2021-11-01, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Nej, det står ingenstans i rapporten. Varför fantiserar du?

Haha det är från ditt eget citat! OMG! Läs för fan
Citera
2021-11-01, 16:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enigmaticas
Ja då kanske du och dina systrar kan hålla dig ifrån tråden så vi kan diskutera fram en bra lösning för de stackars unga männen, 6/7, som aldrig får knulla, och resonera fram alternativa lösningar för dem, som jag gjort.

Vad faaan har DU tillfört till denna tråden? Idiot.
Jag har visat att du ljuger och fantiserar om kvinnors mående.
Vad dina lögner skulle ha för bäring för lösningen för män har du inte berättat än.
Citera
2021-11-01, 16:23
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Haha det är från ditt eget citat! OMG! Läs för fan
Nej, det står INTE att 49% lider av ångest.
Är du inte läskunnig heller?
Citera
Medlem
Alltså du kan alltså verkligen inte läsa. Hur kan du skriva överhuvudtaget?
Citera
Avstängd
Citat:
Ja då kanske du och dina systrar kan hålla dig ifrån tråden så vi kan diskutera fram en bra lösning för de stackars unga männen, 6/7, som aldrig får knulla, och resonera fram alternativa lösningar för dem, som jag gjort.

Vad faaan har DU tillfört till denna tråden? Idiot.

Vad har du för förslag på lösningar då?
Citera
2021-11-01, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag har visat att du ljuger och fantiserar om kvinnors mående.
Vad dina lögner skulle ha för bäring för lösningen för män har du inte berättat än.

DU LÄSER JU INTE. Är du handikappad?

Jag har lagt massor av förslag i tråden, realdolls, resor till östeuropa. Är du mongolid?
Citera
2021-11-01, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Vad har du för förslag på lösningar då?

Jag har lagt massa förslag i tråden redan. Men ert feministdravel får inläggen att försvinna bak i tråden hela tiden. Jag antar att det är planen.
Citera
2021-11-01, 16:30
Medlem
Här en lösning ang de festtrips alla incel kan göra:

https://www.youtube.com/watch?v=JCohvTMNOpw

1 man per 7 kvinnor i Lettland. Ska man gå ut i Sverige kan det behövas flera dyra festkvällar för att landa en endaste halvsjattig fläskfia att tömma i. Det blir lätt en resa till Lettland tex. Bra lösning på problemet tycker jag.
Citera
2021-11-01, 16:34
Medlem
Kombinera med en flickvän från

https://www.mshop.se/sexleksaker/sexleksaker-for-honom/real-dolls

Och vi snackar party party.

Egentligen behövs inte flickvänner längre. Men män har inte riktigt hängt med i utvecklingen.

Ett eget mansforum på Flashback kunde vara en bra idé, där mer erfarna kan utbilda de yngre i hur man kan leva utan kvinnor.

Så kan kvinnorna hålla på med 1/7 eller vad de vill utan problem och alla blir nöjda. Det måste väl vara en bra lösning?
Citera
2021-11-01, 16:58
Avstängd
Citat:
Jag har lagt massa förslag i tråden redan. Men ert feministdravel får inläggen att försvinna bak i tråden hela tiden. Jag antar att det är planen.

En realdoll hade nog passat dig bra det blir win-win för dig och resten av mänskligheten.
Citera
2021-11-01, 17:17
Medlem
Har en flickvän. Å andra sidan har hon varit ihop med tjejer innan, så det kanske är lönt att diskutera frågan om att utöka familjen.

Fö är det så patetiskt när feminister tryter i sina argument så de måste ta fram nävarna. Du ja. Lol
Citera
2021-11-01, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HontraPoints
Att gå på fester är ingen garanti för att få knulla om man är introvert och inte passar med den typen av människor som vanligen går på fester, men de flesta här får inte knulla därför att de ger dåliga vibbar, det är ganska uppenbart.
Men trannien på din avatar skall det lipas över för hans låga sociala status och brist på ligg, rite? Som alla andra vänsterliberaler så spelar du god genom att fjäska för bögar och transor och lipa om utfrysning och brist på tolerans, samtidigt som du har en elitistisk attityd gentemot männen som ej passar in i dina tycka synd om grupper
Du är falsk
Contraptions är i övrigt pinsam som fan, och nej, bara för han har titulerat sig "trans" så blir han inte mindre pinsam än om en straight "cis" man hade betett sig som honom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in