2022-04-25, 19:40
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Vad fanns det för droger på grottmänniskans tid? Flugsvamp?

Nej jag håller med många nya här, sedan tjejerna dragit igång turnén så har kvaliteten på podden sjunkit markant. Jag gissar att de inte hinner med båda och då är det podden som blir lidande.

Ja, droger är väl inte sällan naturliga och grottmänniskorna kunde nog hitta både svamp och nötter som skapade rus. Det tvivlar jag inte en sekund på.

Jag visste de inte skulle orka hålla kvalitén på podden under turnén med ett sånt späckat schema. Men får ändå säga de håller uppe nivån bättre än när de helt tappade bollen under månaderna de jobbade med julkalendern. Då visste man ju inte heller varför kvalitén sjönk förrän långt efteråt när kalendern var slut.
Citera
2022-04-25, 19:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Ja, droger är väl inte sällan naturliga och grottmänniskorna kunde nog hitta både svamp och nötter som skapade rus. Det tvivlar jag inte en sekund på.

Jag visste de inte skulle orka hålla kvalitén på podden under turnén med ett sånt späckat schema. Men får ändå säga de håller uppe nivån bättre än när de helt tappade bollen under månaderna de jobbade med julkalendern. Då visste man ju inte heller varför kvalitén sjönk förrän långt efteråt när kalendern var slut.
Haha nötter och rötter undrar om de även hade pimps och pushers?

Precis! Det spelar säkert en stor roll att de försöker hinna med lite för mycket. Dessutom familjer, hund, barn och allt annat som tillkommer i livet.
Citera
2022-04-25, 23:07
Medlem
LatentAmbivalenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rymdstyrelsen
avsnitt #2 micropenis
Men sluta nu för i h-vete!

Jag vet att jag borde ignorera denna typ av inlägg, men jag har råkat outa mig för vänner och bekanta. (Nästan uteslutande på fyllan, till mitt försvar.) Och därför har jag inget annat val än att sätta ner foten, vara tydlig med var min gräns går någonstans, en gång för alla.

Liten när den är liten? Ja, det kan jag inte gärna förneka. Men ha nu i åtanke att jag var skapligt deprimerad när jag skrev det j-vla inlägget.

Om jag skulle dela säng med ett kjoltyg som är relativt skonsam mot ögonen snackar vi 14,8. Ja, skratta så att det krampar i halva torso. Jag är dock inte färdig:

För skulle det däremot nalkas älskande med en riktig majrova, vilket int.. vilket händer titt som tätt, menar jag, då behöver måttbandet vara såpass långt att det kan visa 15,1. Helt sant.

Är ens högstanivån något att skryta med? NEJ, JAG VET! (Känn dig inte tvungen att påpeka det, varken du eller andra välsignade bazookainnehavare skapade i Herrens avbild och bla, bla, bla. (Och alla som skickar PM:s om hur patetiskt det är att skriva ett långt öppet försvarsbrev av detta slag göra sig icke besvär, de meddelandena hamnar i papperskorgen utan att passera iris.))

Låt mig även framledes kunna stå framför spegeln, dra lite i den och säga: I'm big in Japan baby, I'm big in Japan.

Citera
2022-04-26, 01:18
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Lite starstruck att jag nämndes för första gången i podden (utanför Q&A)
Citera
2022-04-26, 08:51
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom

Nu måste du ju vara nöjd. Vilken återupprättelse!
Lägg in en stöt nu, när du än ska gå och titta på showen
Citera
2022-04-26, 09:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKhurgan
Stöt på vem?? Alla tre är upptagna?
Citera
2022-04-26, 09:15
Medlem
lundaelevs avatar
Tycker den är bra och intressant! De skulle gärna få säga alla de smarta och roliga trådarna som finns och inte bara de konstiga!
Citera
2022-04-26, 11:07
Medlem
TheKhurgans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TredjeDiket
Stöt på vem?? Alla tre är upptagna?

Du har inte hört avsnittet antar jag.
Citera
2022-04-26, 17:25
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ja, man riktigt hörde hur Emma höll på att glida av stolen för att hon savade så mycket. Tråkigt för henne eftersom Carlbom vad jag vet är akterskytt.
Citera
2022-04-26, 18:57
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Mycket märklig prata från Emma i dagens avsnitt. Hon verkar småflicksförälskad i Carlbom och nervös över att hon inte riktigt vet när han dyker på Showen ( eller om redan varit där.)

Lite besviken då jag trodde hon mera var lagd åt riktiga karlakarlar. Fast det klart tidigare var väl Humbug favoriten så helt överraskande är det kanske inte.
Citera
2022-04-26, 19:21
Moderator
Humbugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Mycket märklig prata från Emma i dagens avsnitt. Hon verkar småflicksförälskad i Carlbom och nervös över att hon inte riktigt vet när han dyker på Showen ( eller om redan varit där.)

Lite besviken då jag trodde hon mera var lagd åt riktiga karlakarlar. Fast det klart tidigare var väl Humbug favoriten så helt överraskande är det kanske inte.

Vad var det DÄR nudå!

Jag tror bestämt jag unnar Carlbom detta, det kan han gott ha. Jag har gått vidare och är inte alls svartsjuk. Inte för fem öre. Nädu! Så kul ska vi inte ha det!

Men lyssna då! Jag ÄR inte svartsjuk!!!
Senast redigerad av Humbug 2022-04-26 kl. 19:28.
Citera
2022-04-26, 20:20
Moderator
Carlboms avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Ja, man riktigt hörde hur Emma höll på att glida av stolen för att hon savade så mycket. Tråkigt för henne eftersom Carlbom vad jag vet är akterskytt.

Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Vad var det DÄR nudå!

Jag tror bestämt jag unnar Carlbom detta, det kan han gott ha. Jag har gått vidare och är inte alls svartsjuk. Inte för fem öre. Nädu! Så kul ska vi inte ha det!

Men lyssna då! Jag ÄR inte svartsjuk!!!

Herregud, vad hände där

Tänkte först hon sagt nåt bara i förbifarten om mig när jag slog på podden i bilen. Rodnade och blev helt varm i ansiktet.

Vet inte vad jag ska säga om det faktiskt. Kanske är sarkastiskt men det lät ju inte som det så det är svårt att inte känna sig smickrad. Ska jag behöva börja bli betuttad i Emma nu precis som Humbug och feldgrau blev?

Emma, din mod-eater!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in