2021-11-04, 00:19
Medlem
anomaligns avatar
Upplsningen av dikterna var s jkla bra. Hll p att d nr det blev Silvana Imam-stuk p upplsningen. Gillade att upplsningen av min dikt pminde vldigt mycket om den verkliga kommunpoetens stil. Beefen mellan Carl och Runk-Rick var ocks sjukt rolig.
Citera
2021-11-04, 08:48
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Intressant teori om klyvarn.

Dom planerar ett avsnitt om argaangelica. Minst sagt en karaktr, lite FR over the top. Gissar dock p att det r ett troll snarare n en kvinnlig Forest Gump. D tycker jag att det faller platt tyvrr. Dessutom ska troll motas i grind och inte uppmuntras.
Citera
2021-11-04, 10:59
Citat:
Ursprungligen postat av Trevligt.konto
Intressant teori om klyvarn.

Dom planerar ett avsnitt om argaangelica. Minst sagt en karaktr, lite FR over the top. Gissar dock p att det r ett troll snarare n en kvinnlig Forest Gump. D tycker jag att det faller platt tyvrr. Dessutom ska troll motas i grind och inte uppmuntras.

De har ju tagit upp uppenbara troll/trolltrdar mnga gnger . Det r tyvrr de som r tokigt = humor
Citera
2021-11-04, 18:12
Medlem
Giant Squids avatar
Gluttar i Hnt Extra 12 oktober och dr str barncancer exhibtionisterna ifrn Flashback Forever och prlar sig fr nt gjutet freml de vunnit i egenskap av humorpodscapare.

Ina r uppkldd som fr att hmta vardagspizzan dock att hon strykt sina ullareds trainees frr tillstllningens skull. Plus fr becknarvskan trots att den var utdaterat sen nt r tillbaks.

Emma Knyckare tycker jag r den som skter profilen i denna udda trio. Lite skojkck framtoning och en hyfsad galatopp.

Men den som fom fr kritik r Scroll Mia. Hon har kltt sig som ett av Helge Fossmos konfirmationsbarn. r inte hon prideflatan i sammanhanget? Lite mer spex kan man vl vnta sej. Inte som GB Clownen eller Alexeander Bard men lite frg ndo. Inte som man gr p s lillasystersr begravning..

Emma har skert krt en buttplugg, det r ett skert trick fr bra pressfoton.
Senast redigerad av Giant Squid 2021-11-04 kl. 18:49.
Citera
2021-11-04, 18:18
Medlem
Zinovjevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Gluttar i Hnt Extra 12 oktober och dr str barncancer exhibionisterna ifrn Flashback Forever och prlar sig fr nt gjutet frenl de vunnit i egenskap av humorpodscapare.

Ina r uppkldd som fr att hmta vardagsizzan dock att hon strykt sina ullareds trainees frr tillstllningemgs skull. Plus fr becknarvskan trots att den var utdaterat sen nt r tillbaks.

Emma Knyckare tycker jag r den som skter profilen i denna udda trio. Lite skojkck framtoning och en hyfsad galatopp.

Men den som fom fr kritik r Scroll Mia. Hon har kltt sig som ett av Helge Fossmos konfirmationsbarn. r inte hon prideflatan i sammanhanget? Lite mer spex kan man vl vnta sej. Inte som GB Clownen eller Alexeander Bard men lite frg ndo. Inte som man gr p s lillasystersr begravning..

Emma har skert krt en buttplugg, det r ett skert trick fr bra pressfoton.
Jomen, det r vl exakt s "tjock-Ina" ska se ut?

P.S Jag har sjlv lite "jst bulldegslook" just nu, men jag kommer ha sexpack & julgran p ryggen (igen) inom ngra mnader.
Citera
2021-11-05, 12:28
Medlem
Minns att jag fr ett tag sen lyssnade om ett avsnitt dr ngon av dem pratade om vapen som olika flashbackanvndare har.

Har frskt leta fram vilket det r, men lyckas inte. Vet ngon vilket avsnitt det r?
Citera
2021-11-05, 13:53
Har ju inte varit snack om ngon ny julkalender. One time thing kanske. Det kanske inte finns ngon bra trd fr en sdan stor kalender.

Mjligtvis Fanny trden men de kanske inte kan n den.
Citera
2021-11-05, 14:03
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Har ju inte varit snack om ngon ny julkalender. One time thing kanske. Det kanske inte finns ngon bra trd fr en sdan stor kalender.

Jag tror de r upptagna med showen det hr ret.
Citera
2021-11-05, 15:09
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Jag tror de r upptagna med showen det hr ret.

Ja, de har ett helvetes-schema framfr sig. Hoppas inte podden blir lidande av det men det kommer nog inte g att rodda allt samtidigt. Kanske blir en period med frinspelat material?
Citera
2021-11-05, 16:43
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zinovjev
Jomen, det r vl exakt s "tjock-Ina" ska se ut?

P.S Jag har sjlv lite "jst bulldegslook" just nu, men jag kommer ha sexpack & julgran p ryggen (igen) inom ngra mnader.
Det r ju Ina man dragit hem med tillslut. ScrollMia verkar ju socialt skrckslagen och kommer g hem och be bner vid sngkanten toppad med ngestdmpande. Emma hade dragit vidare p efterfest med den fr stunden hftigaste hip hopparen. Jag och Ina vi hade myst med en dubbel inbakad calzone delat p en platta l frn Finlandsbten och bingetittat p netflix.
Citera
2021-11-05, 18:45
Medlem
Trevligt.kontos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero

Magmysmicke skulle bli en fin julkalender
Citera
2021-11-06, 11:42
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, de har ett helvetes-schema framfr sig. Hoppas inte podden blir lidande av det men det kommer nog inte g att rodda allt samtidigt. Kanske blir en period med frinspelat material?

De aktuella mnena som nmndes innan Emmas prata om diktaren i senaste avsnittet hade vl samtliga trillat ner p mnen som r ldre n en vecka. S det tyder vl p en viss frinspelning redan. Dessutom verkar Ina enligt hennes Instagram ha varit nere i Holland frra veckan och det nmndes inte ens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in