2021-10-31, 00:32
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja det var ju tur att anna hann o orkade vara med på ladies night

https://postimg.cc/gallery/DLMZqPc
"Såååå glad att jag hann & ORKADE efter en rolig, men låååång arbetsdag ☺️ "

Så Anna har jobbat över idag?
Citera
2021-10-31, 02:04
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
"Såååå glad att jag hann & ORKADE efter en rolig, men låååång arbetsdag ☺️ "

Så Anna har jobbat över idag?

Antagligen med att tvaga bort allt smink efter gårdagen.

Anna benämner Kins vänner som sina egna...
Eeh, de är uppenbarligen Kins vänner hela bunten.

En av dem känner Pernilla Wahlgrens bästa vän. Världen är bra liten.
Några av dem jobbar med Kin som tycks jobba på Nent radio.. Hur var det nu med de där podd drömmarna Anna har..

Kin har hjälpt My med hennes flytt.
och beskriver Kin som sin bästa vän..
Ops, jag som trodde det var Anna...
Senast redigerad av cece123 2021-10-31 kl. 02:23.
Citera
2021-10-31, 05:29
Medlem
Detta är vad Anna jobbade med igår enligt hennes ig, 🎤🎬🎹🎧📸🎥📀 .
Senast redigerad av Nickolito 2021-10-31 kl. 05:33.
Citera
2021-10-31, 06:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickolito
Detta är vad Anna jobbade med igår enligt hennes ig, 🎤🎬🎹🎧📸🎥📀 .

Spänningen är olidlig.. 🥴💅🏼

Önskar faktiskt att hon lyckats dra in lite pengar till ”hushållet”. Synd att Roberto ska behöva dra hela lasset själv.

Däremot verkar det som Anna bränner upp pengarna hon tjänat och fått direkt i handen, på den hon älskar mest i livet… SIG SJÄLV. 🥰
Citera
2021-10-31, 07:36
Medlem
Topgun855s avatar
https://postimg.cc/z3sn7xHJ/28b81215

Alltså att filtrera så hårt är inte frisk!
Hahaha näsan gillas...
Senast redigerad av Topgun855 2021-10-31 kl. 08:04.
Citera
2021-10-31, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
ja det var ju tur att anna hann o orkade vara med på ladies night

https://postimg.cc/gallery/DLMZqPc

Och alltid ska hon puta med munnen. Hur gammal och sexig tror hon att hon egentligen är?
Citera
2021-10-31, 09:04
Medlem
https://postimg.cc/gallery/JhHvhJb

Bara så att ni vet:

”Vi tjejer går ALDRIG ensamma på toaletten 😂 & skippar ALDRIG en obligatorisk toaselfie 😘”
Citera
2021-10-31, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bmed
Och alltid ska hon puta med munnen. Hur gammal och sexig tror hon att hon egentligen är?
Jag avskyr när hon plutar med munnen, hon är gammal och det ser bara äckligt ut. Hon har verkligen inget förstånd och hon har lärt Vanessa att göra likadant och jag tycker det också är äckligt fastän hon är ung.
Citera
2021-10-31, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Jag avskyr när hon plutar med munnen, hon är gammal och det ser bara äckligt ut. Hon har verkligen inget förstånd och hon har lärt Vanessa att göra likadant och jag tycker det också är äckligt fastän hon är ung.

Personligen tror jag att Anna har kommit på ännu ett sätt, att se smalare ut på bild..

Nu är det en plutmun som gäller. Där man ser att hon har dragit in all luft som går att dra in i lungorna. Utan att tuppa av vill säja. 😁

Hon har ju kört med en för liten svart kavaj, som inte på långa vägar går att stänga och en svart topp under det ganska länge nu.
Citera
2021-10-31, 10:49
Medlem
Coolvid19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Nja, snarare en privatfest.. 😁
På en tidigare Halloweenfest arrangerad av Johan lyser kändisarna med sin frånvaro..
https://blogozine.se/magazine/johan-...s-birger-jarl/
Det verkar vara rätt tomt med folk på festen, Anna blev väl i sedvanlig ordning inbjuden i sista sekund.
Efter att Åza Brennander tackade nej...

Det är lite komplicerat det där. Soul train är en öppen klubb för medelålders människor som vill dansa disco. Den har funnits några år nu och är väldigt populär. Ibland ordnar de kryssningar också. Men de har alltid haft fredagar på Café Opera, utom under pandemin då. Det brukar gå till så att Soul train håller på till 21, så det är mer som ett aw. Sedan byter man besökare och det yngre gardet tar över.

Men en maskerad för 50åringar på Halloween kanske inte blev så stort tryck kring? Många är ju föräldrar och vill väl fira med sina barn? Så då samarbetar man med Carlén för att få inte lite fler gäster. Det är ju trots allt Café Opera och dit går kändisar alla dagar i veckan ändå. Dogge brukar ju inte festa så mycket längre, men det går å andra sidan inte Anna heller. Sedan var det väl inga riktiga kändisar där? Men det var väl kul att de hade roligt.
Citera
2021-10-31, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Det är klart att alla riktiga artister, och de begåvade sångerskor du nämnde, vet vem Anna Book är, då de ser henne som ett varnande exempel på hur man inte ska göra och bete sig om man vill bli en framgångsrik artist eller ens få en hygglig karriär.

I den mån riktiga artister pratar om Anna, om de nu alls pratar om henne, så är det med skratt i rösten. Jag är övertygad om att Anna Book är en driftkucku i kändisvärlden. Precis som här i Flashbackvärlden.
Jamen 🥴 Dogge var ironisk i sitt svar! Klart som fan att han inte vill förknippas med ”det lilla äcklet” NÄR han blir uppmärksammad att TookAnna är persona non grata
Citera
2021-10-31, 22:49
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Stämmer, inspelat i lilla Målilla på ett gammalt sanatorium. Nu har hon ramlat ner från D kändis till F kändis.
Enligt henne själv har hon blivit A kändis nu när hon varit med i jockibois TV program.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in