2021-11-01, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
En realdoll hade nog passat dig bra det blir win-win för dig och resten av mänskligheten.

Ja? Det är ju det vi vill. Så vad fan är du här och förpestar vår tråd för då?
Citera
2021-11-01, 17:31
Medlem
Och inte en jävla feminist gillar att jag har lösningar på problemen.

Varför? Det lär ju ge avsevärd mindre uppmärksamhet till sliddjuren själva. Stick ni till era egna trådar så kan vi lösa männens problemas här utan inblandning, tack så mycket.

Men nej. Ni kan fan inte hålla er då uppmärksamhet står på spel. Fucking lol
Citera
2021-11-01, 17:48
Medlem
HontraPointss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Du vet inte ett skit om hur man råknullar skiten ur en kvinna tills hon ber en sluta. Trams. Du ligger där och filar, och det händer inte mycket. Patetiskt trams. Ta din valross ( en valross är hur patetisk en fitta ser ut när man slänger henne på magen för att råknulla henne liggandes på magen ) och lev i din bubbla. Valross. Ha ha

Du får alltså inte knulla alls. Så oväntat.
Citera
2021-11-01, 17:48
Avstängd
Citat:
Ja? Det är ju det vi vill. Så vad fan är du här och förpestar vår tråd för då?

Ändå sitter du här och spyr galla istället för att beställa en och leva det goda livet.

Det är ett öppet forum. Gillar du Inte att andra skriver så starta en blogg, vettja
Citera
2021-11-01, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HontraPoints
Du får alltså inte knulla alls. Så oväntat.

Jag vet vad sur fitta luktar.

Patetiskt inlägg. Inga argument va?

Låt mig gissa; du är småfet och har färgat hår va?
Citera
2021-11-01, 17:53
Medlem
HontraPointss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraporr
Men trannien på din avatar skall det lipas över för hans låga sociala status och brist på ligg, rite?

Nej.

Citat:
Som alla andra vänsterliberaler så spelar du god genom att fjäska för bögar och transor och lipa om utfrysning och brist på tolerans, samtidigt som du har en elitistisk attityd gentemot männen som ej passar in i dina tycka synd om grupper

Nej.

Sådana som du, emoll, enigmaticas etc får inte knulla för att ni har en avskyvärd personlighet och omotiverat uttrycker er på ett hatiskt sätt. Möjligen är ni inte särskilt fysiskt tilldragande heller, men det är mer än jag vet. Men bara vad ni skriver här i tråden skulle få nästan varenda kvinna att känna avsky mot er.

Citat:

Du är falsk

Nej.

Citat:
Contraptions är i övrigt pinsam som fan, och nej, bara för han har titulerat sig "trans" så blir han inte mindre pinsam än om en straight "cis" man hade betett sig som honom

Vem har påstått något annat?
Citera
2021-11-01, 17:56
Medlem
HontraPointss avatar
Citat:
Jag vet vad sur fitta luktar.

Patetiskt inlägg. Inga argument va?

Låt mig gissa; du är småfet och har färgat hår va?

Du spyr ut hatiska invektiv. Du kanske är väldigt autistisk, men att spy ur sig sådant som du skriver här är väldigt tydliga tecken på vanmäktig vrede. Du avslöjar i princip allt om din personlighet genom ditt sätt att uttrycka dig.
Citera
2021-11-01, 17:56
Medlem
Det hade varit fint om de där "männen" som inte får knulla kunde jobba lite på sig själva så att de kunde få attrahera kvinnor för nu har de inget att erbjuda. Inte ens sin manlighet har de att erbjuda.
Citera
2021-11-01, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ändå sitter du här och spyr galla istället för att beställa en och leva det goda livet.

Det är ett öppet forum. Gillar du Inte att andra skriver så starta en blogg, vettja

Beställa en?

Nej de dissade unga männen, 6/7, borde beställa en helt klart. Utvecklingen har gått framåt. Shit.
När de unga dissade männen upptäcker detta så kommer det mesta av uppmärksamheten till kvinnorna i Sverige försvinna så klart. Detta är ju en ostoppbar utveckling. Så passa på njut nu medans det varar.
I Japan som är ett föregångsland för sexrobotar har tom barnafödandet gått ner mätbart!
Gött ju!

Det måste väl ändå kännas skönt för er? Ni slipper män. Speciellt de 6/7 som totaldissas. Så kan ni hålla på med de där 1/7. Det är väl bra? Förstår inte vad ert egentliga problem är? You go girl
Citera
2021-11-01, 18:01
Medlem
Eatlers avatar
Det är enkelt, är du snygg kan du vara ett svin och få ligga. Är du inte snygg så kan du inte vara ett svin och få ligga, utan en hygglig person helt enkelt.

Mvh
Vältömd persontyp #2
Citera
2021-11-01, 18:04
Avstängd
Citat:
Beställa en?

Nej de dissade unga männen, 6/7, borde beställa en helt klart. Utvecklingen har gått framåt. Shit.
När de unga dissade männen upptäcker detta så kommer det mesta av uppmärksamheten till kvinnorna i Sverige försvinna så klart. Detta är ju en ostoppbar utveckling. Så passa på njut nu medans det varar.
I Japan som är ett föregångsland för sexrobotar har tom barnafödandet gått ner mätbart!
Gött ju!

Det måste väl ändå kännas skönt för er? Ni slipper män. Speciellt de 6/7 som totaldissas. Så kan ni hålla på med de där 1/7. Det är väl bra? Förstår inte vad ert egentliga problem är? You go girl

Tror de flesta känner till att det finns sexdockor.

Jag har inget problem med att folk som du köper sådana. Har Inte sett någon i tråden ha invändningar mot det.
Citera
2021-11-01, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HontraPoints
Nej.

Nej.

Sådana som du, emoll, enigmaticas etc får inte knulla för att ni har en avskyvärd personlighet och omotiverat uttrycker er på ett hatiskt sätt. Möjligen är ni inte särskilt fysiskt tilldragande heller, men det är mer än jag vet. Men bara vad ni skriver här i tråden skulle få nästan varenda kvinna att känna avsky mot er.

Nej.

Vem har påstått något annat?
Du tar alltså för givet att jag uttrycker mig här som jag gör utanför internet? Betvivlar att du gör det och att du vågar, varför skulle du annars fly hit och inte yttea dig på fejjan istället, t ex?
Ska jag skicka bilder i PM, eller hur menar du att man ska bevisa sitt utseende? Hur skall vi ta dig på orden att du är snygg?
Jag har i övrigt ej yttrat min egna status
Mitt egna tips är att sluta lyssna på feminister om råd hur man får ligg, att behandla en kvinna som din bästa kompis gör inte en kvinna kåt
I övrigt så bör män sträva efter att bara ligga och inte ha fast förhållande, kvinnor idag är inte älskvärda
Och nej, man dör inte av brist på kärlek av en kvinnlig partner, människan är anpassningsbar

OK, trodde du var ett fan av tönten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in