Citat:
Ursprungligen postat av
Petronius
Du har 15 inlgg p Flashback s forumet kan ju inte betyda srskilt mycket fr dig. Men du vill betala fr att ing i en gemenskap som diskuterar ett forum som inte betyder mycket fr dig. Uppfattat!
Jag frstr inte vad problemet r med det. Jag antar att vi har olika syn p vad podden r. Jag tycker att det var varit jtteroligt att f inblick i forumet p ett annat stt n nr jag lurkat och mest skt svar p specifika frgor eller velat lsa vad folk tycker om olika mnen. Men i frsta hand r det ju Ina, Mia och Emma jag tycker r roliga och vad de sger och vljer att lsa upp som gr podden (ven om Flashback naturligtvis r extremt viktigt eftersom det r flashbacks inlgg som lses). Men om det var ngon annan som lste och valde s hade jag kanske inte tyckt om podden lika mycket.
Jag antar att du snarare lyssnade p podden fr att det var Flashback det handlade om och att det inte hade spelat ngon roll om det var just tjejerna som hade den. D fattar jag ju att du inte pallar med det nya formatet. Jag fattar dock inte varfr du knner behov av att ifrgastta att jag gillar det.