2021-12-03, 07:48
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Ett idiotiskt, men väldigt typiskt tilltag av Anna, att hänga ut den gamla damen med namn, ålder, ort osv, samt med kameran i högsta hugg för att verkligen underlätta för tjuven.
I dessa tider kan man aldrig vara nog försiktig!

Men det var en annan sak som jag reagerade på.

Annas svep med kameran utanför damens hus, visade vattenutkastaren med bevattningsslangen fortfarande kopplad till kranen.
Jag hoppas att någon hjälper damen att koppla loss slangen, annars kan hon nog se fram emot en vattenläcka i huset när kylan och fukten kryper in och spränger rören i vinter.

Sånt är inte roligt, fråga Anna och Retardo som missade att tömma anslutningen till deras utomhusdusch förra vintern....
Just det, deras utedusch som "gått sönder" och då åkte och reklamerade.. inte alls självförvållat? Var det då hon gråtit i exakt 3 timmar, som visade sig bero på vattenläckan, som förstört hela hennes karriär i form av klippböcker, löpsedlar osv..
Men det gjorde ingenting, hon var inte bitter..
Men gällande uteduschen, kan det väl räknas in som bedrägeri?
Citera
2021-12-03, 08:43
Medlem
DoktorNos avatar
Anna Books inlägg på Instagram kanske skulle kunna vara uthärdliga om hon bara lärde sig stava rätt, undvek alla jävla emojis samt, framförallt, lärde sig fotografera.

Hennes foton är hemska. Och då pratar jag inte bara om alla hårt filtrerade foton på sig själv, utan om alla pissiga bilder på saker och andra personer samt alla usla foton på all snask och mat hon trycker i sig.

Även om maten hon fotar mot förmodan skulle smaka gott ser det alltid oaptitligt ut. Allt är bara ihopklafsat i nån sorts sörja.

Till och med tanterna i skolbespisningen kan portionera ut maten på ett trevligare sätt.
Citera
2021-12-03, 09:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingebert
Såg i Aftonbladet att Smålandsgranen är i blåsväder. Är det inte från dem Anna fått sin gran de sista 20 nånting åren?

Haha... tänkte direkt på henne när jag läste det. Undra hur hon ska göra nu när företaget visar sig negativt. Hon som är bortskämd med hemleverans och allt. Ska hon våga outa att hon ff anlitar dem?

Skulle inte förvåna mig alls om hon lade upp nåt i stil med:
Självklart levererar Smålandsgran till oss i ÅR också och självklart är det KRAV-märkt som alla andra 32 åren. Nej jag är INTE sponsrad. Det är BARA så fina och snälla och så ooootroligt bra bemötande. Självklart fick de ett glas vatten a la Anna och en påse nybakade kakor som jag självklart har bakat och slagit in. Känns sååå FINT att ge denna underbara gest när till dem som levererade vår fina gran, bästa Smålandsgran,

(orkade inte lägga in alla emojis)
Citera
2021-12-03, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CocoLarry
Såg det där klippet från NRJ med Farao. Såg ni de andras reaktion när Anna Book kom på tal? 😂 Så jävla priceless

Vilket klipp är det?
Citera
2021-12-03, 11:18
Medlem
Coolvid19s avatar
Det känns som en självklarhet att Anna de senaste fem till 25 åren alltid och konstant handlat en icke politiskt korrekt, orättvist behandlad gran utan vare sig KRAV eller organ.
Citera
2021-12-03, 12:15
Medlem
Anna, be EGs sponsra er med en ny matta under soffbordet nu när du är igång-stilen är ju perfekt . Det är redan så kalt på väggarna.

Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Vilket klipp är det?

https://youtu.be/XYYO_Xvh2aM
Senast redigerad av PannaSnook 2021-12-03 kl. 12:20.
Citera
2021-12-03, 12:26
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Det är ju som att bjuda in till inbrott. Anna, du läser ju här! Ta bort inlägget om du har nån skam i kroppen och respekt för 93-åriga Marianne.
Ingen i den åldern skulle godkänna att hennes adress och kommande frånvaro läggs ut offentligt, så antagligen har du inte upplyst henne om detta tilltag.
Hoppa ner från dina hästar, folk klarar sig faktist utan den detaljerade infon.

Den där äldre damen är väl mamma till nagellackskvinnan.
Citera
2021-12-03, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Jag är också lite Anna- nybörjare.
Trodde först att hon mest var en lågbegåvad nolla med avsomnad.karriär.
Men ju längre jag hängt här har bilden av en förslagen, falsk, manipulativ och fullkomligt hänsynslös människa växt fram.
En riktigt vedervärdig människa.
Word!!!! 👍👍
Citera
2021-12-03, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SagtVar
Ett idiotiskt, men väldigt typiskt tilltag av Anna, att hänga ut den gamla damen med namn, ålder, ort osv, samt med kameran i högsta hugg för att verkligen underlätta för tjuven.
I dessa tider kan man aldrig vara nog försiktig!

Men det var en annan sak som jag reagerade på.

Annas svep med kameran utanför damens hus, visade vattenutkastaren med bevattningsslangen fortfarande kopplad till kranen.
Jag hoppas att någon hjälper damen att koppla loss slangen, annars kan hon nog se fram emot en vattenläcka i huset när kylan och fukten kryper in och spränger rören i vinter.

Sånt är inte roligt, fråga Anna och Retardo som missade att tömma anslutningen till deras utomhusdusch förra vintern....
Snällt av dig att påpeka det! Ja vi får hoppas att någon av damens anhöriga läser här.
Citera
2021-12-03, 16:31
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Word!!!! 👍👍
Jag skulle vilja lägga till snarstucken, stingslig och lögnaktig men det finns säker mängder med fler adjektiv som är beskrivande för Anna.
Citera
2021-12-03, 17:58
Medlem
Det här klippet från NRJ är också extremt roligt då de lyssnar på ett inslag från ”Arga snickaren”, där Anna förklarar varför hon inte ringt och ordnat ett sprucket handfat.

Hon blir helt lamslagen!

En rolig kommentar är Roger som säger att Anna borde kanske bo på ett gruppboende då hon inte verkar klara av vardagliga sysslor.

https://m.youtube.com/watch?v=PzeZ1p4DJlU
Citera
2021-12-03, 18:13
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StAlia
Kommer ibland på mig själv med att undra vad Tunnan har hittat på för galenskaper idag. Är det en terapeut eller exorcist som jag behöver? 😢
En exorcist hade passat bäst, något annat lär inte fungera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in