2021-11-20, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko

■ Det där med allt blod var ju en fet lögn. Har du missat det? Ingen kan överleva (utan blodtransfusioner) att släppa ifrån sig såna kaskader av blod som SD och HD ljög om. Det var enbart ett sätt att förklara eventuella blodfläckar i hans hus.

Bättre att förekomma än att förekommas, alltså.

■ Nu vet jag absolut ingenting om detta och med anledning av detta sagda så vill jag vänligen be om att få ställa en frågan till dig som har full koll på det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018.

■ Kan det möjligtvis ha varit så att H*nna Davidss*n tidigare givit L*na Wesstr*m blodtransfusion efter det att hennes make St*fan Davidss*n hade haft blodigt akrobatsex med sin älskarinna L*na Wesstr*m, H*nna Davidss*n är ju en fullt utbildad sjuksköterska och kan ge blodtransfusioner eller är jag helt ute och cyklar nu ?

■ Kan det möjligen en gång i tiden ha gått till på följande sätt, L*na Wesstr*m var och befann sig tillsammans med St*fan Davidss*n i hans tvättstuga, och H*nna Davidss*n, hon befann sig vid det aktuella tillfället på sin arbetsplats.

■ L*na Wesstr*m stod på sina knän med särade ben och med sin vagina över St*fan Davidss*n:s golvbrunn, St*fan Davidss*n tog ställning bakom sin älskarinna och pumpade på för glatta livet, så småningom och beroende på St*fan Davidss*n:s tok-pumpanden fick L*na Wesstr*m till sist sprickor i sin vaginala slemhinna vilket resulterade i att det droppade ut blod ifrån L*na Wesstr*m:s vagina och rakt ner i St*fan Davidss*n:s golvbrunn, kan det möjligtvis ha gått till på ett sådant
sätt ?

■ Nästa fråga och till det ovan skrivna: Var det därför, det vill säga, var det anledningen till att H*nna Davidss*n tokskurade St*fan Davidss*n:s golvbrunn under Fredagen den 25 Maj 2018 då hon genom sitt eget initiativtagande bestämde om att en grundlig storstädning skulle utföras i St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*sv*gen ?

■ Kan det kanske också ha varit så, att det var Davidss*n:s barn som tyckte att golvbrunnen skulle tokskuras ?

■ Enligt ovan skrivet: Först berättade H*nna Davidss*n att hon var initiativtagaren till storstädningen, men sedan ändrade hon sig och påstod att det var barnen som hade tagit initiativet.

■ Ja, som tidigare sagts, H*nna Davidss*n är en mycket märklig och säregen individ, men du kanske tycker att hon var, och är, en fullständigt normal person ?

Mvh/JM.
Senast redigerad av JokerMannen 2021-11-20 kl. 20:07.
Citera
2021-11-20, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
■ Nu vet jag absolut ingenting om detta och med anledning av detta sagda så vill jag vänligen be om att få ställa en frågan till dig som har full koll på det gamla mordfallet L*na Wesstr*m 2018.

■ Kan det möjligtvis ha varit så att H*nna Davidss*n tidigare givit L*na Wesstr*m blodtransfusion efter det att hennes make St*fan Davidss*n hade haft blodigt akrobatsex med sin älskarinna L*na Wesstr*m, H*nna Davidss*n är ju en fullt utbildad sjuksköterska och kan ge blodtransfusioner eller är jag helt ute och cyklar nu ?

■ Kan det möjligen en gång i tiden ha gått till på följande sätt, L*na Wesstr*m var och befann sig tillsammans med St*fan Davidss*n i hans tvättstuga, och H*nna Davidss*n, hon befann sig vid det aktuella tillfället på sin arbetsplats.

■ L*na Wesstr*m stod på sina knän med särade ben och med sin vagina över St*fan Davidss*n:s golvbrunn, St*fan Davidss*n tog ställning bakom sin älskarinna och pumpade på för glatta livet, så småningom och beroende på St*fan Davidss*n:s tok-pumpanden fick L*na Wesstr*m till sist sprickor i sin vaginala slemhinna vilket resulterade i att det droppade ut blod ifrån L*na Wesstr*m:s vagina och rakt ner i St*fan Davidss*n:s golvbrunn, kan det möjligtvis ha gått till på ett sådant
sätt ?

■ Nästa fråga och till det ovan skrivna: Var det därför, det vill säga, var det anledningen till att H*nna Davidss*n tokskurade St*fan Davidss*n:s golvbrunn under Fredagen den 25 Maj 2018 då hon genom sitt eget initiativtagande bestämde om att en grundlig storstädning skulle utföras i St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*sv*gen ?

■ Kan det kanske också ha varit så, att det var Davidss*n:s barn som tyckte att golvbrunnen skulle tokskuras ?

■ Enligt ovan skrivet: Först berättade H*nna Davidss*n att hon var initiativtagaren till storstädningen, men sedan ändrade hon sig och påstod att det var barnen som hade tagit initiativet.

■ Ja, som tidigare sagts, H*nna Davidss*n är en mycket märklig och säregen individ, men du kanske tycker att hon var, och är, en fullständigt normal person ?

Mvh/JM.

Que??? Nu är du helt ute och cyklar! Du har slagit slint ordentligt. Vad menar du egentligen?
Citera
2021-11-21, 01:22
Medlem
smokeonthewaters avatar
Citat:
■ 2: ) Tackar den som frågar, jag mår alldeles utmärkt.

■ 1: ) Så du, @Smokeonthewater, menar på ditt fullaste allvar att något blodigt så kallat akrobatsex aldrig någonsin har förekommit mellan St*fan Davidss*n och hans älskarinna L*na Wesstr*m ?

■ Du menar, att vad St*fan Davidss*n tidigare har låtit sig deklarerat beträffande L*na Wesstr*m:s vaginala blödningar i samband med deras flera tidigare sexuella kontakter är inte sanna, du menar att St*fan Davidss*n varit helt osannfärdig ?

■ Beträffande H*nna Davidss*n, så hade också hon så som St*fan Davidss*n tidigare berättat om, att det vid ett flertalet tillfällen hade förekommit blodigt akrobatsex i St*fan Davidss*n:s hus då han varit tillsammans med sin älskarinna L*na Wesstr*m.

■ @Smokeonthewater, du menar även i detta fallet, att vad H*nna Davidss*n tidigare berättat om det blodiga akrobatsexet mellan hennes make och älskarinnan, det var inte sant ?

■ Du menar, att även H*nna Davidss*n har kokat ihop en historia som aldrig har varit verklighet ?

■ St*fan Davidss*n hade ju tidigare själv berättat om det aktuella tillfället då han hade haft sitt akrobatsex med sin älskarinna L*na Wesstr*m på sin arbetsplats, han deklarerade själv och med egna ord om hur kraftigt nersmetad han var i bland annat sitt ansikte av L*na Wesstr*m:s vaginala blod då han hade avslutat sina akrobatiska sexkonster med sin älskarinna.

■ @Smokeonthewater, du menar även enligt ovan skrivet, att denna tidigare vaginala blod-nersmetningen vilken St*fan Davidss*n med egna ord tidigare deklarerat var endast en påhittad historia från St*fan Davidss*n egen sida ?

Mvh/JM.

Vad jag menar är att du frossar i att beskriva hur SD och LW hade sex.
Citera
2021-11-21, 08:57
Medlem
Citat:
■ 1: ) Det var helt tvärtom vad du tidigare framfört i ditt inlägg.

■ St*fan Davidss*n var så otroligt mega-pilsk på L*na Wesstr*m att hans öron fladdrade likt en fladdermus så att han lättade någon centimeter ifrån grunden varje gång han fick se L*na Wesstr*m framför sig.

■ Det var St*fan Davidss*n som var sjukligt tok-kär och tok-förälskad i L*na Wesstr*m, han vägrade att lämna henne i fred, han ansåg på det bestämdaste att L*na Wesstr*m var hans ägodel och hans egen lilla sexdocka.

■ Varje natt när St*fan Davidss*n:s maka hade somnat så smet han ut och fram till där L*na Wesstr*m bodde för att få tillfredsställa sina egna sexuella behov, stackars lilla L*na Wesstr*m, hon hade inte så mycket att kunna sätta emot när Kung Yoda var pilsk och ville ha sitt.

■ St*fan Davidss*n spände på L*na Wesstr*m som en tokig och galen kanin, står man, eller ligger man och pumpar en kvinna som St*fan Davidss*n oftast gjorde i en och en halv upp till två timmar, så är det inte alls något märkvärdigt att kvinnans vaginala slemhinna börjar få små sprickor och därtill blödningar.

■ St*fan Davidss*n, så och även H*nna Davidss*n, har ju tidigare deklarerat om St*fan:s och L*na Wesstr*m:s blodiga akrobatsex, framför allt i St*fan Davidss*n:s hus vilka förekommit på flera olika platser.

■ På sin arbetsplats hade St*fan Davidss*n haft akrobatsex med L*na Wesstr*m vilket hade resulterat i att St*fan Davidss*n bland annat hade blivit nersmetad i hela sitt ansikte av L*na Wesstr*m:s vaginala blod och liknade mest en galen vampyr, så ... nog pumpade St*fan Davidss*n på som en tokig och galen samt pilsk kanin, han tycktes aldrig få nog av sin sexdocka som han då, dagligen utnyttjade för att tillfredsställa sina egna sexuella behov, att L*na Wesstr*m blödde vaginalt som ett vattenfall, det rörde inte St*fan Davidss*n i ryggen, bara han fick sitt, så struntade han i resten.

Mvh/JM.

Du drar dig verkligen inte för att dra in din "vän" LW i sjuka fantasier!

Usch och fy!

Har du missat att LW inte hade blödningar likt SD:s beskrivningar?
Citera
2021-11-21, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt

Du drar dig verkligen inte för att dra in din "vän" LW i sjuka fantasier!

Usch och fy!

Har du missat att LW inte hade blödningar likt SD:s beskrivningar?

■ Beträffande de så kallade niagarafallen av vaginalt blod ifrån St*fan Davidss*n:s älskarinna L*na Wesstr*m vilka sägs ha förekommit vid så kallat akrobatiksex, det är någonting som för länge sedan har framförts i L*na Wesstr*m-tråden av andra postare.

■ Citat H*nna Davidss*n: "Dom hade sex överallt både utomhus och inomhus, bland annat i tvättstugan" ... slut citat/

■ Enligt ovan skrivet: Kan det möjligtvis ha varit därför som H*nna Davidss*n tokskurade St*fan Davidss*n:s golvbrunn under Fredagen den 25 Maj 2018 ... därför att hon helt enkelt sagt ville få bort allting som hade med St*fan Davidss*n:s älskarinna att göra ? ... eller tror du att tokskurningen av St*fan Davidss*n:s golvbrunn kan ha haft en annan orsak ?

■ När H*nna Davidss*n var gravid så var hennes make St*fan Davidss*n likt en mega-pilsk kanin på sin dykarblogg, undra om han redan då hade så kallat blodigt akrobatsex med andra kvinnor, det vill säga innan han gav sig på L*na Wesstr*m och pumpade sönder hennes, vagina ?

■ Det var under en December-månad för länge sedan som St*fan Davidss*n via sin dykarblogg hade kontakt med L*na Wesstr*m, det vill säga, han var tidigt på jakt utan sin maka H*nna Davidss*n:s vetskap.

■ Th*rese B*man är en av flera personer som känner den mycket egendomliga och säregna individen H*nna Davidss*n, vad tror du själv om Th*rese B*man, är hon en osannfärdig person ? ... eller är hon det inte ?

■ Har du missat att St*fan Davidss*n tidigare deklarerat att hans älskarinna L*na Wesstr*m mördades mot❗hans vilja ?

Mvh/JM.
Citera
2021-11-21, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

■ Det du skriver är inte sant.
Sluta sprid lögner.

Du kanske ska ta en paus från tråden? Det verkar stigit dig åt huvudet. Det blir mest upprepningar och pannkaka, för Lenas efterlevandes skull.
Samvete och skuld är tungt att bära, någon gång brister det, då kommer obesvarade frågor möjligen få sina svar.

■ Det var en fråga och inte❗ett påstående beträffande St*fan Davidss*n.

■ På sin dykarblogg flörtade St*fan Davidss*n där han använde namnet "Yoda" ( "Din Yoda" ) med olika kvinnor på ett sexuellt sätt.

■ Jag ställde en undrande fråga enligt ovan skrivet, det vill säga, att jag undrade om St*fan Davidss*n redan då hade blodigt akrobatsex med andra kvinnor före det, och innan han gav sig på L*na Wesstr*m och hade sitt blodiga akrobatsex med henne.

■ Svar ja❗Då St*fan Davidss*n förekom på sin Dykarblogg skrev han bland annat till L*na Wesstr*m.

Mvh/JM.
Citera
2021-11-21, 12:43
Medlem
Asynjans avatar
Har sett att en del mördare och andra skruvade människor inlåsta på Rättsspykiatriska avdelningar har facebooksidor och tillgång till Internet. Hur det kan vara tillåtet är för mig obegripligt, men kanske kan förklara en del konstigheter i denna och andra trådar. Obs! Inga nämnda, inga hängda.

Till sak. HD gick ut som vinnare i ett långvarigt triangeldrama som slutade med att de två som åsamkade henne skada idag är döda genom mord och självmord - det sista känns inte helt utrett eftersom det mörkas om tillvägagångssätt och för att en person var anhållen ett antal timmar. Det borde offentliggöras hur SD tog sitt liv, så att frågetecken kan suddas ut.

Jag kan tänka att HD haft en egen liten smart plan i sitt huvud om hur hon skulle bli fri med en hämnd där hon inte behövde göra något på egen hand. Det räckte nog med att ge sina främsta verktyg SD och JS ett hopp om en framtid tillsammans?

Hon strålar idag av en glädje som inte syntes när LW och SD levde. Hon skriver om hur roligt hon har med vänner och visar med bilder.

Nu fattas bara att hon tar bort utväxten vid näsan på riktigt och inte bara suddar ut den på bilder. Då kanske hon får en ny Joker att köra med. Tidigare Jokrar som kan ses som tursamma för henne i slutändan är nog SD, JS, SOA, JG och minst en triss i jäviga jokrar i förundersökningen som lades ned.
Citera
2021-11-21, 12:44
Medlem
■ Det var rena niagarafallet och jag hade blod i hela mitt ansikte så som på min tröja efter både vaginalt och oralt sex berättade St*fan Davidss*n, min älskarinna L*na Wesstr*m blödde över allt, hon hade toalett- eller hushålls-papper placerat vid soffan och hon hade även en speciell filt med sig när vi skulle ha akrobatsex utomhus.

■ Fråga: Var fick St*fan Davidss*n allt detta ifrån ? ... det måste väl ändå ha legat någonting i det, som han tidigare berättat, eller var St*fan Davidss*n helt enkekt sagt från en annan planet ?

Mvh/JM.
Citera
2021-11-21, 13:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Asynjan
Har sett att en del mördare och andra skruvade människor inlåsta på Rättsspykiatriska avdelningar har facebooksidor och tillgång till Internet. Hur det kan vara tillåtet är för mig obegripligt, men kanske kan förklara en del konstigheter i denna och andra trådar. Obs! Inga nämnda, inga hängda.

Till sak. HD gick ut som vinnare i ett långvarigt triangeldrama som slutade med att de två som åsamkade henne skada idag är döda genom mord och självmord - det sista känns inte helt utrett eftersom det mörkas om tillvägagångssätt och för att en person var anhållen ett antal timmar. Det borde offentliggöras hur SD tog sitt liv, så att frågetecken kan suddas ut.

Jag kan tänka att HD haft en egen liten smart plan i sitt huvud om hur hon skulle bli fri med en hämnd där hon inte behövde göra något på egen hand. Det räckte nog med att ge sina främsta verktyg SD och JS ett hopp om en framtid tillsammans?

Hon strålar idag av en glädje som inte syntes när LW och SD levde. Hon skriver om hur roligt hon har med vänner och visar med bilder.

Nu fattas bara att hon tar bort utväxten vid näsan på riktigt och inte bara suddar ut den på bilder. Då kanske hon får en ny Joker att köra med. Tidigare Jokrar som kan ses som tursamma för henne i slutändan är nog SD, JS, SOA, JG och minst en triss i jäviga jokrar i förundersökningen som lades ned.
Jag kan bara hålla med, tiden får utvisa.
Karma.
Som om det inte vore nog att hon tog loggarna efter LWs död, så hon har nu flyttat tillbaks till huset, som Stefan bodde kvar i, det tillhör hans barn, med endast ett hus emellan, till LWs fd hem, där maken bor kvar med barnen. Magstarkt.
Senast redigerad av Mumsbulle 2021-11-21 kl. 13:33.
Citera
2021-11-21, 13:35
Medlem
Citat:
■ Det var rena niagarafallet och jag hade blod i hela mitt ansikte så som på min tröja efter både vaginalt och oralt sex berättade St*fan Davidss*n, min älskarinna L*na Wesstr*m blödde över allt, hon hade toalett- eller hushålls-papper placerat vid soffan och hon hade även en speciell filt med sig när vi skulle ha akrobatsex utomhus.

■ Fråga: Var fick St*fan Davidss*n allt detta ifrån ? ... det måste väl ändå ha legat någonting i det, som han tidigare berättat, eller var St*fan Davidss*n helt enkekt sagt från en annan planet ?

Mvh/JM.

Hur kommer det sig att du plötsligt tror på vad den lögnaktiga råttan SD sa? Hans lögner om blod smulades sönder redan i tingsrätten.
Citera
2021-11-21, 15:00
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:

Mvh/JM.
Svar 2: Nära Göteborg är svaret på det. Develi vet mer om det här.
Ska gissningsvis vara en intern grej vissa kvinnor gör när de gör slut med någon... gissningsvis.
Citera
2021-11-21, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko

■ Hur kommer det sig att du plötsligt tror på vad den lögnaktiga råttan SD sa? Hans lögner om blod smulades sönder redan i tingsrätten.

■ St*fan Davidss*n var väl inge råtta, 🐀
han var väl en mänsklig varelse och kanske också en form av vampyr, det vill säga efter som han tycktes älska blod och då framförallt vid så kallat akrobatiksex tillsammans med sin älskarinna L*na Wesstr*m.

■ Beträffande ord som, Stockholms blodbad, akrobatsex och blodiga niagarafall i samband med St*fan Davidss*n:s tidigare sexuella kontakter med sin älskarinna L*na Wesstr*m, det är något som andra postare tidigare och rikligt har gödslat tråden med.

■ Jag ställde tidigare i mitt postade inlägg en vanlig och enkel fråga om vad man kan tänka sig att St*fan Davidss*n "Yoda" har fått allt det där ifrån beträffande cykelsadel-sexet och äggvite-utspottandet på dotterns ena cykeldäck, akrobatsexet samt alla vaginala blödningar från L*na Wesstr*m då komna vid hans tidigare sexuella kontakter med henne.

■ Du menar på ditt fullaste allvar att St*fan Davidss*n tidigare hade hittat på precis allting ända ifrån början och fram till slutet ?

Mvh/JM.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in