2021-11-21, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Roberto är som en väldresserad hund. När den fetlagda matronan från villa Ankerborg skriker Sitt!, så lyder han genast.
Robertos enda önskan i livet är att fylla sin buk och sedan sätta på sin tjocka fru, för att sedan gå och vakta utanför någon klockbutik, med sina vaksamma örnögon.

Tror inte att dom har sex så ofta som Booken låter påskina.
Vilken krimskrams butik (Ur&Penn) har öppet till 22 ens ?
Alla rykten om att han lär ha en älskarinna ute i förorten är nog väldigt sanna..
Om inte, vilken man längtar hem till en lat, fet och oerhört egotrippad hustru ? Han knäcker säkert tre öl med kollegorna innan han tar pendeln hem och förväntas bestiga sitt fläskberg till fru 😩
Citera
2021-11-21, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Ändå spottade hon ut vidrigheter i flera minuter om någon som frågade om R Hade en rejäl drängkuk, i en live.
Hon gick helt bananaz över denna fråga. Personen i fråga var "vidrig, äcklig sjuk i huvudet osv osv

Ja, gud den hade jag glömt Hela Anna är en stor motsägelse som själv har alla de epitet hon klistrar på andra. Det slår aldrig fel.
Hoppas att någon någon gång gör en ”Best of” samling med alla hennes härligaste och mest minnesvärda vidrigheter på YouTube.

Fint att Anna haft en sådan underbar helg och är 🙏❤️Tacksam❤️🙏. Magen fylld gratis på ”svärsonens” hak och premiär och allt. Hoppas John Lundvik inte syltar in sig för mycket med henne. Har en känsla av att han kan vara en sådan person som ibland är lite för snäll.
Citera
2021-11-21, 15:42
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NY2020
Tror inte att dom har sex så ofta som Booken låter påskina.
Vilken krimskrams butik (Ur&Penn) har öppet till 22 ens ?
Alla rykten om att han lär ha en älskarinna ute i förorten är nog väldigt sanna..
Om inte, vilken man längtar hem till en lat, fet och oerhört egotrippad hustru ? Han knäcker säkert tre öl med kollegorna innan han tar pendeln hem och förväntas bestiga sitt fläskberg till fru 😩

Undrar om Robetto blev mobbad liksom sin kära fru och alla husets 3 barn när han gick i skolan?
Citera
2021-11-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Hoppas John Lundvik inte syltar in sig för mycket med henne. Har en känsla av att han kan vara en sådan person som ibland är lite för snäll.

Den här Lundvik är väl inblandad i "offentliga affärer" österut? Lurat folk att investera i bluffföretag. Är det så tycker jag gött han kan sylta in sig med Anna.
Citera
2021-11-21, 17:20
Medlem
Anna delar den där texten om hur självklart det är att ta covid-vaccin som florerar överallt. Hon som tills det blev tal om Spanienresa inte ens visste om hon skulle ta nåt ö h t.
Citera
2021-11-22, 02:27
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantMoral2017
Den här Lundvik är väl inblandad i "offentliga affärer" österut? Lurat folk att investera i bluffföretag. Är det så tycker jag gött han kan sylta in sig med Anna.

Herrejösses har klåparen Johan Stael von Holstein m i s s a t att fråga THE Anna Book om hon ville vara med... Men alla andra mellostjärnorna fick minsann vara med..
(FB) Svenska kändisartister inblandad i pyradmidspelet Crowd1 som lurar fattiga afrikaner
Citera
2021-11-22, 06:36
Medlem
Anna ska ut och resa, spenderar natten med att fixa hemmet annars mår hon dåligt och väntar på att vi ska börja spekulera.
Go!
https://postimg.cc/gallery/49sqBpn
Citera
2021-11-22, 07:35
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Anna ska ut och resa, spenderar natten med att fixa hemmet annars mår hon dåligt och väntar på att vi ska börja spekulera.
Go!
https://postimg.cc/gallery/49sqBpn
Med tanke på vart Annas resor gått senaste åren så är väl oddsen låga på Malaga. Två flighter i dag.
Det är dock inte badsäsong och pooler är som regel stängda så det kanske är något nytt hemligt projekt.
Citera
2021-11-22, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Med tanke på vart Annas resor gått senaste åren så är väl oddsen låga på Malaga. Två flighter i dag.
Det är dock inte badsäsong och pooler är som regel stängda så det kanske är något nytt hemligt projekt.
Och fångarna på fortet spelas inte in i år, så det är väl något annat förnedringsprogram hon ska vara med i
Citera
2021-11-22, 08:36
Medlem
ElimGaraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Oavsett… det finns ett värde med Anna. Hon går inte obemärkt förbi. Hennes ”artistkarriär” är över, men hennes mediekarriär fortgår. Synd att den enbart fokuserar på hennes löjeväckande beteende.

En sund person slutar att interagera med sociala medier. Inte Anna! Syns hon inte, så finns hon inte. Och det är lite sorgligt att behöva känna så ( tänker jag )

Annas stora mål är att synas och vara KÄNDIS till varje pris.

Om det sedan sker genom musikaliska framgångar eller genom att skämma ut sig i förnedrings-TV spelar ingen roll.

Sak samma med hennes "lives" på Instagram som följs av ett gäng som till 10-15% består av de som verkligen gillar henne och resten är de som vill uppleva skandaler. det viktiga är att hon syns.

I Annas värld är hennes besök på den lokala pizzerian eller en kopp kaffe på altanen en söndagsmorgon en VÄRLDSNYHET som därför måste läggas ut så att HELA VÄRLDEN kan se det.

Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Ändå spottade hon ut vidrigheter i flera minuter om någon som frågade om R Hade en rejäl drängkuk, i en live.
Hon gick helt bananaz över denna fråga. Personen i fråga var "vidrig, äcklig sjuk i huvudet osv osv

Tänk, den kommentaren glömmer jag aldrig.
Jag satt på jobbet en händelselös dag och kollade in den liven då kommentaren dök upp. Jag höll på att skratta ihjäl mig!

Sedan blev det närmast julstämning bland de övriga Bookomanerna i vårt lilla kontor. Vi stod samlade vid min dator och väntade på Annas reaktion. "Vad kommer Anna att svara, vad gör hon nu?" var den allmänna reaktionen. Och Anna reagerade precis som väntat.
Senast redigerad av ElimGarak 2021-11-22 kl. 08:44.
Citera
2021-11-22, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettybobs
Och fångarna på fortet spelas inte in i år, så det är väl något annat förnedringsprogram hon ska vara med i
Säkert i Norge Det är ju dit ” Sveriges driftkuckus” hamnar när de inte bjuds in till någon produktion i i Sverige. Kolla in Aset Persson Tooket flashade för ett tag sedan med en flygbiljett från Norweigen. Sen såg jag att ” den haklöse” la ut på Insta i morse att han satt i bilen Mammadearest och ättelägget ska kanske iväg tillsammans ! Spännande
Citera
2021-11-22, 08:58
Citat:
Ursprungligen postat av ElimGarak
Annas stora mål är att synas och vara KÄNDIS till varje pris.

Om det sedan sker genom musikaliska framgångar eller genom att skämma ut sig i förnedrings-TV spelar ingen roll.

Sak samma med hennes "lives" på Instagram som följs av ett gäng som till 10-15% består av de som verkligen gillar henne och resten är de som vill uppleva skandaler. det viktiga är att hon syns.

I Annas värld är hennes besök på den lokala pizzerian eller en kopp kaffe på altanen en söndagsmorgon en VÄRLDSNYHET som därför måste läggas ut så att HELA VÄRLDEN kan se det.

Tänk, den kommentaren glömmer jag aldrig.
Jag satt på jobbet en händelselös dag och kollade in den liven då kommentaren dök upp. Jag höll på att skratta ihjäl mig!

Sedan blev det närmast julstämning bland de övriga Bookomanerna i vårt lilla kontor. Vi stod samlade vid min dator och väntade på Annas reaktion. "Vad kommer Anna att svara, vad gör hon nu?" var den allmänna reaktionen. Och Anna reagerade precis som väntat.
Ingen som har liven sparad??

Hon ska flyga, är det någon begravning på G?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in