Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Jag kan bara hålla med, tiden får utvisa.
Karma.
Som om det inte vore nog att hon tog loggarna efter LWs död,
■ 1: ) så hon har nu flyttat tillbaks till huset, som Stefan bodde kvar i, det tillhör hans barn, med endast ett hus emellan, till LWs fd hem, där maken bor kvar med barnen. Magstarkt.
■ 1 : ) Är det så förbénat komplicerat att komma till förståelse över varför H*nna Davidss*n flyttade tillbaka till St*fan Davidss*n hus vid Bet*sv*gen 14 Bertil ?
■ Hon bestämde sig en gång för alla att skilja sig ifrån maken St*fan Davidss*n vilket också ägde rum några månader före❗det att hennes mycket❗hatade rival L*na Wesstr*m blev brutalt dödsmisshandlad bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro under Måndagskvällen den 14 Maj 2018.
■ Det var Silla-kraken som rekommenderade H*nna Davidss*n bostadsrätten vid Färd*m*nsg*tan vilken hon senare därefter flyttade in i ... nära angränsande till H*nna Davidss*n:s bostadsrätt bodde hennes mycket hatade rival L*na Wesstr*m vilken senare bringades om livet.
■ H*nna Davidss*n tog ut en skilsmässa och sålunda flydde ifrån både St*fan Davidss*n och huset, varuti❗St*fan Davidss*n och hans älskarinna L*na Wesstr*m hade haft akrobatsex vid många tidigare och olika tillfällen ... blödande akrobatsex vilka förekommit inom husets alla våningar med tillhörande skrymslen och vrår.
■ Trots det ovan skrivna, så valde plötsligt H*nna Davidss*n att sälja sin bostadsrätt vid Färd*m*nsg*n och en kort tid därefter, så flyttade hon tillbaka till det huset vilket hon en gång valt att lämna bakom sig.
■ Vad man kan antaga ... vad man kan säga, så bor H*nna Davidss*n nu, i en mördares hus utan att bry sig det minsta lilla ... ett hus för henne fyllt med hemska och plågsamma minnen från hennes mycket då lögnförande, manipulative och otrogna make samt hennes mycket hatade rival och makens tidigare älskarinna L*na Wesstr*m.
■ Det borde enligt mig vara gemene man förstått om varför H*nna Davidss*n plötsligt valde att flytta tillbaka till det hus som hon tidigare under en lång tid plågats metalt uti, det vill säga, allting har en orsak.
■ Fråga: Vad kan tänkas att H*nna Davidss*n:s orsak var till att hon plötsligt flyttade tillbaka till vad jag kallar för "Ondskans hus" ?
■ Någon hund finns inte begraven i detta fallet, det vill säga, saker och ting beträffande H*nna Davidss*n talar sitt eget språk.
Mvh/JM.