått allt det där ifrån beträffande cykelsadel-sexet och äggvite-utspottandet på dotterns ena cykeldäck, akrobatsexet samt alla vaginala blödningar från L*na Wesstr*m då komna vid hans tidigare sexuella kontakter med henne.

■ Du menar på ditt fullaste allvar att St*fan Davidss*n tidigare hade hittat på precis allting ända ifrån början och fram till slutet ?

Mvh/JM.

Ja, det förekom en massa lögner från råttan SD som han gjorde sitt bästa för att sprida. Han hade en viss orsak att ljuga, även om lögnerna gick överstyr.

Varifrån du har fått att flera postare gick på blodlögnen vet jag inte. Du kan ju hänvisa till några i tråden som har skrivit om att DET FÖREKOM massor med blod. Om du ens hittar någon.

Det är och har varit en stor lögn från början till slut. Fattar inte varför du fortsätter att skriva om detta trots att det bevisligen är felaktigt. Och sluta med snusket, tack.
Senast redigerad av zilvereko 2021-11-21 kl. 16:14.
Citera
2021-11-21, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Jag kan bara hålla med, tiden får utvisa.
Karma.
Som om det inte vore nog att hon tog loggarna efter LWs död,

■ 1: ) så hon har nu flyttat tillbaks till huset, som Stefan bodde kvar i, det tillhör hans barn, med endast ett hus emellan, till LWs fd hem, där maken bor kvar med barnen. Magstarkt.

■ 1 : ) Är det så förbénat komplicerat att komma till förståelse över varför H*nna Davidss*n flyttade tillbaka till St*fan Davidss*n hus vid Bet*sv*gen 14 Bertil ?

■ Hon bestämde sig en gång för alla att skilja sig ifrån maken St*fan Davidss*n vilket också ägde rum några månader före❗det att hennes mycket❗hatade rival L*na Wesstr*m blev brutalt dödsmisshandlad bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.

■ Det var Silla-kraken som rekommenderade H*nna Davidss*n bostadsrätten vid Färd*m*nsg*tan vilken hon senare därefter flyttade in i ... nära angränsande till H*nna Davidss*n:s bostadsrätt bodde hennes mycket hatade rival L*na Wesstr*m vilken senare bringades om livet.

■ H*nna Davidss*n tog ut en skilsmässa och sålunda flydde ifrån både St*fan Davidss*n och huset, varuti❗St*fan Davidss*n och hans älskarinna L*na Wesstr*m hade haft akrobatsex vid många tidigare och olika tillfällen ... blödande akrobatsex vilka förekommit inom husets alla våningar med tillhörande skrymslen och vrår.

■ Trots det ovan skrivna, så valde plötsligt H*nna Davidss*n att sälja sin bostadsrätt vid Färd*m*nsg*n och en kort tid därefter, så flyttade hon tillbaka till det huset vilket hon en gång valt att lämna bakom sig.

■ Vad man kan antaga ... vad man kan säga, så bor H*nna Davidss*n nu, i en mördares hus utan att bry sig det minsta lilla ... ett hus för henne fyllt med hemska och plågsamma minnen från hennes mycket då lögnförande, manipulative och otrogna make samt hennes mycket hatade rival och makens tidigare älskarinna L*na Wesstr*m.

■ Det borde enligt mig vara gemene man förstått om varför H*nna Davidss*n plötsligt valde att flytta tillbaka till det hus som hon tidigare under en lång tid plågats metalt uti, det vill säga, allting har en orsak.

■ Fråga: Vad kan tänkas att H*nna Davidss*n:s orsak var till att hon plötsligt flyttade tillbaka till vad jag kallar för "Ondskans hus" ?

■ Någon hund finns inte begraven i detta fallet, det vill säga, saker och ting beträffande H*nna Davidss*n talar sitt eget språk.

Mvh/JM.
Citera
2021-11-21, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko

Ja, det förekom en massa lögner från råttan SD som han gjorde sitt bästa för att sprida. Han hade en viss orsak att ljuga, även om lögnerna gick överstyr.

■ 1: ) Varifrån du har fått att flera postare gick på blodlögnen vet jag inte.

Du kan ju hänvisa till några i tråden som har skrivit om att DET FÖREKOM massor med blod. Om du ens hittar någon.

Det är och har varit en stor lögn från början till slut. Fattar inte varför du fortsätter att skriva om detta trots att det bevisligen är felaktigt. Och sluta med snusket, tack.

■ 1: ) Jag skrev inte❗att flera medlemmar samt trådpostare hade gått på vad du kallar för "blodlögnen" eller rättare sagt, låtit sig luras genom att ha trott på St*fan Davidss*n:s
och❗H*nna Davidss*n:s berättelser om St*fan Davidss*n:s och hans älskarinna L*na Wesstr*m:s akrobatiska blodsex.

■ Jag skrev ... att medlemmar och trådpostare har långt tillbaka sett i L*na Wesstr*m-tråden skrivit och gödslat med ord som, Stockholms blodbad, akrobatsex, niagarafall av blod, cykelsadel-sex med äggvite-utspottning på dotterns ena cykeldäck ... och så vidare.

■ Det, vilket du senast påpekat tillika påstått i ditt inlägg är så kallad abundant gallimatias.

Fråga: Vad anser du @Zilvereko att orsaken kan ha varit till att H*nna Davidss*n med energi och full kraft tokskurade St*fan Davidss*n:s golvbrunn inom tvättstugan under Fredagen den 25 Maj 2018 ?

■ Kanske att du även har ett bra svar på varför den mycket store och mäktige Páter SOA plötsligt mitt i allt ihopa utnämnde sig själv till sotarmästare och besteg St*fan Davidss*n:s hustak för att där på, och med sin fulla kraft toksota hela skorstenen och så småningom därefter ha tömt St*fan Davidss*n:s kära pelletsbrännare på sitt absolut sista korn och därefter dumpat avfallet på annan plats, har du möjligtvis något bra svar på den frågan ?

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-11-21 kl. 16:49.
Citera
2021-11-21, 18:08
Medlem
doktor-millers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ Det var rena niagarafallet och jag hade blod i hela mitt ansikte så som på min tröja efter både vaginalt och oralt sex berättade St*fan Davidss*n, min älskarinna L*na Wesstr*m blödde över allt, hon hade toalett- eller hushålls-papper placerat vid soffan och hon hade även en speciell filt med sig när vi skulle ha akrobatsex utomhus.

■ Fråga: Var fick St*fan Davidss*n allt detta ifrån ? ... det måste väl ändå ha legat någonting i det, som han tidigare berättat, eller var St*fan Davidss*n helt enkekt sagt från en annan planet ?

Mvh/JM.
DU måste komma ifrån en annan planet, tråden är totalt förstörd p.g.a ditt och Smokeys trams. Den orange:a tråden som fanns på LW: ben är betydligt mer intressant att diskutera. Enligt JG hade SD två favoritfärger av träningsjackor av märket Haglöfs, orange och blå men han minns inte vilken av dessa han hade på sig på kvällen den 14 när SD inspekterade trappen. Har även sett HD med orange tröja/jacka. Är det någon som vet om det hittades några jackor i denna färg hos D:sson vid husrannsakan ?
Citera
2021-11-21, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktor-miller

■ 1: ) DU måste komma ifrån en annan planet,

tråden är totalt förstörd p.g.a ditt och Smokeys trams.

Den orange:a tråden som fanns på LW: ben är betydligt mer intressant att diskutera.

Enligt JG hade SD två favoritfärger av träningsjackor av märket Haglöfs, orange och blå men han minns inte vilken av dessa han hade på sig på kvällen den 14 när SD inspekterade trappen. Har även sett HD med orange tröja/jacka.

■ 2: ) Är det någon som vet om det hittades några jackor i denna färg hos D:sson vid husrannsakan ?

■ 1: ) Ja, du har absolut rätt till punkt och pricka i detta fallet, jag är kommen ifrån en annan planet ... men nu, för att återgå till trådens Topic och det gamla mordet på L*na Wesstr*m 2018.

■ Den 21:e Maj 2018, satt St*fan Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay i ett polisförhör i samband med mordet på L*na Wesstr*m.

■ Vid det aktuella tillfället, och under polisförhöret, berättade J*rry G*ay om bland annat vilka jackor hans kamrat St*fan Davidss*n hade, han berättade om en jacka med orange-färgade detaljer och så vidare.

■ 2: ) Den 5:e Juni 2018, och vid det aktuella tillfället då poliserna genomsökte St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*sv*gen, fann man inga orange-färgade fiber-snören eller trådar som kunde överensstämma med den orange-färgade fiber-tråden som tidigare hade upptäckts på det avlidna brottsoffret L*na Wesstr*m bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro.

■ Beträffande den 5:e Juni 2018 och under den då pågående polisundersökningen av St*fan Davidss*n:s hus, letade man bland annat efter en jacka med brand-gula detaljer, någon sådan, upptäcktes aldrig av de då sökande poliserna.

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-11-21 kl. 19:49.
Citera
2021-11-21, 21:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av doktor-miller
DU måste komma ifrån en annan planet, tråden är totalt förstörd p.g.a ditt och Smokeys trams. Den orange:a tråden som fanns på LW: ben är betydligt mer intressant att diskutera. Enligt JG hade SD två favoritfärger av träningsjackor av märket Haglöfs, orange och blå men han minns inte vilken av dessa han hade på sig på kvällen den 14 när SD inspekterade trappen. Har även sett HD med orange tröja/jacka. Är det någon som vet om det hittades några jackor i denna färg hos D:sson vid husrannsakan ?
Så taffligt och halvhjärtat som husrannsakningarna genomfördes, så undrar jag om de ens gått igenom alla kläder, verktyg, skrymslen mm. Hela Folketorpet, med alla gömslen, hus mm, JG med sina olika boenden. Det är så mycket som glömts bort. För att inte tala om HDs nya lya, vinden, där klev man inte ens upp, och "undersöktes" först lååångt senare. Men jag har sett orangea plagg på bilder från HDs hem och på henne själv.
Citera
2021-11-21, 22:43
Medlem
Citat:

Så taffligt och halvhjärtat som husrannsakningarna genomfördes, så undrar jag om de ens gått igenom alla kläder, verktyg, skrymslen mm. Hela Folketorpet, med alla gömslen, hus mm, JG med sina olika boenden. Det är så mycket som glömts bort. För att inte tala om HDs nya lya, vinden, där klev man inte ens upp, och "undersöktes" först lååångt senare.

■ 1: ) Men jag har sett orangea plagg på bilder från HDs hem och på henne själv.

■ 1: ) H*nna Davidss*n arbetar i sjukhusets Bransch, hon äger också en jacka, som till färgen, är Orange, på St*fan och L*na, hon slutligen fick sin Revansch.

Revansch, det vill säga: Att vinna när man förut har förlorat.

■ H*nna Davidss*n förlorade i kärlekens tecken, hon förlorade sin älskade make St*fan Davidss*n som hon en gång i tiden hade gift sig med, St*fan Davidss*n gifte sig med sin älskade H*nna Axelss*n/Davidss*n och en tid förfluten därefter vände han makan ryggen och trasslade in sig i L*na Wesstr*m:s sköte, han kallade henne för "Soft-is" ... ett namn som även St*fan Davidss*n:s kamrat J*rry G*ay tycks ha lagt i minnet, det vill säga, Lördagen den 19 Maj 2018 klockan 19:03 samt "Vila i frid Soft-is"

■ H*nna Davidss*n är förtegen och tyst som en Mus, nu för tiden, bor hon i ondskans Hus, och hennes liv, sprudlar av glädjens Rus.

■ H*nna Davidss*n är, och förblir en mycket märklig och säregen individ, och sotarmästaren är hennes fader som är lika märklig och säregen som sin dotter.

Mvh/JM.
Citera
2021-11-21, 23:21
Medlem
Citat:
Så taffligt och halvhjärtat som husrannsakningarna genomfördes, så undrar jag om de ens gått igenom alla kläder, verktyg, skrymslen mm. Hela Folketorpet, med alla gömslen, hus mm, JG med sina olika boenden. Det är så mycket som glömts bort. För att inte tala om HDs nya lya, vinden, där klev man inte ens upp, och "undersöktes" först lååångt senare. Men jag har sett orangea plagg på bilder från HDs hem och på henne själv.

När polisen var hemma hos HD var det för att leta efter Lena. Inte en husrannsakan. Har letat men inte hittat var i Fup det står att en polisman som stack upp huvudet för att kolla vinden. Han såg att Lena inte fanns där, däremot stod det en ryggsäck där.

Skulle ge mycket för att få veta vad den innehöll.
Citera
2021-11-22, 01:08
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Hur kommer det sig att du plötsligt tror på vad den lögnaktiga råttan SD sa? Hans lögner om blod smulades sönder redan i tingsrätten.
Till och med jag fattar att Joker är ironisk!
Och då har jag inte varit inne på denna sida på ett tag.
Citera
2021-11-22, 08:13
Medlem
Citat:
Hur kommer det sig att du plötsligt tror på vad den lögnaktiga råttan SD sa? Hans lögner om blod smulades sönder redan i tingsrätten.

Ingen som läst tråden från begynnelsen är överraskad om JM byter spår. Det är tillåtet så klart, frågan är bara hur trovärdig personen är i sina inlägg. Numera "vän" till LW men väljer ändå att ha en del våta inlägg i tråden.
Först var SD bestämd GM, efter dryga året var han absolut inte GM och just nu är han GM. Lika mycket tjat i tråden oavsett vilken tro hen har haft under årens gång.
Citera
2021-11-22, 09:17
Medlem
Jag hörde slutet på ett inlägg via SVT lokalt Örebro.., hann uppfatta att det rörde sig om Hjärstamordet.

Det finns att läsa på SVT Örebro, polisen som var där ifrågasätter att de inte fick fortsätta med sin undersökning i SD:s hus.

Som vanligt klarar jag inte av att länka...
Citera
2021-11-22, 09:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Jag hörde slutet på ett inlägg via SVT lokalt Örebro.., hann uppfatta att det rörde sig om Hjärstamordet.

Det finns att läsa på SVT Örebro, polisen som var där ifrågasätter att de inte fick fortsätta med sin undersökning i SD:s hus.

Som vanligt klarar jag inte av att länka...
Hoppla, vilken tur att HD bor i huset igen!
Hon kommer få leva med sitt svek och vidrigheter, sanningen knappar in, hoppas jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in