2021-11-27, 15:33
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Förlåt en som inte riktigt hängt med i svängarna men har Booken aldrig varit hemma hos sin svärfar i Spanien tidigare? "Trädgården var också otroligt fin" låter ju som att hon inte sett den tidigare. Och varför tar hon en massa bilder på andra människors hem och lägger upp på sin instagram?

Någon borde ge henne en vett och etikett-bok i julklapp.

Karln har troligen inte velat bjuda hem dem just pga Annas fotande. Jag hoppas att det finns säkerhetsgrindar osv där han bor för nu har ju potentiella tjuvar sett lägenheten. Hon är ju så korkad när hon lägger upp bilderna och Roberto vågar inte säga åt henne att hon försätter bostaden i fara förstås. Han som är utbildad i säkerhet borde veta säkerhetsriskerna med utlagda bilder på bostäder. Naiva kråkfötter!!
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-11-27 kl. 15:36.
Citera
2021-11-27, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Man får verkligen hoppas de åker fast om de gör så. Nu har de lyckats få svärfar att sälja så de får förskott på arvet. Anna är en riktigt ful fisk hon betalade ingen tvlicens, åkte dit med flera andra kändisar för skattefusk för några år sedan. Hon gör reklam för olika företag när hon får något gratis utan att betala skatt. Anna tycker att man inte behöver göra rätt för sig men hon vill ha full service av sjukvården mm. Anna är en riktigt vidrig människa på alla vis.

Snart får vi se attefallshuset fortsätta byggas och nya tacky möbler levereras till casa stolledado
Nu behöver Anna inte tigga längre, nu kan hon själv bekosta långa klor på sina korvfingrar, nya rysch-pysch kläder, sammetskuddar och guldfärgade ljuslyktor.
OH happy day!
Citera
2021-11-27, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Karln har troligen inte velat bjuda hem dem just pga Annas fotande. Jag hoppas att det finns säkerhetsgrindar osv där han bor för nu har ju potentiella tjuvar sett lägenheten. Hon är ju så korkad när hon lägger upp bilderna och Roberto vågar inte säga åt henne att hon försätter bostaden i fara förstås. Han som är utbildad i säkerhet borde veta säkerhetsriskerna med utlagda bilder på bostäder. Naiva kråkfötter!!

Det kan också vara så att han nu flyttat ner för gott och därför köpt ny lgh. Kanske därför han säljer av allt och gett Anna och Retardo bilen.
Citera
2021-11-27, 16:01
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrealene
Det kan också vara så att han nu flyttat ner för gott och därför köpt ny lgh. Kanske därför han säljer av allt och gett Anna och Retardo bilen.

Det är förstås skönt för honom att i så fall få bo i sitt hemland men Annas naiva plåtande av hans lägenhet har försatt honom i ett riskläge där tjuvar vet hur det ser ut mm. Det är ju herr säkerhetsvakt Robertos plikt och arbete att påpeka för primadonnan att hennes fotande inte är lämpligt ur säkerhetssynpunkt, speciellt som att svärfadern ju inte vill medverka på några av hennes foton utan hela tiden har värnat om sin integritet till skillnad av henne.
Senast redigerad av Gabriel Knight 2021-11-27 kl. 16:05.
Citera
2021-11-27, 16:28
Medlem
”Älskar att vara här hemma ❤️”

https://postimg.cc/gwmJ1rKc
Citera
2021-11-27, 16:31
Medlem
Bilderna som Anna la upp från "svärfars lägenhet" är bilder tagna från en sajt där man hyr lägenheten.

https://palomaproperties.es/en/renta...ach-ref-pp005/
Citera
2021-11-27, 16:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CharlotteOlympia
Bilderna som Anna la upp från "svärfars lägenhet" är bilder tagna från en sajt där man hyr lägenheten.

Bra fynd!
Antagligen bor de där hela gänget. Secunda casa är med största sannolikhet uthyrt just nu.

Eller så bor de i Secunda casa, som ju är Vicentes lägenhet. Men hon kan inte visa att han också bor där, eftersom hennes lögn då skulle avslöjas.

Jag tror nog mest på alternativ 2, när jag tänker efter. Varför annars sno bilder från nätet.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-11-27 kl. 16:48.
Citera
2021-11-27, 16:48
Medlem
Citat:

Haha, vilken tragisk människa hon är!
Citera
2021-11-27, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
Bara att inse.. Fetlicia har dragit nitlotten.
Hennes farsa bor väl i en hyreslägenhet, utan några ärvda pengar att casha in.
Hennes kära omtänksamma mor kommer inte att lägga undan pengar åt henne, dessa pengar kommer Anna att använda upp åt sig själv..
Det ser vi ju hela tiden.

Citat:
Ursprungligen postat av mamma40
Anna livear från balkongen, hörs inget ljud som flera påpekade så hon bröt men jag hann få en bild och där måste anna missat filtret

https://postimg.cc/rKTmCVS0
Den där nacken och halsen är inte att leka med Tänk att vakna med denna där!
Citera
2021-11-27, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Bra fynd!
Antagligen bor de där hela gänget. Secunda casa är med största sannolikhet uthyrt just nu.

Eller så bor dei Secunda casa, som ju är Vicentes lägenhet. Men hon kan inte visa att han också bor där, eftersom hennes lögn då skulle avslöjas.

Jag tror nog mest på alternativ 2, när jag tänker efter. Varför annars sno bilder från nätet.

Hon sa i dagens live att svärfar har en likadan lägenhet som deras ett par balkonger därifrån, som han hyr ut. Syntes på henne att hon ljög som vanligt. Dessutom hade han övernattat hos Anna och Robban inatt.
Citera
2021-11-27, 16:58
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Bra fynd!

Eller så bor de i Secunda casa, som ju är Vicentes lägenhet. Men hon kan inte visa att han också bor där, eftersom hennes lögn då skulle avslöjas.

Annas bilder är ju identiska med dom i annonsen. Om Anna, Roberto och Vicente bott där nu borde hon ha tagit bilder med åtminstone Roberto med på bild. Eller mat på tallrikarna på altanbordet.
Anna har lyckats nå helt nya höjder i sitt ljugande nu. 🤣
Citera
2021-11-27, 17:03
Medlem
Citat:

och bilderna var från 20/12/2019.
Anna , Du ljuger så bra! Hur ska du komma runt detta!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in