2021-11-19, 11:26
Medlem
I 16 långa år har tråden på FB om Sveriges ”stora” driftkucku AnnaTook funnits. Det som skrevs och informerades då är lika aktuellt och nyanserat idag. Det har under dessa 16 år adderats till vidrig information om ätteläggen, 1 och 2. AnnaTook har matat tråden med den ena lögnen efter den andra. Tooket skriver på Insta ” att de sista 5 åren” har hon förtalats, förföljts, förlöjligas och ljugits om Sanningen är att Tooket själv matat denna tråd med den egna skiten 💩. Om inte fb skulle finnas. Om inte denna tråd skulle finnas. Vad skulle hända då? AnnaTook skulle glömmas bort! Fattar ni! Glömmas bort! I detta forum, tråd får Tooket glänsa. Bli omnämnd 24/7. Vilken kändis, sångerska, tv- personlighet, artist, musiker, mamma och fru får denna uppmärksamhet? Ingen i hela Sverige Tänk på det!
Citera
2021-11-19, 11:30
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Vad händer i parodin?

Jag antar att bilden från Pernillas blogg kommer från hennes krogshow.
https://pernillawahlgren.se/pernilla...comment-page-2
Btw Pernillas blogginlägg är lika aktuell idag..
Citera
2021-11-19, 11:36
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Anna fick det att låta som att han aldrig återvände till Sverige efter den kränkande prövotiden som biltvättare när hon pratar på i Bathinapodden,så morsan fick dra med sig Anna till Spanien om hon överhuvudtaget skulle ha fortsatt kontakt med farsan.
Jag är tveksam till det. Tror inte man kunde resa till Spanien hursomhelst under Francos diktatur. Men jag läste en intressant detalj. Skilsmässa var förbjudet då. Så det kan finnas ett korn av sanning i att Annas pappa ville skilja sig men inte fick? Men jag tror inte de reste och hälsade på släkten eftersom en otrohetsaffär inte var något man tog lätt på. Komma dragande med en horunge på den tiden var ju socialt självmord. Möjligen fängelse på det? Under Francos regim fick inte ens gifta människor visa ömhetsbevis på offentliga platser.
Citera
2021-11-19, 12:00
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coolvid19
Jag är tveksam till det. Tror inte man kunde resa till Spanien hursomhelst under Francos diktatur. Men jag läste en intressant detalj. Skilsmässa var förbjudet då. Så det kan finnas ett korn av sanning i att Annas pappa ville skilja sig men inte fick? Men jag tror inte de reste och hälsade på släkten eftersom en otrohetsaffär inte var något man tog lätt på. Komma dragande med en horunge på den tiden var ju socialt självmord. Möjligen fängelse på det? Under Francos regim fick inte ens gifta människor visa ömhetsbevis på offentliga platser.

Det finns bilder på Anna som barn när hon hälsar på hos sin farmor och halvsyskon på hennes IG .
Francoregimen försvann 1975, då var Anna 5 år.
Dock räknas majoriteten av spanjorerna som katoliker och för 45 år sen var det tabu med skilsmässa,Franco f ö förbjöd skilsmässor under sin tid.
Citera
2021-11-19, 13:13
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Det finns bilder på Anna som barn när hon hälsar på hos sin farmor och halvsyskon på hennes IG .
Francoregimen försvann 1975, då var Anna 5 år.
Dock räknas majoriteten av spanjorerna som katoliker och för 45 år sen var det tabu med skilsmässa,Franco f ö förbjöd skilsmässor under sin tid.
Ok, hur gammal var hon då? Hennes farmor kanske var lite mer liberal i sin syn på bastarder?
Citera
2021-11-19, 14:36
Medlem
Citat:
Anna ljuger så bra.
Nja det vete fan. Men mycket i alla fall.
Citera
2021-11-19, 14:54
Medlem
Citat:
Ok, hur gammal var hon då? Hennes farmor kanske var lite mer liberal i sin syn på bastarder?
Hennes farmor var född i början av 1900talet i ett katolskt land så hon hade helt säkert ingen liberal syn på barn som inte föddes inom äktenskapet.
Citera
2021-11-19, 16:35
Medlem
Ny tröttsam trend på IG, stöd tio konton med ett inlägg i Story.
Gissa vilka Anna väljer att ”stödja”?(skjuta i sank).

https://postimg.cc/Zvd7WZhR/47bee34f
Citera
2021-11-19, 16:48
Medlem
StinaFias avatar
Vem pyntar 349 kr för ett par läsglasögon?
Citera
2021-11-19, 16:49
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PannaSnook
Ny tröttsam trend på IG, stöd tio konton med ett inlägg i Story.
Gissa vilka Anna väljer att ”stödja”?(skjuta i sank).

https://postimg.cc/Zvd7WZhR/47bee34f
Varför var inte bästa Valvet med? Eller bästisen Bobby? Eller fiskaffären?
Citera
2021-11-19, 17:06
Medlem
Ny reklam för läsglasögonen. Människan som orerat om hur onödigt det är att lägga mer än några tior på läsglasögon hyllar nu priserna på ENDAST 349kr. Alla har råd!
Citera
2021-11-19, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Ny reklam för läsglasögonen. Människan som orerat om hur onödigt det är att lägga mer än några tior på läsglasögon hyllar nu priserna på ENDAST 349kr. Alla har råd!
Skulle ALDRIG köpa sååå fula glasögon TookAnna är så ofantligt ful i dessa glajjer Det är därför hon använder filter så flitigt Värsta reklamen ever!!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in