Citat:
Ursprungligen postat av
Fabriksbyggnad
Oavsett… det finns ett värde med Anna. Hon går inte obemärkt förbi. Hennes ”artistkarriär” är över, men hennes mediekarriär fortgår. Synd att den enbart fokuserar på hennes löjeväckande beteende.
En sund person slutar att interagera med sociala medier. Inte Anna! Syns hon inte, så finns hon inte. Och det är lite sorgligt att behöva känna så ( tänker jag )
Annas stora mål är att synas och vara KÄNDIS till varje pris.
Om det sedan sker genom musikaliska framgångar eller genom att skämma ut sig i förnedrings-TV spelar ingen roll.
Sak samma med hennes "lives" på Instagram som följs av ett gäng som till 10-15% består av de som verkligen gillar henne och resten är de som vill uppleva skandaler. det viktiga är att hon syns.
I Annas värld är hennes besök på den lokala pizzerian eller en kopp kaffe på altanen en söndagsmorgon en VÄRLDSNYHET som därför måste läggas ut så att HELA VÄRLDEN kan se det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Andrealene
Ändå spottade hon ut vidrigheter i flera minuter om någon som frågade om R Hade en rejäl drängkuk, i en live.
Hon gick helt bananaz över denna fråga. Personen i fråga var "vidrig, äcklig sjuk i huvudet osv osv
Tänk, den kommentaren glömmer jag aldrig.
Jag satt på jobbet en händelselös dag och kollade in den liven då kommentaren dök upp. Jag höll på att skratta ihjäl mig!
Sedan blev det närmast julstämning bland de övriga Bookomanerna i vårt lilla kontor. Vi stod samlade vid min dator och väntade på Annas reaktion. "Vad kommer Anna att svara, vad gör hon nu?" var den allmänna reaktionen. Och Anna reagerade precis som väntat.