Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Men du menar alltså att efter 8 år kan inte exmaken vara bitter och snacka skit om kvinnan som tog två av hans barn med sig till ett annat land?
Nej, jag tror inte att exmaken är särskilt bitter efter hela 8 år (!) 😎
Han vill nog dock gärna informera alla andra om vilken märklig person han var gift med för länge sen och vad hon är kapabel till.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Och eftersom Cs ex inte hänger ut sig i pressen så förutsätter du att han är en god, omsorgsfull far, trots att han också flyttade ifrån sina barn och började om med en ny, yngre fru i ett nytt land.
Hittills har vi inte fått se det äga rum, man kan dessutom fråga sig varför det är så viktigt för dig att svartmåla den häktade maken?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Tror du är ganska ensam om det resonemanget, ja förutom din "taggade" följeslagare då.
Tråden är ingen tävlan i vem som tycker mest eller vad. Det är förövrigt bara du och 4-5 tanter till som vill ha monopol på åsikterna i den här debatten.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Hon kan ju även ha blivit ovän med C på golfbanan, gått vilse, fått en psykos och kastat bort sin väska på grund av förföljelsemani, om vi nu ska hålla alla dörrar öppna oavsett logik.
Eller så kan den "försvunna kvinnan" ha liftat med fel person mot Ystad tex, det kan ju förklara den kastade väskan? Kanske blev hon rånad och själv dumpad på vägen ?
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Jag sätter nog ändå min slant på den nyligen blivne exmaken som hon ansökt om kontaktförbud mot, som hon med bilder på sitt blåslagna ansikte hävdar har misshandlat henne, och som polisen fick avhysa när hon låste honom ute. Men man vet ju aldrig, allt det kan ju ha varit en lögn för att... Ja varför då?
Hur vet du att bilderna inte var manipulerade? Du känner kanske till att det går att sminka en blåtira tex? Jag har tidigare postat länkar till fall där kvinnor fejkat misshandel för att nita dit sina män.
Paret är förövrigt fortfarande gifta. Den häktade maken är ingen exmake.
Citat:
Ursprungligen postat av
SmurfStorm
Varför flyttade hon inte bara till den påstådda nya killen om C inte var något problem?
Det är kanske inte så lätt att lämna med tanke på barn och allt annat.
Du menar kanske att hon skulle övergett maken och barnen på samma sätt som hon gjorde i Polen 2013 med exmannen och barnen?
Dvs, att bara sticka iväg från allt?
Vem vet, du har kanske rätt för en gångs skull?
Den "försvunna kvinnan" är fortfarande försvunnen. Kanske är det frågan om ett frivilligt försvinnande.