2021-11-01, 18:16
Medlem
Alltså de har inga argument längre. Då kommer spottandet och fräsandet "du får inte knulla" osv etc. Det är som hos män, nävarna tar vid lol. Men det verkar vara mycket testosteron hos tjejer helt klart. Undrar om det gjorts någon undersökning på det, hur Svenska kvinnors testosteronhalt är skyhögt över resten av Europas kvinnor? Hade varit intressant att ta del av.

Nu var det inte detta som tråden skulle avhandla, som återigen alla feminister skiter i.

Jag har presenterat lösningar. Vad har ni för lösningar då? Är det inte BRA att de där 6/7 dissade unga männen hittar alternativ som inte innefattar er? De där 6/7 som totaldissas, är inte det bra att ni slipper befatta er med dem? Jag förstår inte? Vad vill ni? Vad är era lösningar då?
Citera
2021-11-01, 18:21
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Beställa en?

Nej de dissade unga männen, 6/7, borde beställa en helt klart. Utvecklingen har gått framåt. Shit.
När de unga dissade männen upptäcker detta så kommer det mesta av uppmärksamheten till kvinnorna i Sverige försvinna så klart. Detta är ju en ostoppbar utveckling. Så passa på njut nu medans det varar.
I Japan som är ett föregångsland för sexrobotar har tom barnafödandet gått ner mätbart!
Gött ju!

Det måste väl ändå kännas skönt för er? Ni slipper män. Speciellt de 6/7 som totaldissas. Så kan ni hålla på med de där 1/7. Det är väl bra? Förstår inte vad ert egentliga problem är? You go girl
Utmärkt förslag.
You go boy!
Order a doll!
Citera
2021-11-01, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Utmärkt förslag.
You go boy!
Order a doll!

Haha. Ok det var vad alla Svenska kvinnors föreslog. Då vet vi. Tack så mycket :-)
Senast redigerad av enigmaticas 2021-11-01 kl. 18:25.
Citera
2021-11-01, 18:42
Medlem
Sorry nu om det nämnts redan(dra på trissor vilka existenser som visar sig i den här tråden, jag orkade fan inte annat än skumma), hur definierar de "aktivt"?
Citera
2021-11-02, 09:18
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HontraPoints
Du spyr ut hatiska invektiv. Du kanske är väldigt autistisk, men att spy ur sig sådant som du skriver här är väldigt tydliga tecken på vanmäktig vrede. Du avslöjar i princip allt om din personlighet genom ditt sätt att uttrycka dig.
Om 85% av de unga männen inte har ett sexliv, får du nog vänja dig vid vanmäktig vrede som tar sig även andra uttryck än detta.

Det här kan du hålla avstånd till, men vad säger du till dina bröder och din egen son sen?

HAHA, jag vann! Du förlorade, jävla incel?
Citera
2021-11-02, 09:19
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Haha. Ok det var vad alla Svenska kvinnors föreslog. Då vet vi. Tack så mycket :-)
De har redan byrålådorna fulla av gummi och silikonmän på batterier, så de klarar sig tills de upptäcker att det kanske inte är kul att sitta ensam i mörkret och surra och gråta samtidigt?
Citera
2021-11-02, 12:33
Medlem
brianmolkos avatar
Är det inte män som är horor, som ställer upp och ligger med vilken tjej som helst var som helst ?
Citera
2021-11-02, 13:53
Medlem
Nej det är vi inte. Alltså de få av oss som verkar få knulla. Jag har höga kriterier. Och har antagligen Sveriges sista normala tjej verkar det som efter lyssnat på er kvinnor här på FB.
Citera
2021-11-02, 14:05
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Är det inte män som är horor, som ställer upp och ligger med vilken tjej som helst var som helst ?
Pump and dump.
Citera
2021-11-02, 18:05
Medlem
Lillarapunzels avatar
Till att börja med kan man ju vara ordentligt källkritisk, speciellt när man läser smörja som FriaTider o.dyl.

Sen håller jag på ett rent personligt plan inte med i resonemanget att tjejer skulle ha det så himla mycket lättare heller. Jag är ung tjej i 25 års åldern, högutbildad för min ålder, boende i en storstadsregion, har div. dejtingappar sedan 5 år tillbaka och är en 2,5/10 utseendemässigt. Jag har aldrig ens kysst en kille. Och dejtingapparna verkar vara det absolut sista stället att hitta någon att göra det med. Nej, jag söker inte något seriöst förhållande, men det verkar vara minst lika illa ändå. Antingen är killarna rena svinen, eller så går de öht inte att föra en normal konversation med. Så något allmänt problem verkar tyvärr många killar i 25-40 års åldern ha. Vad kan jag inte sätta fingret på, men det fungerar inte att ens prata med dem iaf.
Citera
2021-11-02, 19:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel
Till att börja med kan man ju vara ordentligt källkritisk, speciellt när man läser smörja som FriaTider o.dyl.

Sen håller jag på ett rent personligt plan inte med i resonemanget att tjejer skulle ha det så himla mycket lättare heller. Jag är ung tjej i 25 års åldern, högutbildad för min ålder, boende i en storstadsregion, har div. dejtingappar sedan 5 år tillbaka och är en 2,5/10 utseendemässigt. Jag har aldrig ens kysst en kille. Och dejtingapparna verkar vara det absolut sista stället att hitta någon att göra det med. Nej, jag söker inte något seriöst förhållande, men det verkar vara minst lika illa ändå. Antingen är killarna rena svinen, eller så går de öht inte att föra en normal konversation med. Så något allmänt problem verkar tyvärr många killar i 25-40 års åldern ha. Vad kan jag inte sätta fingret på, men det fungerar inte att ens prata med dem iaf.

Studien som diskuteras här har mätt hur många som haft mer än en sexualpartner sista året.

Om man inte haft minst två så är man alltså en av 85 %.

Det visar om något att killar söker seriös partner snarare än något annat.

Så det kan vara där ditt problem sitter. Att du inte söker något seriöst.
Citera
2021-11-02, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillarapunzel

Gissar på att du är vegan, feminist och sådant trams? Det gör inte killar intresserade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in