2025-05-27, 13:11
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
De jobbar inte gratis utan drar in stora pengar p reklam. Dessutom gr podden att de anlitas fr externa jobb i stor utstrckning. Dina pengar r skillnaden mellan bra betalt och extremt bra betalt.
Jag lgger mig inte i hur mycket ngon annan tjnar, jag r mer intresserad av om jag r beredd att sponsra en produkt eller inte. Nu r jag visserligen inte patreon men jag har kpt en del merch. Men det r vl skitkul om de kan producera ngot jag vill lyssna p och samtidigt f bra betalt fr det, jag r inte missunnsam.

Sedan lyssnar jag lite mer sporadiskt nu nr det nya formatet kom. Men det r en annan historia egentligen.
Citera
2025-05-27, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inkboy
Fr jag frga dig om du fredrar det nya formatet framfr det tidigare upplgget.

Frstr efter ditt inlgg varfr vissa fortfarande betalar dem. Tycker man ska stdja saker man gilllar, och frstr dina argument.
Jag var orolig i brjan. Jag tycker nog fortfarande bttre om den gamla podden men ven med det nya upplgget r det min favorit. Tycker det tog ngra avsnitt innan jag vande mig vid det nya, eller s tog det ngra avsnitt innan de vande sig? Tycker i alla fall att det nya upplgget har tagit sig och blivit bra. Men saknar lite nr alla tre hade med sig ett tema eller en trd ocks. S fredrar det gamla men gillar det nya ocks sammanfattningsvis!
Citera
2025-05-27, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Du har 15 inlgg p Flashback s forumet kan ju inte betyda srskilt mycket fr dig. Men du vill betala fr att ing i en gemenskap som diskuterar ett forum som inte betyder mycket fr dig. Uppfattat!
Jag frstr inte vad problemet r med det. Jag antar att vi har olika syn p vad podden r. Jag tycker att det var varit jtteroligt att f inblick i forumet p ett annat stt n nr jag lurkat och mest skt svar p specifika frgor eller velat lsa vad folk tycker om olika mnen. Men i frsta hand r det ju Ina, Mia och Emma jag tycker r roliga och vad de sger och vljer att lsa upp som gr podden (ven om Flashback naturligtvis r extremt viktigt eftersom det r flashbacks inlgg som lses). Men om det var ngon annan som lste och valde s hade jag kanske inte tyckt om podden lika mycket.

Jag antar att du snarare lyssnade p podden fr att det var Flashback det handlade om och att det inte hade spelat ngon roll om det var just tjejerna som hade den. D fattar jag ju att du inte pallar med det nya formatet. Jag fattar dock inte varfr du knner behov av att ifrgastta att jag gillar det.
Citera
2025-05-27, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halfabrain
r det ngon som vet vilken lundaprofessor det r som hllit p och vandaliserat sin egen Wikipediasida och betett sig allmnt idiotiskt som Ina pratar om i dagens avsnitt #241 Wikipedia-admin skapar 80 000 sidor om pattar!?

https://www.hist.lu.se/en/person/YvonneMariaWerner

https://sv.wikipedia.org/wiki/Diskus...ner/Arkiv_2017
Citera
2025-05-28, 10:30
Medlem
triptykens avatar
Artikeln p wiki r borta
Citera
2025-05-28, 18:00
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Artikeln p wiki r borta

https://sv.wikipedia.org/wiki/Yvonne_Maria_Werner

Funkar fr mig?

Edit: Funkar om du googlar p henne. Att komma t artikeln via diskussionssidan verkar inte g.
Senast redigerad av CaptainInsane-o 2025-05-28 kl. 18:10.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in