2021-11-01, 15:00
Medlem
HontraPointss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Jag knullar. Jag tror faktiskt de flesta här på Flashback får knulla. Incel är på långa vägar inte anledningen för majoriteten att debattera på Flashback tro det eller ej.

De flesta som skriver förbittrade inlägg i Feminism får inte knulla. Det lyser igenom starkt.
Citera
2021-11-01, 15:26
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ok. Du är inte normal i huvudet, jag är ledsen det går inte att resonera med dig.
Jodå, jag är fullt normal i huvudet - annars hade jag köpt ditt skittugg.
Citera
2021-11-01, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jodå, jag är fullt normal i huvudet - annars hade jag köpt ditt skittugg.

Du då, som vinklar statistik som du vill. Idiot. Typisk feministhora.
Citera
2021-11-01, 16:06
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Du då, som vinklar statistik som du vill. Idiot. Typisk feministhora.
Jag vinklar inte statistik - det är du som gör det.
Jag läser vad som står i rapporten.
Citera
2021-11-01, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HontraPoints
De flesta som skriver förbittrade inlägg i Feminism får inte knulla. Det lyser igenom starkt.

Du vet inte ett skit om hur man råknullar skiten ur en kvinna tills hon ber en sluta. Trams. Du ligger där och filar, och det händer inte mycket. Patetiskt trams. Ta din valross ( en valross är hur patetisk en fitta ser ut när man slänger henne på magen för att råknulla henne liggandes på magen ) och lev i din bubbla. Valross. Ha ha
Citera
2021-11-01, 16:10
Medlem
Citat:
Jag vinklar inte statistik - det är du som gör det.
Jag läser vad som står i rapporten.

Bra då förstår du äntligen att 49% av kvinnorna i Sverige har ångest då. Skitbra. Lågbegåvad idiot.
Citera
2021-11-01, 16:14
Medlem
Ni är hotade på allvar. Ni förstår att om alla incel kommer upptäcka Laura

https://www.mshop.se/real-doll-laura

Så är det kört med uppmärksamhet för er. Och då kommer ni tyna bort och må ännu sämre och knapra ännu mer SSRI.

För det är den enda funktionen ni kan fylla. Tre hål. Och möjligen en diskho.
Citera
2021-11-01, 16:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Bra då förstår du äntligen att 49% av kvinnorna i Sverige har ångest då. Skitbra. Lågbegåvad idiot.
Det är inte vad som står i rapporten - prova läs.

Att uppge lätta psykiska besvär är vanligt i hela befolkningen. År 2020 var det totalt 41 procent av befolkningen 16–84 år som svarade att de har besvär av ängslan, oro eller ångest. Av dessa var det 6 procent som uppgav att besvären var svåra, resten svarade att de hade lätta besvär. Bland kvinnorna var det närmare hälften, 49 procent, som uppgav besvär av ängslan, oro eller ångest. Andelen bland männen var 33 procent. Som visas i figur 2 var andelen som uppgav besvär högst i den yngsta åldersgruppen och lägst i den äldsta.

Förekomsten av psykiskt välbefinnande och psykiska besvär hänger samman med socioekonomiska faktorer, främst inkomst men även i viss mån utbildning. För alla mått på psykisk hälsa fanns statistiskt säkerställda skillnader mellan de med låg respektive hög inkomst.
https://www.folkhalsomyndigheten.se/livsvillkor-levnadsvanor/psykisk-halsa-och-suicidprevention/statistik-psykisk-halsa/

Sluta göra dig löjlig nu.
Citera
2021-11-01, 16:17
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ni är hotade på allvar. Ni förstår att om alla incel kommer upptäcka Laura

https://www.mshop.se/real-doll-laura

Så är det kört med uppmärksamhet för er. Och då kommer ni tyna bort och må ännu sämre och knapra ännu mer SSRI.

För det är den enda funktionen ni kan fylla. Tre hål. Och möjligen en diskho.
Då kanske det äntligen är slut på gnället från dig och din gelikar.
Citera
2021-11-01, 16:19
Medlem
Citat:
Bland kvinnorna var det närmare hälften, 49 procent, som uppgav besvär av ängslan, oro eller ångest. Andelen bland männen var 33 procent.

Ja? Vad tjafsar du om? 49% av kvinnorna mellan 18-79 har ångest? Du är ju helt intelligensbefriad märker jag.
Citera
2021-11-01, 16:20
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja? Vad tjafsar du om? 49% av kvinnorna mellan 18-79 har ångest? Du är ju helt intelligensbefriad märker jag.
Nej, det står ingenstans i rapporten. Varför fantiserar du?
Citera
2021-11-01, 16:21
Medlem
Citat:
Då kanske det äntligen är slut på gnället från dig och din gelikar.

Ja då kanske du och dina systrar kan hålla dig ifrån tråden så vi kan diskutera fram en bra lösning för de stackars unga männen, 6/7, som aldrig får knulla, och resonera fram alternativa lösningar för dem, som jag gjort.

Vad faaan har DU tillfört till denna tråden? Idiot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in